Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ All] Przybywa płynu w zbiorniczku wyrownawczym

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
kollek89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 09 lip 2011, 13:40
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Szczecin

[ All] Przybywa płynu w zbiorniczku wyrownawczym

Post autor: kollek89 » 31 lip 2011, 16:27

Mam taki problem, gdy wracam z trasy podnosze maske to płynu jest połowa zbiorniczka, natomiast kiedy stygnie to jego poziom podnosi sie pod sam korek a gdy go odkrece to wylatuje jak by jakies cisnienie gdzies sie tworzyło, ale gdy jest zimny to zeby porzeszedł na gaz to trzeba jechac dosyc długi odcinek i dostac duzych obrotów i gdy juz dostanie tych obrotów i przełaczy na gaz to automatycznie zaczyna leciec gorace powietrze z nagrzewnicy. potem jest juz normalnie do nastepnego ostygniecie i tak w kołko, co moze byc tego powodem? zapowietrzony układ nadal ?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 31 lip 2011, 19:27

Może reduktor puszcza gaz. Zrób test i zakręć gaz w butli i pojeździj na samej benzynie, jeśli nie będzie sadziło to będziesz miał odpowiedź.

kollek89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 09 lip 2011, 13:40
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kollek89 » 31 lip 2011, 22:55

wiem gdzie jest odpowietrznik i juz odpowietrzałem dwa razy i dzis własnie wrociłem do domu po przejechaniu ok 100 km i tak co 10 km cyklicznie mialem temperature 60-90 stopni, a niedawno był wymieniany termostat. Juz nie mam pojecia czemu to sie dzieje i ze wywala płyn ze zbiorniczka gdy sie go odkreci( w układzie jest nad cisnienie) moze byc tego przyczyna niedorzny lub przytkany układ? lub pojedyncze weze?

kollek89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 09 lip 2011, 13:40
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kollek89 » 31 lip 2011, 23:12

no a z uszczelka bym przejechał tyle km ? w oleju nic nie ma i poziom sie nie podniosł z rury wydechowej nie ma zadnego dymu i praca silnika jest rowna oraz nie ma strat mocy

[ Dodano: 2011-07-31, 23:16 ]
A pytasz czy ciepłe leci z nawiewów, leci ale dopiero gdy na obrotomierzu pokaze sie ok. 3-4 tys. obrotów przez jakies 5-10s i potem az parzy jak sie reke przyłozy

kollek89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 09 lip 2011, 13:40
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kollek89 » 01 sie 2011, 18:56

Jak wymieniałem termostat tydzien temu to miałem tez pompe przygotowana do wymiany, ale mechanik powiedział ze pompa jest ok, wiec załozyłem ta sama. a chłodnica jest cała goraca.

kollek89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 09 lip 2011, 13:40
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kollek89 » 01 sie 2011, 23:04

to czemu jak jest zimny to nie wyrzuca wody z układu tylko jak ma 90 stopni i jeszcze troche pochodzi ?

Awatar użytkownika
Toperz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 501
Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Toperz » 02 sie 2011, 09:14

kollek89, Kolega miał tak że termostat się zaciął i był otwarty cały czas w ok 20% więc węże i chłodnica była gorąca a silnik się grzał jak diabli i też wywalało płyn. Może jakiś felerny egzemplarz Ci się trafił?

kollek89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 09 lip 2011, 13:40
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kollek89 » 02 sie 2011, 18:55

no ok, ale czemu odrazu jak silnik ma 90 stopni to nie ma ciepłego powietrza z nawiewów i nie przerzuci na gaz tylko dopiero jak dostanie wysokich obrotów?

kollek89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 09 lip 2011, 13:40
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kollek89 » 02 sie 2011, 22:51

I stad moga byc te wahania temperatury podczas dłuzszej jazdy i wyrzucanie płynu jak sie odkreci zbiorniczek ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja