Wymień ten czujnik.... o ile pamietam powinien być na rurce HI Out ze skraplacza (chłodniczy klimatyzacji) po stronie pasazera pod lampą. Jesli mam dobry układ przed oczami (schemat) to jest to czujnik 3 pinowy sterowany napieciowo - wiec ani sie go nie sprawdzi miernikiem - tylko podmiana.... kilkakrotnie taki przypadek mieliśmy.. z tym, że wtedy swiecił sie ECON i był konkretny błąd. Inna sprawa - gdy przewody do czujnika są gdzieś przerwane.
Zapytam:
- Twoja spręzarka ma zwykłe sprzęgło czy zawór sterowany elektronicznie?? Aczkolwiek rocznik wskazuje nadal na sprzęgło....
- jeśli ma sprzegło - owszem na krótko podłaczyć + i - niekoniecznie na pracujacym silniku... usłyszy sie wtedy charakterystyczne klikniecie

Hmm.... najlepiej poprostu aby ktos to zobaczył na żywo... tak mozemy naprowadzać...
jeśli sprzegło i nie ma klikniecia na krótko a ISKRZY na przewodach z cewki - to poprostu sprzęgło sie uszkodziło mechanicznie.. jeśli NIE ISKRZY no to cewka....
Inaczej jest z zaworem - bo jego sprawdza sie testerem...
Sprawdź ten czujnik , okablowanie (idzie pod wentylatorami) - np zdejmując wtyczke z tego czujnika i sprawdzjąc miernikiem ciagłosć przewodów do kostki przy zbiorniczku od płynu do wspomagania , sprawdź spręzarke na krótko (wersja ze sprzegłem)
Pozdrawiam
A i skasuj błędy

1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27