[A6 C4] powyżej 3000 obr/min turbo siada
czyli ten który wrzuciłem na zdjęciu to niby zawór n18?? podłączylem te przewody tak jak powinny być i nadal jest tak samo. a do czego słuzy ten zaworek jest za paskiem od pompy wtryskowej ![Obrazek]()
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
witam, sprawa ma się tak. ostatnio wszystko wróciło do normy, ale dziś stało się to samo. Jak wyłącze silnik podczas jazdy i odpale to wszystko wraca do normy. Mechanik powiedział zebym wyczyścił przewody cisnieniowe od turbo a jak to nic nie da to prawdopodobnie gruszka od turbo siadła. Sprawe wałkuje długo, ale to od nawału pracy i nie mam kiedy się za to porządnie wziąc.
Witam,gruszka turbo w AEL-u nie wiem , wiem ze w 1.9 jest puszka podciśnieniowa,nie wiem czy ten schemacik ale i tak go dam pomoże to jest schemat układu podciśnieniowego http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/797 ... 00703.html. Co do gruszki znalazłem ale do silników V6 na alledrogo tu masz link może u nas wygląda podobnie patrzyłem na etce na rys turbinki ale żadnej gruszki nie znalazłem. http://moto.allegro.pl/gruszka-zawor-tu ... 20283.html
Audi 100 C4 Sedan
Audi 80 B2 Sedan
Audi 80 B3 Sedan
Obecnie - Audi A6 C4 Avant
W planach Audi S6 C5
Audi 80 B2 Sedan
Audi 80 B3 Sedan
Obecnie - Audi A6 C4 Avant
W planach Audi S6 C5
- elmi_k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
- Imię: Emil
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Nie wiem czy to on. A dlaczego nie podepniesz pod kompa, może jest jakiś błąd, zrób jakieś logi i może coś wyniknie. Może to wcale nie jest turbo.Adam_ÂŁódź pisze:elmi_k, mowisz ze westgate moze byc za to odpowiedzialny?? jakie to koszta i gdzie go dostac?? no i gdzie jest zamocowany zebym moze go jakos sprawdził.
A to na górze to jest ta "gruszka"
Zawór wastgate to inaczej zawór upustowy Turbosprężarki
"Jest niezbędny z wielu powodów:
- Ustala maksymalne ciśnienie doładowania
- Ratuje turbinę przed ukręceniem wirnika
- Służy jako ogranicznik mocy ---> Czyli nie puszcza spalin na wirnik tylko wypuszcza bokiem gdy jest odp ciśnienie. http://allegro.pl/nowy-oryginalny-zawor ... 95749.html i http://allegro.pl/zawor-regulator-turbi ... 04561.html
Jeszcze mam takie pytanko czy auto kopci?? Ja bym posprawdzał jeszcze wszystkie węże może być pękniecie którego gołym okiem nie widać, najlepiej troszkę poruszać (wyginać go) może wtedy rozszczelnienie się pokaże.
"Jest niezbędny z wielu powodów:
- Ustala maksymalne ciśnienie doładowania
- Ratuje turbinę przed ukręceniem wirnika
- Służy jako ogranicznik mocy ---> Czyli nie puszcza spalin na wirnik tylko wypuszcza bokiem gdy jest odp ciśnienie. http://allegro.pl/nowy-oryginalny-zawor ... 95749.html i http://allegro.pl/zawor-regulator-turbi ... 04561.html
Jeszcze mam takie pytanko czy auto kopci?? Ja bym posprawdzał jeszcze wszystkie węże może być pękniecie którego gołym okiem nie widać, najlepiej troszkę poruszać (wyginać go) może wtedy rozszczelnienie się pokaże.
Audi 100 C4 Sedan
Audi 80 B2 Sedan
Audi 80 B3 Sedan
Obecnie - Audi A6 C4 Avant
W planach Audi S6 C5
Audi 80 B2 Sedan
Audi 80 B3 Sedan
Obecnie - Audi A6 C4 Avant
W planach Audi S6 C5