[A6 C6] Tiptronik wymiana oleju.
Ja już na chwilę obecną zakończyłem temat skrzyni biegów. Zrobiłem co uważałem i jestem zadowolony... Sam bym nigdy sie nie dowiedział, że mam glikol w oleju itp...
Cena była by dużo nizsza, gdyby nie ta chłodnica...
Dla mnie najważniejsze, że jestem zadowolony z efektu. Skrzynia chodzi pięknie i to jest dla mnie wystarczające...
Powodzenia Koledzy przy swoich wymianiach...
Cena była by dużo nizsza, gdyby nie ta chłodnica...
Dla mnie najważniejsze, że jestem zadowolony z efektu. Skrzynia chodzi pięknie i to jest dla mnie wystarczające...
Powodzenia Koledzy przy swoich wymianiach...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 04 sty 2010, 18:23
- Lokalizacja: opole
Witam
Panowie co myślicie o takim oleju http://allegro.pl/olej-do-skrzyn-aut-po ... 25198.html
Pozdrawiam
Panowie co myślicie o takim oleju http://allegro.pl/olej-do-skrzyn-aut-po ... 25198.html
Pozdrawiam
Z tego co zdarzylem sie zorietnowac to olej ktory wyzej wkleiles jest odpowednikiem bodajze ZF LifeguardaFluid 6 badz 6+ czyli do starszego typu tiptronica bodajze 5-ciobiegowego a jesli masz Tiptraonic 6-scio biegowy musisz szukac LifeguardaFluid 8. Bede kupowal dla siebie banke 20l, z tego co czytalem wczesniej potrzebuje 10l wiec 10litrami chetnie sie z kims podziele po kosztahc jakie ponioslem kupujac w serwisie Renz.pawlosso pisze:Witam
Panowie co myślicie o takim oleju http://allegro.pl/olej-do-skrzyn-aut-po ... 25198.html
Pozdrawiam
zainteresowani owymi 10L ZF Lifeguarda 8 pisac
Olej, który jest na allegro spełnia normę "Audi G 052 025-A2/ G-052-162-A1" - jest do starszych ASB.
W C6 jest 6HP19/6HP19A więc norma G 060162A1 / A2 / A6 ATF
ZF Lifeguardfluid 6 --> G 055005A2 (żółty)
ZF Lifeguardfluid 6+ --> G 055162A2 (niebieski)
ZF Lifeguardfluid 8 --> G 060162A2 (zielony)
pozdrawiam
W C6 jest 6HP19/6HP19A więc norma G 060162A1 / A2 / A6 ATF
ZF Lifeguardfluid 6 --> G 055005A2 (żółty)
ZF Lifeguardfluid 6+ --> G 055162A2 (niebieski)
ZF Lifeguardfluid 8 --> G 060162A2 (zielony)
pozdrawiam
Dobra przynajmniej już coś wiem kolego Qper3 daj informacje kiedy kupujesz olek bo trzeba budżet uchwalić.
Jeszcze filterek i uszczelkę?
http://midparts.com.pl/en_GB/c/TR60SN/192
pozdrawiam
Jeszcze filterek i uszczelkę?
http://midparts.com.pl/en_GB/c/TR60SN/192
pozdrawiam
male pytanie.
Wystepuje u mnie male szarpanie(tak mi sie wydaje ,ze moge to tak nazwac) nie zawsze przy dynamicnziejsze jedzie okolo 3 tys obrotow.
Ostatnio czytalem, ze to nie tylko sprawna skrzynia wplywa na jej prace.Czy zle pracujace podzespoly jak egr,sztanga itd moga wplywac na jej prace(glownie uklad cisnieniowy), czy np malo oleju w skrzyni?.
Na dodatek lepiej dolac troche oleju czy wymienci caly?
Wystepuje u mnie male szarpanie(tak mi sie wydaje ,ze moge to tak nazwac) nie zawsze przy dynamicnziejsze jedzie okolo 3 tys obrotow.
Ostatnio czytalem, ze to nie tylko sprawna skrzynia wplywa na jej prace.Czy zle pracujace podzespoly jak egr,sztanga itd moga wplywac na jej prace(glownie uklad cisnieniowy), czy np malo oleju w skrzyni?.
Na dodatek lepiej dolac troche oleju czy wymienci caly?
michul, moim zdaniem podstawowe czynności to VAG - błędy, sprawdzenie poziomu oleju, próba glikolowa i potem zastanowienie się nad wymianą oraz upgradem oprogramowania i adaptacją skrzyni. Miałem też takie lekkie podszarpywanie w pewnym zakresie obrotów (ok. 2500). Po wymianie oleju na nowy, upgradzie softu i ponownej adaptacji skrzynia jak nowo narodzona... Oczywiście mówie tu na swoim przykładzie, ale chyba u Was w C5 nie powinno się zbyt wiele różnić.