Niedawno wymieniłem N75 oraz przepływke. Problemem był brak mocy (autko jechało do 3 tys jakby miało 90 KM i koniec
po spuszczeniu z gazu i ponownym dodaniu wciskało w fotel i leciał do max obrotów, dodatkowo przy ponownym dodaniu gazu towarzyszył dźwięk zajechanego N75 czyli świst i gwizd
Teraz autko ma te same objawy co wcześniej lecz już bez świstów i gwizdów :P poza tym dołączyła zasłona z czarnego dymu za autkiem.
Szukałem na forum ale nigdzie nic konkretnie nie pisało.
to ze EGR to ze dziura w układzie.
VAG nie wykazuje błędów, przedtem pokazywał przepływke i n75
N75 z nowszego modelu ( z zaokrągloną wtyczką a był z płaską)
Turbo 3 miesiące temu po regeneracja
EGR wyczyszczone 3 m-ce temu :P
nieszczelności hmm.. raczej brak. przynajmniej nic nie wyszukałem ( nic nie dmucha i nic nie zasysa lewego powietrza)
Błagam pomóżcie bo już nie wiem co robić.. a nie chce się pozbywać mojej niuni
