Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4] powyżej 3000 obr/min turbo siada

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 02 cze 2011, 21:49

panowie wracając do zdjęcia wstawionego przez adama od czego jest ta okrągła bańka w tle ?
Obrazek

Awatar użytkownika
mati_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 21 lis 2009, 00:47
Lokalizacja: Żary

Post autor: mati_A6 » 02 cze 2011, 22:11

Lipton, od podciśnienia ;-)

Adam_ÂŁódź, musisz podłączyć wężyk który leży luzem koło tej bańki. Jego miejsce jest właśnie tam gdzie masz zaślepiony zawór ;-)

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 03 cze 2011, 12:12

ok, spoko, mialem dzis tak zrobic, ale zastanawia mnie to po co ktos go juz zaslepił??

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 03 cze 2011, 14:48

czyli ten który wrzuciłem na zdjęciu to niby zawór n18?? podłączylem te przewody tak jak powinny być i nadal jest tak samo. a do czego słuzy ten zaworek jest za paskiem od pompy wtryskowej Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 11 cze 2011, 14:07

witam, auto stało u chwalonego na wielu forach mechanika 3 dni i do niczego nie doszedł, nie wiem za co sie juz brac <wnerw> zaczynam mieć juz dosyc

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 15 cze 2011, 17:17

witam, sprawa ma się tak. ostatnio wszystko wróciło do normy, ale dziś stało się to samo. Jak wyłącze silnik podczas jazdy i odpale to wszystko wraca do normy. Mechanik powiedział zebym wyczyścił przewody cisnieniowe od turbo a jak to nic nie da to prawdopodobnie gruszka od turbo siadła. Sprawe wałkuje długo, ale to od nawału pracy i nie mam kiedy się za to porządnie wziąc.

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 27 cze 2011, 22:15

witam, padło najprawdobniej na gruszke turbo, jak ona wygląda i gdzie ją dostac bo na alledrogo nie ma :/

Awatar użytkownika
Misiek90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 29 kwie 2011, 13:16
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Misiek90 » 27 cze 2011, 23:16

Witam,gruszka turbo w AEL-u nie wiem , wiem ze w 1.9 jest puszka podciśnieniowa,nie wiem czy ten schemacik ale i tak go dam pomoże to jest schemat układu podciśnieniowego http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/797 ... 00703.html. Co do gruszki znalazłem ale do silników V6 na alledrogo tu masz link może u nas wygląda podobnie patrzyłem na etce na rys turbinki ale żadnej gruszki nie znalazłem. http://moto.allegro.pl/gruszka-zawor-tu ... 20283.html
Audi 100 C4 Sedan
Audi 80 B2 Sedan
Audi 80 B3 Sedan
Obecnie - Audi A6 C4 Avant
W planach Audi S6 C5

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 27 cze 2011, 23:20

W serwisach naprawiających turbiny będą mieć, tutaj jest troszke inna 'grucha' innaczej deko mocowana niż w innych, na 3 śrubki i wchodzi w korpus sprężarki ;) Podzwoń po serwisach, powinni mieć.
Obrazek TDI +

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 27 cze 2011, 23:28

Adam u Ciebie nie ma gruszki... jest zawór Wastegate.
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 28 cze 2011, 16:17

w ASO tylko całe turbiny. elmi_k, mowisz ze westgate moze byc za to odpowiedzialny?? jakie to koszta i gdzie go dostac?? no i gdzie jest zamocowany zebym moze go jakos sprawdził.

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 29 cze 2011, 00:26

Adam_ÂŁódź pisze:elmi_k, mowisz ze westgate moze byc za to odpowiedzialny?? jakie to koszta i gdzie go dostac?? no i gdzie jest zamocowany zebym moze go jakos sprawdził.
Nie wiem czy to on. A dlaczego nie podepniesz pod kompa, może jest jakiś błąd, zrób jakieś logi i może coś wyniknie. Może to wcale nie jest turbo.

A to na górze to jest ta "gruszka"

Obrazek
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
Misiek90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 29 kwie 2011, 13:16
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Misiek90 » 29 cze 2011, 01:01

Zawór wastgate to inaczej zawór upustowy Turbosprężarki
"Jest niezbędny z wielu powodów:
- Ustala maksymalne ciśnienie doładowania
- Ratuje turbinę przed ukręceniem wirnika
- Służy jako ogranicznik mocy ---> Czyli nie puszcza spalin na wirnik tylko wypuszcza bokiem gdy jest odp ciśnienie. http://allegro.pl/nowy-oryginalny-zawor ... 95749.html i http://allegro.pl/zawor-regulator-turbi ... 04561.html

Jeszcze mam takie pytanko czy auto kopci?? Ja bym posprawdzał jeszcze wszystkie węże może być pękniecie którego gołym okiem nie widać, najlepiej troszkę poruszać (wyginać go) może wtedy rozszczelnienie się pokaże.
Audi 100 C4 Sedan
Audi 80 B2 Sedan
Audi 80 B3 Sedan
Obecnie - Audi A6 C4 Avant
W planach Audi S6 C5

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 29 cze 2011, 11:12

błędów żadnych nie ma, a co do logów to nie mam gdzie zrobić, kopcic nie kopci i nie ma zadnych nieszczelności. Czy to co Misiek90, wrzucił bedzie pasowac do AEL-a?

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 30 cze 2011, 22:24

Adam_ÂŁódź pisze:Czy to co Misiek90, wrzucił bedzie pasowac do AEL-a?
NIE. To co wrzucił to jest do VNT - zmienna geometria.
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja