Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[100 C4 2,5 TDI] Czasami się przymula, przytyka, mocy brak

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 20 lip 2011, 20:19

Hincó, a zapalała ci się kontrolka od świec?

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 20 lip 2011, 22:11

robak26, u mnie nie-to przez to że mam setke, nawet odpięcie kabla nie powodowało migotania (migał wtedy check). A Ty masz 'check' czy nie? Może to tak było że bez 'checka' kontrolka świec sygnalizuje problemy...
Szukaj szukaj bo może trafisz nówke w dobrej cenie, albo jakiś komplet wtrysków z innego silnika które będą pasować... (od t4, volvo itp)
Obrazek TDI +

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 20 lip 2011, 22:43

Lechu pisze:robak26, kontrolka zapali się dopiero gdy wtrysk mówi, że definitywnie idzie na emeryturę.
Lechu, od dawna widzę ,że masz "pojęcie" na temat tych dieselków.
Powiedz ,czy to prawda, ze wtrysk sterujący musi mieć rezystancję 80-100 ohm-ów?
A "padaka" mniej?

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 20 lip 2011, 22:57

robak26, Mój miał 90 omów a robił jajca... to nie reguła, nawet w nowszych 2,5 v6-rezystacja to nie wszystko...
Obrazek TDI +

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 20 lip 2011, 23:03

Czyli jak mam błąd "G-80" i coś tam ,że zbyt wysoko wysunięta iglica to szukać wtrysku ster. i już?

Awatar użytkownika
mati_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 21 lis 2009, 00:47
Lokalizacja: Żary

Post autor: mati_A6 » 20 lip 2011, 23:27

robak26, podpytaj tego sprzedającego, z tego co wiem to końcówka wtrysku może nie pasować ale gdyby nawet trzeba było ją zmienić to i tak się opłaca ;-)

http://moto.allegro.pl/wtryskiwacz-ster ... 05154.html

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 21 lip 2011, 05:20

Ja kupiłem dawno temu wtrysk z tej aukcji, przełożyłem końcówke od siebie- nawet nie ustawiali ciśnienia(a zapłaciłem za przełozenie 30zł..), i wszystko gra! :] Ciśnienia są do ustawienia, elektronika G80 jest taka sama <okok>
Mi błąd sporadyczny wypluwało ale nigdy spiralka się nie zaświeciła, czasami tylko coś jej odwalało i 'żarzyła' się, ale po wymianie zegarów problem znikł ;)
Obrazek TDI +

radhool
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 15 cze 2011, 11:55
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: radhool » 21 lip 2011, 08:23

Panowie, a na którym garze powinien siedzieć wtrysk sterujący? Czy nie ma to większego znaczenia?

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 21 lip 2011, 09:04

panowie, niedawno sprawdzałem swoje wtryski u gościa, który widać było że zna się na rzeczy i powiedział, że rezystancja wtrysku sterującego powinna być powyżej 100&#937;
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 22 lip 2011, 06:32

radhool, ma znaczenie... na 4 garze patrzsc od przodu..
Obrazek TDI +

szakul86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 01 mar 2011, 16:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szakul86 » 26 lip 2011, 20:33

Witam wszystkich zainteresowanych tematem, mam ten sam problem z zamułą jak kolega, od siebie moge dodać że robiłem logi dynamiczne grupy 000 i wszystkie parametry są ok po za tym ze w czasie zamuły dawka paliwa dochodzi do pewnej wartości i STOP nie zwiękrza się umnie jest to wartość 80 a powinna być jak się nie myle coś około 120. Podłączam się do tematu i również oczekuję na jakąś diagnozę. Pozdrawiam

_powitania
Ostatnio zmieniony 09 sie 2011, 09:31 przez szakul86, łącznie zmieniany 1 raz.

radhool
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 15 cze 2011, 11:55
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: radhool » 07 sie 2011, 14:52

Chyba wszyscy pojechali na wakacje...:)

_powitania
Ostatnio zmieniony 09 sie 2011, 09:31 przez radhool, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga