Nowak_zg pisze:Zagór mylisz sie 
nie dokonca tak jest jak piszesz 
troche w tym prawdy jest ale troche mitu tez 
nie chce tutaj rozpatrywac dyskusji na temat quattro i jakie powinny byc stosowane obrecze 
Czasem się mylę, ale nie jestem saperem, więc mogę 

, ale nie w tym wypadku.
Nowak_zg pisze:male roznice nie wplywaja na zuzycie sie mechanizmu roznicowego. gdyby tak bylo to pomyslcie o sytuacji kiedy z przodu mamy 5mm a z tylu 7mm ? albo o tym, ze zeszlo nam powietrze troche z jednego kola i np jest 2.0bara zamiast 2.5  producent to przewidzial i torsen nie jest az tak czuly... nie przesadzajmy. Wiadomo ze wieksze roznice beda miec negatywny wplyw .... ale nie takie w ktorych np obwod kola bedzie sie roznil o 3mm. po prostu trzeba wszystko dobrze policzyc 
ÂŚwiadomy użytkownik q nie dopuści do takiej sytuacji, nawet w instarukcji jest napisane, przekładać koła przód-tył co 10k km - to zapobiega nadmiernemu zuzyciu opon jedej osi.
Między kołami nie ma torsen, jest między osiami, więc jedno koło to może mieć i 0,5b, na q nie ma to żadnego wpływu.
Co do pracy torsena - wiesz co to torsen, to chyba dalej nie muszę już tłumaczyć jak wpływa różna szerokość i rzeźba bieżnika 

 - ale to wasze napędy nie mój 

Tytułem podsumowania - każdy zrobi jak chce, znam już kilku takich co pozakładali różne koła i po 10 tys twierdzą, że to na q nie ma negatywnego wpływu.
Fabryka zaleca różne dziwne rzeczy, jednakowe koła, wymianę oleju w silniku, wymianę paska rozrządu - hmm ciekawe co 
