Witam borykam się z problemem...
Niedawno wymieniłem N75 oraz przepływke. Problemem był brak mocy (autko jechało do 3 tys jakby miało 90 KM i koniec
po spuszczeniu z gazu i ponownym dodaniu wciskało w fotel i leciał do max obrotów, dodatkowo przy ponownym dodaniu gazu towarzyszył dźwięk zajechanego N75 czyli świst i gwizd
Teraz autko ma te same objawy co wcześniej lecz już bez świstów i gwizdów :P poza tym dołączyła zasłona z czarnego dymu za autkiem.
Szukałem na forum ale nigdzie nic konkretnie nie pisało.
to ze EGR to ze dziura w układzie.
VAG nie wykazuje błędów, przedtem pokazywał przepływke i n75
N75 z nowszego modelu ( z zaokrągloną wtyczką a był z płaską)
Turbo 3 miesiące temu po regeneracja
EGR wyczyszczone 3 m-ce temu :P
nieszczelności hmm.. raczej brak. przynajmniej nic nie wyszukałem ( nic nie dmucha i nic nie zasysa lewego powietrza)
Błagam pomóżcie bo już nie wiem co robić.. a nie chce się pozbywać mojej niuni
[ A6 C5 2.5 Tdi] Problem z doładowaniem + czarny dym
podlanaczam sie do tmatu mam taki sam problem wyminilem wtryski turbo pompe vp44 przeplywke zawory od egr i turba czujnik temp cieczy caly rozrzad filtr paliwa pompe paliwa w zbiorniku oraz duzo innych rzeczy ktore akrurat chyba nie maja nic do temtu czekam czekamy z kolega na jakies podpowiedzi
jakob
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 lis 2009, 13:40
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Może to głupie, ale czasem pierdoła daje w kość. Ja po zabiegach z własnoręcznym czyszczeniem egr i wymiany przewodów paliwowych miałem podobną sytuację - brak mocy silnik max do 3tys obrotów i klapa, dalej nie jedzie.
Okazało się, że przy wymianie przewodów paliwowych "zrzuciłem" jeden w wężyków które znajdują się obok filtra paliwa po lewej, podpięte są do kostki z dwoma wtykami (nie wiem jak to się nazywa) w każdym razie jeden z w/w wężyków idzie do egr, drugi do (chyba tak to się nazywa) gruszki turbiny. U mnie spadł jeden idący pod spód silnika, pewnie gdzieś w kierunku turbiny.
Okazało się, że przy wymianie przewodów paliwowych "zrzuciłem" jeden w wężyków które znajdują się obok filtra paliwa po lewej, podpięte są do kostki z dwoma wtykami (nie wiem jak to się nazywa) w każdym razie jeden z w/w wężyków idzie do egr, drugi do (chyba tak to się nazywa) gruszki turbiny. U mnie spadł jeden idący pod spód silnika, pewnie gdzieś w kierunku turbiny.
Ja mam wrecz odwrotnie. Auto sie wkreca do max obrotow ale dosyc zmulascie. Turbo po regeneracji troszke lepiej ale dalej lipnie. Mechanik co sprawdzal stwierdzil ze mam zla dawke poczatkowa i dlatego auto sie nie wkreca szybko a i z rury zero dymu (mozna biale rekawiczki przylozyc do wydechu i beda czyste). Sprawdzilem katalizatory ok. Podejrzewam ze albo faktycznie mala dawka paliwa lub wtryski zapieczone. Mam Allroada chcialem zmienic dawke paliwa ale mam problem z pinem zaden nie pasuje. Silnik AKE 180KM moze ktos ma jakis kod ?. A i dodam ze autko czy cieple czy zimne pali na dotyk ro raczej nie pompa
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga