[ A6 C5] wypadanie zapolonow przy predkosci ok 50 km/h
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
[ A6 C5] wypadanie zapolonow przy predkosci ok 50 km/h
Witam, jak w temacie, przy predkosci ok 50 km/h zaczyna sie wypadanie zaplonow na jednej stronie( nie ma znaczenia jaki bied lub jakie obroty)
Przy podlaczeniu staga bank 2 prawie wogole sie nie rysuje a jak juz zacznie to nie jest to ladna falowana linia tylko stozki.
Lambdy wymienione jakies 10 tys temu na bosha, swieczki tez ok 10 tys temu, cewka kable wymianiane paredziesiat razy,
Na PB nie jest to az tak bardzo odczuwalne jak na LPG
Ma ktos pomysl ?
Przy podlaczeniu staga bank 2 prawie wogole sie nie rysuje a jak juz zacznie to nie jest to ladna falowana linia tylko stozki.
Lambdy wymienione jakies 10 tys temu na bosha, swieczki tez ok 10 tys temu, cewka kable wymianiane paredziesiat razy,
Na PB nie jest to az tak bardzo odczuwalne jak na LPG
Ma ktos pomysl ?
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
matelek, wszystko sprawdzaj na pracującym silniku.
Dokładnie każde wypadnięcie zapłony jest rejestrowane,
więc raczej to nie to jest problemem,
może być zła dawka paliwa lub opóźnienie zapłonu lub przyspieszenie,
jak również nieszczelność w dolocie.
[ Dodano: 2011-07-20, 17:31 ]
dobrze by było jakbyś zrobił zdjęcia tych mierzonych wartości.
Dokładnie każde wypadnięcie zapłony jest rejestrowane,
więc raczej to nie to jest problemem,
może być zła dawka paliwa lub opóźnienie zapłonu lub przyspieszenie,
jak również nieszczelność w dolocie.
[ Dodano: 2011-07-20, 17:31 ]
dobrze by było jakbyś zrobił zdjęcia tych mierzonych wartości.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
ok , jutro po pracy bedzie wklejone
[ Dodano: 2011-07-21, 17:34 ]
zdjecie 1 silnik wylaczony, zdjecia 2 i 3 silnik pracujacy na wolnych
zdjecie 3 jest zrobione na grupach ktore podobno u mnie dzialaja - sam nie wiem ktore sa ok

[ Dodano: 2011-07-21, 17:34 ]
zdjecie 1 silnik wylaczony, zdjecia 2 i 3 silnik pracujacy na wolnych
zdjecie 3 jest zrobione na grupach ktore podobno u mnie dzialaja - sam nie wiem ktore sa ok
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Faktycznie u Ciebie wszystko jest w innych blokach.
Sprawdzałeś to zaraz po uruchomieniu silnika na zimnym?
Bo za wysokie masz obroty.
Nie da się w sumie jednoznacznie na podstawie tych zdjęć określić,
ale sonda lambda wzbogaca Ci mieszankę.
Nie wiem na którym bloku sa u Ciebie wskazania z czujników halla,
a przydałoby sie to podejżeć.
Spróbuj wyłączyć gaz, i przejechać na benzynie około 200 km,
po tym czasie podłącz kompa i sprawdź jeszcze raz wskazania sondy.
A tak wogóle to czemu wymieniałes sondy?
Wydaje mi sie że problem będzie w instalacji lpg, źle wyregulowana,
ale to sie okaże jak zrobisz ten test 200 km.
Jakby co to zawsze możesz do mnie podskoczyć to obejżymy auto dokładnie kompem,
bo do staga też mam kabel.
Pozdro
Sprawdzałeś to zaraz po uruchomieniu silnika na zimnym?
Bo za wysokie masz obroty.
Nie da się w sumie jednoznacznie na podstawie tych zdjęć określić,
ale sonda lambda wzbogaca Ci mieszankę.
Nie wiem na którym bloku sa u Ciebie wskazania z czujników halla,
a przydałoby sie to podejżeć.
Spróbuj wyłączyć gaz, i przejechać na benzynie około 200 km,
po tym czasie podłącz kompa i sprawdź jeszcze raz wskazania sondy.
A tak wogóle to czemu wymieniałes sondy?
Wydaje mi sie że problem będzie w instalacji lpg, źle wyregulowana,
ale to sie okaże jak zrobisz ten test 200 km.
Jakby co to zawsze możesz do mnie podskoczyć to obejżymy auto dokładnie kompem,
bo do staga też mam kabel.
Pozdro

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
No wlasne problem jest taki ze mam w innych grupach to wszystko 
instalacja jest regulowana - wszyscy gazownicy wskazuja na wypadanie zaplonow i umierajaca sonde z jednej strony.
Sondy wymienilem po zakupie auta jak robilem duzy przeglad i wymiane prawie wszystkiego
Screeny na rozgrzanym silniku. obroty sobie sam takie ustawilem w vagu

instalacja jest regulowana - wszyscy gazownicy wskazuja na wypadanie zaplonow i umierajaca sonde z jednej strony.
Sondy wymienilem po zakupie auta jak robilem duzy przeglad i wymiane prawie wszystkiego

Screeny na rozgrzanym silniku. obroty sobie sam takie ustawilem w vagu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
matelek, obroty powinny być w granicach 680-720,
po co Ci takie wysokie?
Gazownik zawsze jak cos spier.... to mówi że sonda, że to że tamto,a prawda jest taka ,że jak jest zbyt uboga mieszanka,
to temp. spalin jest większa ,a to skutkuje paleniem sondy między innymi,
już nie mówiąc o destrukcyjnym działaniu na komorę spalania.
Same świece też w złych warunkach pracy mogą ulec przedwczesnemu zużyciu,
więc należało by je też sprawdzić.
Komp wyłapie wypadanie zapłonu, jeśli cewka go nie poda,
natomiast jeśli winna jest świeca to błędu nie będzie.
Jest mozliwe że sonda Ci znowu pada, jak był źle ustawiony gaz,
dlatego zrób tak jak Ci pisałem przejedź na benzynie 200 km
i wtedy pokaż wartości z bloku 07.
A jesli w trakcie tego testu wszystko wróci do normy to znaczy że winowajcą jest LPG.
po co Ci takie wysokie?
Gazownik zawsze jak cos spier.... to mówi że sonda, że to że tamto,a prawda jest taka ,że jak jest zbyt uboga mieszanka,
to temp. spalin jest większa ,a to skutkuje paleniem sondy między innymi,
już nie mówiąc o destrukcyjnym działaniu na komorę spalania.
Same świece też w złych warunkach pracy mogą ulec przedwczesnemu zużyciu,
więc należało by je też sprawdzić.
Komp wyłapie wypadanie zapłonu, jeśli cewka go nie poda,
natomiast jeśli winna jest świeca to błędu nie będzie.
Jest mozliwe że sonda Ci znowu pada, jak był źle ustawiony gaz,
dlatego zrób tak jak Ci pisałem przejedź na benzynie 200 km
i wtedy pokaż wartości z bloku 07.
A jesli w trakcie tego testu wszystko wróci do normy to znaczy że winowajcą jest LPG.