Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ RS? 4.2 V8 ] By Seba;-)

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 07 lip 2011, 20:23

m3rvin, nie ma się co zastanawiać, kupuj gwinta <okok>
Fura zyskuje na wyglądzie,a i prowadzenie o niebo lepsze.

Co do mocy to mam apetyt na wiecej <rotfl>
Zakupiłem w tym celu już coolery z RS6.
W weekend zabiorę sie za montaż to wrzucę fotki :)

[ Dodano: 2011-07-11, 20:22 ]
Moje stare lampy już kiepsko świeciły i stanąłem przed dylematem co kupić,
ori nówki za drogie, a zamienniki na wzór ori tandetnie wykonane,
wiec po wizycie w sklepie i zapoznaniu sie z kilkoma modelami wybór padł na dayline. :)
Nie wiedziałem jak to bedzie wszystko razem wygladać, i troche sie bałem że będzie wiocha,
ale miło sie zaskoczyłem ,bo po zamontowaniu moim zdaniem wyglada bardzo fajnie :)


Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
lady monia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
Lokalizacja: Katowice/Sławków

Post autor: lady monia » 11 lip 2011, 20:37

sebastian855, ślicznie wyglada :>
Helmut, zielony bolid :-)Już wzmocniony Helmut 400 koników :-) a zapowiada się więcej :-)

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 11 lip 2011, 20:53

szczerze jak mi powiedziałeś że chcesz je kupić to sceptycznie to widziałem , ale musze teraz przyznać że robia wrażenie :)
a jak świeca ??
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 11 lip 2011, 21:03

sebastian855 pisze:Co do mocy to mam apetyt na wiecej
Ja też <radocha>
sebastian855 pisze:Zakupiłem w tym celu już coolery z RS6.
W weekend zabiorę sie za montaż to wrzucę fotki
Jestem ciekaw jaka będzie różnica?Napisz jak z montażem?
Kiedy robisz nowy program?
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 11 lip 2011, 21:05

sebastian855, tylko nie te lampy :( - oczywiście rzecz gustu, ale może miałbym dla Ciebie rarytasik kupiłem lecz nie spojrzałem do konca ze sa do 97-01r
Obrazek
Obrazek

wczesniej wspominany gwint mi uciekł <nerwus> :[ :[ :[ :[ <zalamka> <zalamka> <wnerw> <wnerw> za 361eu normalnie przegapiłem koniec aukcjii :[ :[

pozdr
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 11 lip 2011, 21:17

Wujek-West, powiem Ci szczerze że różnica jest kolosalna na plus dla tych lampm,
nawet sie nie spodziewałem że będą tak dobrze świecić <szok>
Teraz jestem tylko ciekaw czy Ci wszyscy co mówili że te lampy sa do dupy,
widzieli je na żywo.

emilzizi, coolerów jeszcze nie założyłem, są tak wielkie że bez cięcia sie nie obejdzie,
i zajmie to trochę więcej czasu.
Jak założe to oczywiście napisze o wrażeniach.
Nowy program to dopiero po założeniu większych turbin,
a to jak się uda to za około 2 miechy <lol>

m3rvin, szkoda że nie udało Ci się gwinta kupić, :|
poluj dalej na okazje bon warto <okok>
Fotochromy u siebie mam ale jeden wkład mi się skończył,
ile byś za nie chciał?

gość_

Post autor: gość_ » 11 lip 2011, 21:25

sebastian855, mi sie nie widza :/

Awatar użytkownika
hoopek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:57
Imię: Daniel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: hoopek » 11 lip 2011, 21:26

sebastian855, ja widziałem te lampy niejednokrotnie na a6 a także na a4 i jak na taki segment aut, to zalatują mi wiejskim tuningiem. Ale pamiętaj: Tobie się podoba i to się tu liczy!

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 11 lip 2011, 21:30

Hehe, krytyki sie spodziewałem :)
Sam podszedłem do tematu nie dokońca przekonany,ale efekt końcowy i jakość wykonania i to jak świecą sprawiają że jestem z nich zadowolony :)
Jedni lubią warkę a inni żubra, kwestia gustu ;)

marpis

Post autor: marpis » 11 lip 2011, 22:07

sebastian855 pisze:Jedni lubią warkę a inni żubra, kwestia gustu ;)
A inni lubią wypić warkę i wyłomocić żubra ;-)

Jeśli chodzi o lampy to powiem tylko tyle - ważne, że się Tobie podoba.
Co do dalszych modów z podnoszeniem mocy, czekam z niecierpliwością na szczegóły!

DJabeł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
Imię: Jarek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DJabeł » 12 lip 2011, 00:36

Lampy fajne <lol> Nie myslałes o takich tylko srebrnych a nie czarnych?
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 12 lip 2011, 08:33

DJabeł, srebrne wydaje mi się że by się straciły przy tym kolorze auta.
We wcześniejszych pomalowanie ramki w środku na czarno dodało uroku,
i dlatego padło na czarne dayliny :)
marpis, wszystko zależy teraz od stanu portfela, bo są inne wydatki,
ale jak dobrze pójdzie to pod koniec września może sie coś ciekawego podzieje w tym kierunku :)

Awatar użytkownika
budzynek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 11 wrz 2009, 01:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: budzynek » 25 lip 2011, 23:09

sebastian855 pisze:-=Rafal=-, hehe ja też jeżdżę na podtlenku :-P
Więc na stacji nie jest tak źle :mrgreen:
Witaj kolego sebastian855,
Jako, że też jeżdżę z uturbionym silniczkiem, też na gazie, mam pytanko jak Ci się sprawuje twoje 2,7T na gazie? Jaka masz instalkę, ile Ci pali gazu i czy jest różnica wielka między jazdą na PB lub LPG?
Ja w swoim 1.8T 180KM AJL mam instalkę LandiRenzo - czyli dość niezłą, turbinę miałem po generalnym remoncie 65tyś (3lata) temu i jak do tej pory wcale nie daje znaków, żeby coś jej się działo po gazie.
No i pytanko, czy robiłeś już coś przy swoich turbinkach? Jeśli tak to co i czy obie padły i czy w tym samym czasie? Jakiego rzędu były koszty naprawy (u mnie turbina K03s generalny remont 2tysiaki). Czy ubywa Ci dużo oleju od wymiany do wymiany - nawiązuje tutaj do turbo, czy dużo z jego powodu ubywa oleju?

Przymierzam się do wymiany swojej szósteczki i mam poważny dylemat 2.7biturbo czy 4,2 300 lub 340KM.

Z góry wielkie dzięki za odpowiedź i wszelkie informacje.
budzynek
1.8T AJL 180KM Quattro S-line

Awatar użytkownika
lady monia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
Lokalizacja: Katowice/Sławków

Post autor: lady monia » 26 lip 2011, 08:44

budzynek, Kolego turbiny są w dobrym stanie i żadnych kłopotów z nimi nie ma, z tego co wiem mój mąż kombinuje większe wsadzić, bo ciągle mu mało mocy, jak mandatów nałapie to się nauczy, a oleju nam tyz nie ubywa :] Jakieś dziwne pytania zadajesz :] :p A gaz źeby dobrze chodził musi być idealnie wystrojony, to oznacza dobry gazownik, gdyż jak jest minimalnie zle ustawiony gaz potrafi spalic sondy :] Jak cos pada to zazwyczaj osprzęt silnika, słynne napinacze łancuszka rozrządu, które niestety tez musieliśmy wymieniać, sparciałe kable powodujace niedoładowanie i falowanie obrotów, zaworki sie zatykają i powodują tez te problemy, trójnik przepustnicy cza sprawdzac czy nie jest sparciały bo tez potrafi narozrabiać heee :] Ogólnie tak jak mój mąż, poprostu cza poswięcic troszke czasu i poczytac o tym silniku i troszke sie pouczyc jak niektóre rzezcy samemu sobie naprawiać ;p
Helmut, zielony bolid :-)Już wzmocniony Helmut 400 koników :-) a zapowiada się więcej :-)

The Rock

Post autor: The Rock » 26 lip 2011, 10:50

Mi się te lampy podobają ale ja bym sobie wolał wżąć chromowane a jak świecą lepiej niż ori ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja