Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5 2.5 Tdi] nie chce zapalić, pomocy!

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
marcin290890
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 259
Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
Lokalizacja: Płock

[ A6 C5 2.5 Tdi] nie chce zapalić, pomocy!

Post autor: marcin290890 » 18 cze 2011, 09:23

Witam, mam problem gdyż dziś rano chciałem odpalić auto, rozrusznik kręci ale nie chce załapać i stoję jak głupi... :| , co sprawdzić od czego zacząć??? Dzięki za wszelkie odp.

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 18 cze 2011, 10:30

Najprościej by było się podpiąć z VAGiem. Paliwo rozumiem że jest? Zrzuć osłonę silnika, niech ktoś zakręci i zobacz czy w przewodach paliwowych nie ma powietrza. Jak nie to odkręć jeden z przewodów wtryskowych i sprawdź czy przy próbie rozruchu tryska paliwo. Oby to była jakaś duperela... :|

marcin290890
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 259
Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
Lokalizacja: Płock

Post autor: marcin290890 » 18 cze 2011, 12:01

paliwo oczywiście jest. Wczoraj jak wracałem z Wa-wy to czasem w okolicach 3 tyś obr jakby się mulił, dodawałem gazu a on nic... Zaznaczam że było to rzadko, może 3-4 razy na dystansie 250km. Nie mam możliwosci w ciągu week podpiąć VAG'a

Awatar użytkownika
Szula298
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 19 maja 2010, 22:50
Lokalizacja: Poland

Post autor: Szula298 » 18 cze 2011, 12:56

Sprawdz czy jest paliwo w przeźroczystym wężu może po prostu się zapowietrzył, no i ile masz paliwa w baku może pompka w baku padła ... a na próbę ściągnij wąż za przepływomierzem i nich ktoś ci psiknie plakiem w stronę turbiny a ty kręć rozrusznikiem ... skoro działał wczoraj to po zgaszeniu tez musi działać a z tym plakiem to pewnie zaraz wszyscy zaczną psioczyć jak to w klubie a i tak co 3 osoba tutaj tak robi w końcu to tylko samochód...
Było
Audi 80 B3 1.8
Jest
Audi A6 C5 2.5 V6 TDI
Audi A4 B5 1.9TDI
Bedzie
Audi TT 1.8T (dla żony)

marcin290890
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 259
Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
Lokalizacja: Płock

Post autor: marcin290890 » 18 cze 2011, 13:17

No nie mówcie że kosmetykiem samochodowym ma psikać?? Paliwa jest na 70km (wskazania kompa) , dodam że półroku temu naprawiana była pompa wtryskowa. Filtr paliwa wymieniany 35tyś temu <uoee> P.S. czemu wczoraj na trasie się mulił??

Awatar użytkownika
Szula298
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 19 maja 2010, 22:50
Lokalizacja: Poland

Post autor: Szula298 » 18 cze 2011, 22:23

No to może pompka w baku padła albo poprostu komp cie oszukał i masz sucho w baku i się zapowietrzył...
Było
Audi 80 B3 1.8
Jest
Audi A6 C5 2.5 V6 TDI
Audi A4 B5 1.9TDI
Bedzie
Audi TT 1.8T (dla żony)

kumangt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Post autor: kumangt » 19 cze 2011, 09:36

kuna, chyba ma racje kolega mial podobna sytuacje ostatnio pojechal nad morze i klapa nie mogl odpalic tez podobne objawy kazalem mu wymienic filtr odpowietrzyc meczyl sie bo nie umial odpalil na plaka i do dzis lata zeby umial odpowietrzyc to plak nie potrzebny wina u niego byla filtra ja wymieniam z olejem co 10tys moze za czesto ale to nie az takie pieniadze i problemow nie ma
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.

Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: Voytec » 19 cze 2011, 11:32

[quote="marcin290890"]No nie mówcie że kosmetykiem samochodowym ma psikać??[/quoe]

trick jak najbardziej sprawdzony i skuteczny, działa lepiej niż na starterze ;)

marcin290890
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 259
Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
Lokalizacja: Płock

Post autor: marcin290890 » 21 cze 2011, 19:10

Hej. Audi było zapowietrzone i rzeczywiście filtr paliwa zasyfiony... Mechanik powiedział mi że pada przepławka, panowie słyszałem o takim pewnym tricku, że trzeba w przepływomierzu zrobić jakaś dziurkę aby oszukać miernik przepływu powietrza. Działa podobno na pzrepławkach od diesli. Może ktoś coś powie na ten temat?? Próbował ktoś?? Dzia za odp.

marcin290890
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 259
Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
Lokalizacja: Płock

Post autor: marcin290890 » 21 cze 2011, 21:17

Vag, Vag i jeszcze raz Vag... Nie mam i tyle :p , zapytuję tylko czy ktoś słyszał lub sam praktykował zrobienie dziurki w przepływomierzu?? Jakie są plusy i minusy takowej operacji??

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 22 cze 2011, 14:45

czy ktoś słyszał lub sam praktykował zrobienie dziurki w przepływomierzu?
Temat na ten temat jest na 100% na forum- nawet zdjęcia są :] (użyj szukajki).

+ dziurka zwiększy przepływ powietrza przez MAF i wskazania powinny wzrosnąć.
- pomiar nigdy nie będzie wskazywał faktycznej ilości powietrza która zasila silnik, dlatego nigdy nie będzie pracował optymalnie- dla mnie szczyt druciarstwa <uoee> .

piotrek1204
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 03 maja 2010, 17:23
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: piotrek1204 » 23 cze 2011, 01:22

piotras72 pisze:- pomiar nigdy nie będzie wskazywał faktycznej ilości powietrza która zasila silnik, dlatego nigdy nie będzie pracował optymalnie- dla mnie szczyt druciarstwa <uoee> .
-ale czy przepływomierz reguluje ilość zasysanego powietrza ? <co?>


-wydaje mi się ze tylko mierzy <uoee> wiec po wywierceniu dziurki jeżeli wskazania prze pływki będą zgodne z nominalnymi to motor powinien pracować jak najbardziej prawidłowo , oczywiście jeżeli problem leży tylko i wyłącznie po stronie prze pływki


- oczywiście nie przeczę ze jestem w błędzie :p

PMW
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 02 maja 2009, 11:49
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 23 cze 2011, 10:57

kolejna pompa bedzie 2800-3200

proponuje nie drutować nie szukać taniej - już było kilka przypadków na forum poszukaj

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga