Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] Zawsze ciezko pali, a w ogole na mocno rozg

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
michul
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2011, 16:25
Lokalizacja: wrocław

[ A6 C5 2.5 Tdi] Zawsze ciezko pali, a w ogole na mocno rozg

Post autor: michul » 10 lip 2011, 03:05

Witam wszytkich!: )
Wiec tak, zawsze rano auto odpala za 2-3 razem rzadko za 1, ale gdy odpale i zgasze to odpali za 1 razem.
Gdy teraz sa bardzo gorace dni to auto nie chce zupelnie odpalic, dopiero jak sie schlodzi to odpali, lecz sporadycznie zaskoczy i gotowy do jazdy.
2 sprawa to ostatnio zdarza mu sie zgasnac ale odpala na dotyk po zgasnieciu(jak narazie 3 razy) zgasl).
Jak odpali to jedzi normalnie, nie kopci , ciagnie az milo.
Czasami podczas jazdy tak jakby nim szarpnie, lub jakby tracil moc.
Vag powiedzial ,"blad polozenia iglicy".
Czy jest to tylko problem ustawienia kata wtrysku czy juz pompa do wymiany?
Auto ma 220 tys przebiegu( raczej patrze z przymrozeniem oka).
Jesli tak to jakie prognozy pieniezne?
Silnik AKE.
Paliwa nigdy nie brakuje, nie pozwalam aby zapalila sie rezerwa.

mario1278
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 427
Rejestracja: 04 sie 2008, 14:09
Imię: MARIUSZ
Rocznik: 2010
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: SIEDLCE

Post autor: mario1278 » 10 lip 2011, 12:00

Sprawdź vagiem prawidłowość temperatury motoru i zasysanego powietrza .Czujnik temperatury płynu jest podwójny więc na budziku może być dobrze a odczyt do motoru może być inny.

gacuś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 316
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 10 lip 2011, 19:11

jeśli pompa to nie czekaj tylko rób czym prędzej bo później może się okazać,że nie ma czego ratować <zalamka>
michul pisze:Jesli tak to jakie prognozy pieniezne?
ja robiłem dwa miechy temu koszt 2500 tysia i na razie hula <radocha>

michul
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2011, 16:25
Lokalizacja: wrocław

Post autor: michul » 11 lip 2011, 00:41

czy pompa obiawia sie czyms podczas jazdy? i czy blad polozenia iglicy to moze byc pompa czy czujnik na wtrysku czy porostu zle ustawiony sterownik kata wtrysku?

gacuś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 316
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 11 lip 2011, 09:04

u mnie objawiało się to dymieniem zaraz po odpaleniu oraz brakiem mocy,po chwili przechodziło.a po jakimś czasie to już wogóle kręcił sie tylko do 3tyś.i raz była moc a raz nie.co do iglicy to chyba wszystko wskazuje na pompę,ale może wypowie się jeszcze ktoś kto miał podobny przypadek.aha i wywalało mi błąd 550. :|

michul
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2011, 16:25
Lokalizacja: wrocław

Post autor: michul » 11 lip 2011, 12:43

u mnie moc jest tzn idzie jak strzala ale tylko do 170km/h ale stawiałbym tu na przeplywke.
U mnie wywala tylko blad polozenia iglicy.
A miala takie skoki jakby obrotow trwaja one moze jakies 1s- 0.5s gdy sie rozgrzeje ten obiaw troche sie zmiensza(tylko nie wiem czy to wina skrzyni czy silnika) a gasl Ci czasami?

gacuś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 316
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 11 lip 2011, 16:09

nie gasł,mój na początku też chodził jak burza i jedynym mankamentem było to,że nie chciał palic na ciepłym silniku a potem się to pogłębiało,doszły kolejne problemy no i niestety w końcu prawie wogóle przestał jeździć.
michul pisze:U mnie wywala tylko blad polozenia iglicy
tylko czy przepływka ma coś wspólnego z tym błędem? <uoee>

michul
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2011, 16:25
Lokalizacja: wrocław

Post autor: michul » 11 lip 2011, 19:30

Komputer pokazał błąd położenia iglicy co jest chyba jest sterownikiem na wtryskach(coś z katem wtrysków).
A jak Ci zaczęła padać pompa to od razu miałeś błąd 550 czy dopiero z czasem? Tzn to jest tak nie ma zasady, ze cieply 90stopni i nie zapali tylko czasami nie chce odpalić dzisiaj np cały dien jeździłem po mieście ciągle temp 90 stopni i prawie zawsze palił na dotyk.
U mnie dodatkowo potrafi zgasnąć jak dohamowuje do zera lub na piegu jałowym albo tak jakby się dławił szarpał podczas jazdy, ale nie wiem czy to wina skrzyni czy nie , bo biegi zmienia płynnie i nie ma szarpania przy zmianie.
dzieki za pomoc: )

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja