[ A6 C5 2.5 Tdi] nie chce zapalić, pomocy!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 259
- Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
- Lokalizacja: Płock
[ A6 C5 2.5 Tdi] nie chce zapalić, pomocy!
Witam, mam problem gdyż dziś rano chciałem odpalić auto, rozrusznik kręci ale nie chce załapać i stoję jak głupi... , co sprawdzić od czego zacząć??? Dzięki za wszelkie odp.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 259
- Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
- Lokalizacja: Płock
Sprawdz czy jest paliwo w przeźroczystym wężu może po prostu się zapowietrzył, no i ile masz paliwa w baku może pompka w baku padła ... a na próbę ściągnij wąż za przepływomierzem i nich ktoś ci psiknie plakiem w stronę turbiny a ty kręć rozrusznikiem ... skoro działał wczoraj to po zgaszeniu tez musi działać a z tym plakiem to pewnie zaraz wszyscy zaczną psioczyć jak to w klubie a i tak co 3 osoba tutaj tak robi w końcu to tylko samochód...
Było
Audi 80 B3 1.8
Jest
Audi A6 C5 2.5 V6 TDI
Audi A4 B5 1.9TDI
Bedzie
Audi TT 1.8T (dla żony)
Audi 80 B3 1.8
Jest
Audi A6 C5 2.5 V6 TDI
Audi A4 B5 1.9TDI
Bedzie
Audi TT 1.8T (dla żony)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 259
- Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
- Lokalizacja: Płock
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
kuna, chyba ma racje kolega mial podobna sytuacje ostatnio pojechal nad morze i klapa nie mogl odpalic tez podobne objawy kazalem mu wymienic filtr odpowietrzyc meczyl sie bo nie umial odpalil na plaka i do dzis lata zeby umial odpowietrzyc to plak nie potrzebny wina u niego byla filtra ja wymieniam z olejem co 10tys moze za czesto ale to nie az takie pieniadze i problemow nie ma
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 259
- Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
- Lokalizacja: Płock
Hej. Audi było zapowietrzone i rzeczywiście filtr paliwa zasyfiony... Mechanik powiedział mi że pada przepławka, panowie słyszałem o takim pewnym tricku, że trzeba w przepływomierzu zrobić jakaś dziurkę aby oszukać miernik przepływu powietrza. Działa podobno na pzrepławkach od diesli. Może ktoś coś powie na ten temat?? Próbował ktoś?? Dzia za odp.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 259
- Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
- Lokalizacja: Płock
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Temat na ten temat jest na 100% na forum- nawet zdjęcia są (użyj szukajki).czy ktoś słyszał lub sam praktykował zrobienie dziurki w przepływomierzu?
+ dziurka zwiększy przepływ powietrza przez MAF i wskazania powinny wzrosnąć.
- pomiar nigdy nie będzie wskazywał faktycznej ilości powietrza która zasila silnik, dlatego nigdy nie będzie pracował optymalnie- dla mnie szczyt druciarstwa .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 03 maja 2010, 17:23
- Lokalizacja: Hajnówka
-ale czy przepływomierz reguluje ilość zasysanego powietrza ? <co?>piotras72 pisze:- pomiar nigdy nie będzie wskazywał faktycznej ilości powietrza która zasila silnik, dlatego nigdy nie będzie pracował optymalnie- dla mnie szczyt druciarstwa .
-wydaje mi się ze tylko mierzy wiec po wywierceniu dziurki jeżeli wskazania prze pływki będą zgodne z nominalnymi to motor powinien pracować jak najbardziej prawidłowo , oczywiście jeżeli problem leży tylko i wyłącznie po stronie prze pływki
- oczywiście nie przeczę ze jestem w błędzie