Nie polecam hamowni dynamicznych "mierzą powietrze" hamownia musi być z "hamulcem" np: hamownia MAHAjanusz1980 pisze:Mój znajomy robił Chipa w Ciechanowie na hamowni 4x4 i wyszło mu 285KM i 540Nm.
Auto teraz lata i mniej pali. Już rok jeździ i nic się nie dzieje. [url=http://images39.fotosik.pl/922/0a466bed8bc52bd2m.jpg]Obrazek[/URL]
[A6C6] Tuning mechaniczy czy warto?
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Rocznik: 2006
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
chyba własnie dynamiczna jest dokładniejsza bo owe powietrze wystepuje przy normalnej jeździe do tego uwzlędnia opory toczenia i moc uzyskana na takiej hamowni jest realną mocą samochodu a nie jedynie teoretyczną
ponoć firmy przygotowujące rajdówki do zawodów używaja przede wszystkim dynamicznych hamowni.

ponoć firmy przygotowujące rajdówki do zawodów używaja przede wszystkim dynamicznych hamowni.
"powietrze" to przenośnia hamownia dynamiczna to coś takiego co nie ogarnia tak dużego momentu obrotowego i pod koniec mierzy jak coś tam mierzy nie ważne hamownia z hamulcem a nie jakieś inne wynalazki co zawyżają pomiar jeszcze wersja na kola co do tego się nie wypowiadam chodź jeśli auto przed pomiarem jest zawyżone to też odczyt trzyma się normy.vonito pisze:chyba własnie dynamiczna jest dokładniejsza bo owe powietrze wystepuje przy normalnej jeździe do tego uwzlędnia opory toczenia i moc uzyskana na takiej hamowni jest realną mocą samochodu a nie jedynie teoretyczną![]()
ponoć firmy przygotowujące rajdówki do zawodów używaja przede wszystkim dynamicznych hamowni.
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
Wałkowaliśmy ten temat. ZF twierdzi, że dużo mniej max 400Nm. Dlatego pytam o przebieg po chipie...
Tu zresztą sporo masz:
https://a6klub.pl/a6-c6-30-tdi-chiptuning-czy-warto-vt13123,255.htm
Tu zresztą sporo masz:
https://a6klub.pl/a6-c6-30-tdi-chiptuning-czy-warto-vt13123,255.htm
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...
daje się boleśnie odczuć...
Jak to 400Nm ? Zdaje się, że w serii jest już 450Nm.maxon pisze:Wałkowaliśmy ten temat. ZF twierdzi, że dużo mniej max 400Nm. Dlatego pytam o przebieg po chipie...
Tu zresztą sporo masz:
https://a6klub.pl/a6-c6-30-tdi-chiptuning-czy-warto-vt13123,255.htm
Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany
poglądów, bez podawania przyczyny.
poglądów, bez podawania przyczyny.
Zastanawiałem się nad tym w tym wątku. Looknij mój ostatni post na stronie 16
https://a6klub.pl/a6-c6-30-tdi-chiptuning-czy-warto-vt13123,225.htm#297089
https://a6klub.pl/a6-c6-30-tdi-chiptuning-czy-warto-vt13123,225.htm#297089
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...
daje się boleśnie odczuć...
szkoda gadać a co on się na czymś zna ten z aso?wojoo pisze:wczoraj szef warsztatu wv/audi (nie aso) powiedział mi ze tip w a6 3.0 tdi wytrzymuje max 500nm i w zadnym wypadku nie chipować tych aut
ostatnio do chłopaków z all-tdi przyjechało auto z aso z rozregulowanym rozrządem załamka

Ps: Zapytaj tego w aso czy do silnika ABS 3.0 tdi z turbiną kkkbv 50 można włożyć turbinę gtb2260vk jestem ciekawy co ci odpowie czy w ogóle wie czym się to różni i czy to jest możliwe taka przeróbka

MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt: