Chodzi o ten pasek z niebieska rolką napinającą.
Dodatkowo czy pasek klinowy nalezy wymieniac co 60 tys.?
Mam zdemontowany caly pas przedni wiec zastanawiam sie czy by nie powymieniac te paski puki to jest na zewnątrz, mimo ze wygladaja bdb.
To jest żeliwo wermikularne. Ten nowoczesny materiał, określany jako GJV-450, jest już stosowany w V6- i V8-TDI. GJV-450 powstające w opatentowanym procesie odlewania, jest o około 40 procent sztywniejsze i o 100 procent bardziej odporne na zmęczenie, niż żeliwo szare. Dlatego konstruktorzy mogli zredukować grubość ścianek, co pozwoliło na zmniejszenie masy w porównaniu z tradycyjnym żeliwem szarym o około 15 procent.a tak BTW to moja wersja silnikowa to ASB a na bloku jest odlew GJV, ktoś wie co to za oznaczenie. Ciekawi mnie z czego Audi zapożyczyło ten blok silnika.
tia.. bezobslugowy rozrzad.... a jak pasek strzeli to bedziemy my mieli problem..Dirty pisze:Nic nie mówią to prawda, jak się specjalnie pytałem to mówili że tych pasków się nie wymienia tak jak rozrządupama pisze:Bo bylem na przegladzie w ASO i nic nie mowili...