Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5 2.5 Tdi] Nie odpala + wykaz błędów

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
psx666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 31 sie 2009, 13:04
Lokalizacja: Warszawa

[ A6 C5 2.5 Tdi] Nie odpala + wykaz błędów

Post autor: psx666 » 09 cze 2011, 20:23

Witam,

Nie pierwszy raz piszę o dziwnych przypadkach mojego auta :(
Miałam już chyba w nim wszystko ale to akurat nowość

Ty razem po prostu nie odpaliło.
Przyjechał spec z kompem podał mi kody błędów.
Powiedział że przyczyną jest dawka paliwa. Nie koniecznie może być to pompa ale może coś związane z elektroniką w pompie. Może zamiast się rozpisywać podam kody błędów a ktoś z forum miał to samo i będzie w stanie mi pomóc.
(2 z 3 błędów nie mają nic wspólnego z tym że nie pali - podobno)


00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Wierze w Was :)
I mam nadzieje że coś poradzicie...
Pozdrawiam:)

Lukass_lbn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 08 cze 2011, 12:28
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Lukass_lbn » 09 cze 2011, 20:55

psx666 pisze:00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
taki błąd pojawia się jak masz źle ustawiony rozrząd lub padł ci przestawiacz kąta zapłonu oporność tego bajerka powinna wynosić 100-110 om przy zimnym silniku (tem ok 30 stopni C )
psx666 pisze:17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
taki błąd wyskakuje przy padniętej kostce stacyjki (vw golf mk3/4/5 )wiec w audi może być to samo


aha jeszcze jedno jaką masz dawkę startową powinna wynosić 19-22 mgr

Awatar użytkownika
psx666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 31 sie 2009, 13:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: psx666 » 09 cze 2011, 21:14

o kurcze nie wiem.
Wkleiłam wszystko co otrzymałam od tego gościa z VAG-iem.

Powiedział mi tylko coś w rodzaju że: "nie podaje tyle ile powinna, że za mało podaje " dokładnie coś w tym rodzaju...Powiedział że przyczyn może być wiele żeby sprawdzić najpierw wszystko od podstaw - czyli filtr paliwa, wężyki itp. a pompe na końcu. Tylko że ja kobita jestem więc aż tak bardzo się na tym nie znam... :(

[ Dodano: 2011-06-09, 21:17 ]
a dodam jeszcze co powiedział na moje pytanie odnośnie właśnie wałków rozrządu:" czasem to też jest przyczyną ale były by wtedy inne kody błędów"
Pozdrawiam:)

Awatar użytkownika
4r3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 26 maja 2010, 21:41
Lokalizacja: Smołdziński Las

Post autor: 4r3k » 09 cze 2011, 21:49

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

obejrzeć moduł immo, czy nie ma popalonych ścieżek, popękanych lutów, oraz kostkę przy stacyjce (najbardziej prawdopodobne), dlatego auto nie pali

Awatar użytkownika
psx666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 31 sie 2009, 13:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: psx666 » 09 cze 2011, 22:22

Wszystko z immo zostało wykluczone przez tego gościa (diagnosta)
Miałam sprawdzany immo w seriwisie Audi ok miesiąca temu. Usuneli błędy. Nie odpalał - ale kontrolka od immo sie świeciła -
Miałam wtedy błąd G132 - czujnik katalizatora - defakto którego nia ma w autach jakie posiadam. Może to coś ma wspólnego. Ale takiego błędu dziś nie było. :|
Pozdrawiam:)

Awatar użytkownika
4r3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 26 maja 2010, 21:41
Lokalizacja: Smołdziński Las

Post autor: 4r3k » 10 cze 2011, 07:35

a próbowali od nowa zakodować kluczyk?
To, że diagnosta coś zrobił, nie znaczy że zrobił dobrze - znam to z autopsji, potem człowiek lata, szuka no i na koniec poprawia po partaczach.

00550 - Start of Injection Regulation
Problem z początkiem wtrysku
Możliwe przyczyny to: wiązka przewodów, zawór elektromagnetyczny początku wtrysku, czujnik skoku iglicy, powietrze w układzie paliwowym, za niski poziom paliwa :P bądź ustawienie początku wtrysku.

00741 - Brake Pedal Monitoring
problem z przełącznikiem świateł STOP
Możliwe przyczyny: wiązka przewodów, niezsynchronizowane ustawienia przekaźników(?) , popsuty przekaźnik świateł stop lub popsuty przełącznik pedału hamulca

Może coś ci wlazło pod maskę i pogryzło kable, teraz jest sezon na takie szkodniki.

Awatar użytkownika
psx666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 31 sie 2009, 13:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: psx666 » 13 cze 2011, 19:21

Za mała ilość paliwa odpada - tankowałam dzień przed tym jak przestał odpalać. Zapaliła mi się rezerwa i zrobiłam na niej może 12-17 km. Może rzeczywiście się zapowietrzył układ paliwowy, ale powiedzcie mi jak mam to sprawdzić?

Weźcie proszę pod uwagę fakt iż jestem kobietą :)
Powiedzcie mi gdzie powinnam szukać powietrza w przewodach? Może to głupie pytanie ale wszystkie przewody przy filtrze paliwa są czarne :D i niestety nie jestem w stanie sprawdzić czy jest w nich powietrze ;)
Może jakieś wskazówki takie żeby kobieta zrozumiała??? <zalamka>
Pozdrawiam:)

Awatar użytkownika
4r3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 26 maja 2010, 21:41
Lokalizacja: Smołdziński Las

Post autor: 4r3k » 13 cze 2011, 21:59

biorąc pod uwagę, iż jesteś kobietą zapodaję temat o odpowietrzaniu ze zdjęciami z Audi Klub Polska:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=56013

oraz post z własnego podwórka z możliwymi przyczynami niepalenia:
viewtopic.php?t=1371

Awatar użytkownika
psx666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 31 sie 2009, 13:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: psx666 » 20 cze 2011, 15:05

Witam,
Bąbelków powietrza nie widać. Przewody raczej całe... Wyczytałam gdzieś że może czyszczenie nastawnika dawki coś pomoże...
Co wy o tym myślicie?

Wpadłam na to ponieważ, jakiś czas temu (piasałam o tym na forum chyba w marcu) miałam problem z mocą i obrotami w moim aucie. Mianowice obroty wchodziły tylko do 2200 i prędkość max to 130 km/h.
Uciążliwa była taka jazda ale po kilku dniach przeszło wszystko i auto jeździło jak ta lala. Nic z tym nie zrobiłam :( stwierdziłam naprawiło się :( nic bardziej mylnego....

Dodatkowo przypominam sobie jak tydzień wcześniej (zanim przestała odpalać) na światłach nagle zapaliła mi się kontrolka od świec żarowych -trwało to moze 10 sekund - nagle zgasła... Nie wiem czemu... Piszę to dlatego że może to w jakiś sposób zawęży poszukiwania awarii :(
Pozdrawiam:)

roberte313
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 03 wrz 2010, 15:10
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: roberte313 » 21 cze 2011, 00:00

cześć a ja mam 2 pytania 1 czy po wykasowaniu błędów pojawiały się ponownie i 2 czy na pewno nie poszedł rozrząd jak nie , to czy rozrusznik ci kręci ?? możesz spróbować odpalić na plaka :P

Awatar użytkownika
psx666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 31 sie 2009, 13:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: psx666 » 21 cze 2011, 11:07

roberte313,
hmm czy zostały wykasowane?? Nie mam 100% pewności - gość powiedział "powtarzający się błąd to (za mała czy zła) dawka paliwa na start. Próbował kręcić i mówił że znowu to samo - więc wnioskuję że usunął i wyskakiwał ten sam błąd.

Auto kręci ale nie zaskakuje (nie odpala) nawet nie kaszlnie...
Pytałam go czy może nie przestawił się pasek rozrządu czy coś w tym rodzaju to odpowiedział mi że nie... Ale jaki on diagnosta to nie wiem.
Znalazłam pompiarza 2 km od domu może zaciągnę jakoś ten złom do tego warsztatu i może tam mi coś powiedzą ;/

Co to jest plak :| ?
Pozdrawiam:)

Awatar użytkownika
Szula298
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 19 maja 2010, 22:50
Lokalizacja: Poland

Post autor: Szula298 » 21 cze 2011, 12:40

Plak- Sprej do kokpitu tapicerki.... ogólnie kosmetyk samochodowy firmy Plak...

Jedna osoba kręci rozrusznikiem (odpala samochód) a druga psika w turbine plakiem ...(najlepiej odkręcić opaske za przepływką i psikać w strone turbo) <okok>
Było
Audi 80 B3 1.8
Jest
Audi A6 C5 2.5 V6 TDI
Audi A4 B5 1.9TDI
Bedzie
Audi TT 1.8T (dla żony)

Awatar użytkownika
psx666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 31 sie 2009, 13:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: psx666 » 21 cze 2011, 13:09

Szula298 pisze:Plak- Sprej do kokpitu tapicerki.... ogólnie kosmetyk samochodowy firmy Plak...

Jedna osoba kręci rozrusznikiem (odpala samochód) a druga psika w turbine plakiem ...(najlepiej odkręcić opaske za przepływką i psikać w strone turbo) <okok>
Wow...Jakieś efekty uboczne <stres> ? I co poważnie to może pomóc?
Pozdrawiam:)

Awatar użytkownika
Szula298
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 19 maja 2010, 22:50
Lokalizacja: Poland

Post autor: Szula298 » 21 cze 2011, 13:36

uhm efekty uboczne raczej nie działa jak starter .... mi pare razy siedzenie uratowało przed spóźnieniem się do pracy jak się zapowietrzył :>
Było
Audi 80 B3 1.8
Jest
Audi A6 C5 2.5 V6 TDI
Audi A4 B5 1.9TDI
Bedzie
Audi TT 1.8T (dla żony)

Awatar użytkownika
psx666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 31 sie 2009, 13:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: psx666 » 21 cze 2011, 13:45

hmm no ok. Zobaczę... Może zaskoczy...Kto wie...Chyba producent nie przypuszczał że ktoś tego będzie używał do naprawy aut :D:D:D

P.S.Nie wiem jak to się dzieje że mężczyźni wpadają na takie pomysły, ale cóż w kwestii aut chyba lepiej ufać im niż samej sobie ;)
Pozdrawiam:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga