PMW pisze:sorry ale robienie wykresów w dieslu mija się z celem diesel nigdy nie bedzie autem do wyścigów - zawsze będzie dupowozem lepiej kupić auto które bardziej się do sportu nadaje
Głupoty piszesz.
Borek123 pisze:PMW, ale miło jest takim 3.0 TDI rozwalić takiego cwaniaczka w S6 spod świateł.
Taa. Chyba jak się zagapi
dankan pisze:
Ps: Zapytaj tego w aso czy do silnika ABS 3.0 tdi z turbiną kkkbv 50 można włożyć turbinę gtb2260vk jestem ciekawy co ci odpowie czy w ogóle wie czym się to różni i czy to jest możliwe taka przeróbka
Tak by było -> <szok>
W aso liczy się tylko papierek a nie wiedza czy umiejętności.
Borek123 pisze:PMW, ale miło jest takim 3.0 TDI rozwalić takiego cwaniaczka w S6 spod świateł.
ale czy to napewno sie uda
a no niestety tak, taką samą brykę jak twoja ma mój kolega niestety dostaje łupnia nie wierzył na początku ze to 3.0 tdi teraz już się przyzwyczaił ze sie lepiej zbieram z pod świateł <szok>
Moze mi ktos wytlumaczyc czemu uzywacie zwrotu CWANIACZEK w SPAM do czlowieka ktory sobie kupil s6 ?
bo czytalem wszystko ale dla mnie to okreslenie jest obrazliwe ktore tak samo moze uzyc w SPAM do cwaniaczkow z 3.0 łollooololo łoo łoo
a cwaniaczki 1.9 i 2.0 eehhe ? bo rozumie ze 3.0 jest neutralne :P a wszystko co ma wiecej niz 3.0 to cwaniak ktorego trzeba objechac :D
swoja droga 225 koni vs 435 faktycznie 3.0 to potega skoro mowice ze robi S6 jak chce
Ale nie ma nawet co porównywać. Choćby 3.0 było po max chipie to i tak nie ma szans z motorem s6 (pierwsze 100 metrów z krechy pomijam xP )
Za dużo youtuba się co poniektórzy naoglądali.
hahahaha
nie wierze ;D
kamilos dobrze napisal ... co niektorzy sie za duzo youtube naogladali
zapraszam wszystkie a6 c6 3.0tdi po chipie na kreske
zakladam sie o flache ze nie dadza rady z s6 manual :P
nie mowie ze to zle auto bo idzie bardzo dobrze zwlaszcza biorac pod uwage osiagi i spalanie, ale jezdzilem a4 3.0tdi po chipie i a6 3.0tdi po chipie i x5 40d (2010r 306KM - silnik 3.0d po lficie na dwoch turbinach ktory kiedys mial oznaczenie 35d)
a8 d3 2005r 334KM i s6 manual ktore mam i naprawde s6 loi te auta jesli chodzi o przyspieszenie.
zeby nie byc goloslownym jesli ktos naprawde chce sie ustawic to zapraszam na pw
ostatnio byla 750i e38 v12 326KM ktora dostala niesamowicie
i switzer p800 (800KM) ktory jak wiadomo mnie zloil niesamowicie : fotki sa w moim watku
nie wiem jak z tipem wypadly by te porownania ale z manualem katalogowo s6 ma ~5.5s do 100km/h i mozecie wierzyc lub nie ale zdrowa esa w miare sie zbiera
a jak ktos ma s6 to jest cwaniaczkiem tak ?
a jesli chcecie porownywac a6 3.0tdi do s6 c6 to juz w ogole nie ma o czym gadac
a tak juz OT to:
Borek123 pisze:PMW, ale miło jest takim 3.0 TDI rozwalić takiego cwaniaczka w S6 spod świateł.
najbardziej milo jest rozwalic walki w AKN
PMW pisze:sorry ale robienie wykresów w dieslu mija się z celem diesel nigdy nie bedzie autem do wyścigów - zawsze będzie dupowozem lepiej kupić auto które bardziej się do sportu nadaje
true diesel moze fajnie isc ale zakres uzytecznych obrotow jest bardzo maly nawet w nowoczesnych dieslach jest to np od 1800 do 4000 obr /min a w nowoczesne benzyny ( nie mowie o starym v8 w s6 c5 ktore i tak mimo wszystko jest mega elastyczne z dolu jak na swoj wiek ... ale w sumie to v8 ) sa rownie elastyczne z dolu a ciagna jednak pare tys obr wyzej.
pozatym silnik diesla wazy duzo ... wystarczy porownac a4 2.0tfsi i 3.0tdi osiagi podobne a prowadzenie calkiem inne ... 3.0tdi jest fajnym silnikiem na prosta ( zrszta v8 w s6 w sumie tez ) ale na zkaretach ciezkie silniki sobie nie daja rady.
no i ostatnia kwestia dzwiek ... kto sie przejechal kiedys jakas rasowa v8 ten wie ze zaden klekot nie da tyle przyjemnosci ...
PMW pisze:sorry ale robienie wykresów w dieslu mija się z celem diesel nigdy nie bedzie autem do wyścigów - zawsze będzie dupowozem lepiej kupić auto które bardziej się do sportu nadaje
true diesel moze fajnie isc ale zakres uzytecznych obrotow jest bardzo maly nawet w nowoczesnych dieslach jest to np od 1800 do 4000 obr /min a w nowoczesne benzyny ( nie mowie o starym v8 w s6 c5 ktore i tak mimo wszystko jest mega elastyczne z dolu jak na swoj wiek ... ale w sumie to v8 ) sa rownie elastyczne z dolu a ciagna jednak pare tys obr wyzej.
Hamuj kolego bo to jest za bardzo ogólnikowe porównanie.
Papierkowe porównanie benzyny ze wspomaganiem do analogicznego diesla nie ma sensu. To są dwa różne silniki stworzone do całkowicie różnych odbiorców.
I tak, wykresy jak najbardziej mają sens zarówno w dieslu jak i w benzynie.
Zresztą tego typu dyskusję można prowadzić w nieskończoność: Co lepsze? Blondynka czy brunetka, diesel czy benzyna, kompresor czy turbo, sedan czy avant etc.
Nowak_zg pisze:
pozatym silnik diesla wazy duzo ... wystarczy porownac a4 2.0tfsi i 3.0tdi osiagi podobne a prowadzenie calkiem inne ... 3.0tdi jest fajnym silnikiem na prosta ( zrszta v8 w s6 w sumie tez ) ale na zkaretach ciezkie silniki sobie nie daja rady.
Porównanie wagi 2.0 do 3.0 jest znowu bez sensu z racji samej konstrukcji silnika i zastosowanego osprzętu. A jakość prowadzenia auta ma bardzo małe znaczenie biorąc pod uwagę wagę silnika. W tej kwestii liczy się znowu zestrojenie samej konstrukcji całego samochodu.
przejedz sie ostrzej po zakretach 3.0tdi albo jakims s4 b6/b7 z v8 pod maska a potem przejedz sie mala doladowana benzyna i zobacz jaka bedzie roznica na zakretach ....
pewnych rzeczy sie nie oszuka
tym bardziej ze audi dopiero np w a4 od modelu b8 cofnelo silnik blizej kabiny .... a wczesniej wisial na przedniej osi przez co auta z silnikami v6 i v8 prowadzily sie srednio w SPAM do mniejszych jednostek.
dobrze to ujales diesel i benzyna sa stworzone dla calkiem innych odbiorcow.
Panowie ale chyba na prawdę was trochę ponosi...
sam mam wirusa i może świadomie nie podkrecilem go mocno jednak przyrost 40 KM nie daje żadnej petardy...
może jestem wstanie zbliżyć się do 6.7 s do setki
kolejne 40~50 kucy może da 6 sekund może ciut mniej...
ale to daleko do 5 sekund
i chyba jest oczywiste że S6 będzie się lepiej sprawować przy sportowej jeździe zarówno w zakrętach jak i przy hamowaniu nie wspomnę o przelozeniach skrzyni i elastyczności...
do zestawienia ze standardowym zawiasem i hamulcami...
A ja mam wrażenie że niektórzy piszą o S6C6 a inni o S6C5, uściślijmy do S6C6 nie porównujmy bo to nie ta liga, natomiast jeśli ktoś uważa że 3.0 TDI oberwie od S6 z 2000 roku, to życzę spotkania z takowym na światłach tudzież bocznej drodze, tylko niech was nie boli serce że "kopciuszek" pokazał wam tylną rejestrację. Zdrowe motory ASB osiągają moce rzędu 290PS bez problemu jak mocna seria to i 300 wypoci, nowe silniki CAPA itp. z palcem w dupie osiągające 300PS widziałem wykres B8 wydłubany na ponad 320, a poza tym były 3.0 TDI z manualem po chipsie i stawiam skrzynkę wódki na to że jednak S6 zostanie w tyle w starciu z którymś w/w samochodów.
jak juz wyzej pisalem zapraszam 3.0tdi po chipsie na kreske do zg w celu sprawdzenia
ja jezdzilem tym i tym i stawiam na s6 ( mowa o manualu a nie o tipie )
[ Dodano: 2011-07-02, 18:24 ]
takie malo ot
s6 c6 (5.2 435KM) ( pomiary testowe a nie katalogowe dane producenta )
0-100 km/h 6.0s
kiedys wklejalem zdjecia na forum. jak ktos chce to niech sobie poszuka