
Kolega carlos ma 18" i co roku zalicza bąbla na Dunlopie przez koleiny...

Racja! Kiedyś z carlosem jechalismy sobie gęsiego jednakowym tempem i akurat był powycinany asfalt do remontu. Krótkie i szybkie hamowanie przed przeszkodą bo nie szło ominąć i obaj wpadliśmy -u mnie na 17" było słychać i czuć rąbnięcie, a u carlosa na 18" dodatkowo wyskoczył bąbel...ZelvaBOi pisze:Niby nie jest duza roznica w rozmiarze a jednak cos jest na rzeczy.
no właśnie to chyba bardzo dobry wybórm737 pisze:ja zawsze byłem zadowolony z letnich asymetrycznych Nokianów - cisza i spokój
najgorsze jakie miałem to GoodYear Eagle F1 GSD2 - ile to hałasu robiło... dramat
Dokładnie tak,M0NEER pisze:Racja! Kiedyś z carlosem jechalismy sobie gęsiego jednakowym tempem i akurat był powycinany asfalt do remontu. Krótkie i szybkie hamowanie przed przeszkodą bo nie szło ominąć i obaj wpadliśmy -u mnie na 17" było słychać i czuć rąbnięcie, a u carlosa na 18" dodatkowo wyskoczył bąbel...ZelvaBOi pisze:Niby nie jest duza roznica w rozmiarze a jednak cos jest na rzeczy.![]()
Po tym incydencie nawet nie myślę o czymś większym od 17"...
Wystarczy trochę poczytaćmihau78 pisze:aha, zapomniałem. czy nie będzie problemem, jak kupię nieco wyższy profil (45)?
A co do opon to sam śmigam na Potenza, i jak na razie to mogę je polecić.Filip wawa pisze:Przy 18' polecam zakup opon o wyższym profilu 45 zamiast 40 , ja tak zrobiłem i jestem bardzo zadowolony , komfort jest dużo większy , nic nie obciera ( a mam S- Line )
tez tak myslalem dopoki nie kupilem Vredestein Ultrac Sessanta. Zlozylo sie tak bo akurat na stanie nie mieli CS3. Bylem dosyc sceptycznie nastawiony do nich z racji wygladu..nie wszystko co jest fajne dla oka, spelnia swoja funkcje jak trzeba.vonito pisze:Najlepszy wybór to Continental sportcontact 3