Witam wszystkich forumowiczów. Jest to mój pierwszy post, jest użytkownikiem A6 od pół roku więc jeśli coś nie tak napiszę to prosiłbym o wyrozumiałość. Dodam że przeszukałem forum i podobnego problemu nie znalazłem.

Mój problem dotyczy samochodu ze skrzynią i silnikiem jak w temacie. W trakcie jazdy na obojętnie którym biegu szczególnie przy przyspieszaniu mam wibracje całej karoserii, nie kierownicy tylko cała buda się trzęsie. Dzieje się tak w zakresie 1600-2000 obr. Nawet jadąc ze stałą prędkością np: 1800 obr wyczuwalne są wibracje. Kiedy zredukuję bieg (obroty rosną ) tego nie ma ale mogę na tym biegu zejść z prędkością gdzie obroty będą też w tym feralnym zakresie i też czuć wibracje. Byłem już u kilku mechaników i wszyscy rozkładają ręce. Mam dobre wałki, dźwigienki, popychacze,(mierzone było ciśnienie sprężania), pompę, turbinę, pompę vacum itd. Wymieniłem obie półosie, wymieniłem koła, opony (100x wyważane). Został tylko jeden cień wątpliwości, a jeszcze dodam że samochód ma moc, nie kopci, zapala na widok kluczyka

Generalnie jest w dobrej kondycji, wracając do cienia wątpliwości, ostatnio wyciągnąłem wszystkie wtryski i pojechałem z nimi do firmy PEZAL w Gdańsku ( Jestem z okolic Trójmiasta) i powiedzieli że są wszystkie do regeneracji ( bo co mieli powiedzieć) ale że cena regeneracji jest ok 350 zł za sztukę to nie zdecydowałem się i pojechałem do innej firmy i facet powiedział że może to nowe one nie są ale tragedii nie ma i powiedział mi że jeden wtrysk jest troszkę inny. Chodziło mu oczywiście o sterujący i miał rację. Okazało się że do AKN-a powinien być 059 130 202 C a mam z literka E. Pytanie czy może mieć to aż takie znaczenie

Wiem że E były w 2.5 180 KM. Już kupiłem z literką C ale jeszcze nie zamontowałem. Jeśli ktoś może coś pomóc, zasugerować będę bardzo wdzięczny. Samochód pali w okolicach od 8-11 litrów, ale jazda nim szczególnie w trasie po prostu jest beznadziejna, bardzo mało komfortowa wręcz monetami nie przyjemna,a przecież to auto powinno płynąć
