[S6 C5] S6 4.2 340KM / sciema / in-pro / manual ;)
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- wujek_maciej
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
- Lokalizacja: kartuzy/gdynia
mlodyrzeszow jaka tu ma byc zacieta walka jak tamto ma 800KM i ponizej 3s do 100km/h zrobilem to typowo dla zabawy hehe niesamowita maszyna.
brat wlasciciela switzera ma tez audi ... rs6 c6 MTM 730KM chociaz podono juz niedlugo 741KM bo jest nowy program .
co do szyb to przyzwyczajony jestem do opuszczania i skrobania ... niestety u nas w zg strasznie sie tego czepiaja czego dowodem jest moje 11 oklejenie przednich szyb.
brat wlasciciela switzera ma tez audi ... rs6 c6 MTM 730KM chociaz podono juz niedlugo 741KM bo jest nowy program .
co do szyb to przyzwyczajony jestem do opuszczania i skrobania ... niestety u nas w zg strasznie sie tego czepiaja czego dowodem jest moje 11 oklejenie przednich szyb.
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
- wujek_maciej
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
- Lokalizacja: kartuzy/gdynia
szyby przednie boczne powinny miec 70% natomiast czolowa 75% to tak dla sprostowania .
Nieraz zgadzalem sie na zabranie dowodu rejestracyjnego a nieraz skrobalem przy nich.
<-- np tutaj na tym zdjeciu gdzie stoi moja tt widac w tle radiowoz ktory czekal az przyjde do auta i odpale silnik. wtedy panowie podeszli i sie pytali czy zrywamy czy leci dowod . Widocznie nie mieli co robic i woleli poczekac z godzine na mnie niz zajac sie czyms pozytecznym. Ogolnie juz nawet nie dyskutuje i nie mowie ze "taki kupilem" bo przewaznie trafiam na tych samych wiec dobrze widza ze tak nie jest.
Ja mialem w swoim zyciu kilka folii od 5% czyli beton do ok 40% czyli srednio jasne.
Obecnie mam ok 20% przepuszczalnosci i to prawda ze jak ma sie folie to wnetrze sie duzo duzo mniej nagrzewa
[ Dodano: 2011-06-16, 10:04 ]
dzis odbieram auto
wymienialem docisk
jakby ktos szukal sprzegla do s6 to moge mu to ulatwic:
! NIE MA ZAMIENNIKOW ! JESTESMY SKAZANI NA ASO ! ( silniki AQJ, ANK )
wiec:
tarcza przy oddaniu starej ( jesli jest ori ) kosztuje ok 850zl ( numer #077 141 031 LX ) ( bez oddania starej #077 141 031 L )
docisk sprzegla przy oddaniu starego ( jesli jest ori ) kosztuje ok 750zl ( numer #077 141 177 PX ) ( bez oddania starego #077 141 177P )
ja kupilem tylko docisk oryginalny przy oddaniu starego natomiast tarcza byla w db stanie ale profilaktycznie wyslalem ja do radzikowskiego ( www.sprzegla.com ) na nowe oklejenie. ( smieszny koszt 90zl + wysylka w obie strony )
Nieraz zgadzalem sie na zabranie dowodu rejestracyjnego a nieraz skrobalem przy nich.
<-- np tutaj na tym zdjeciu gdzie stoi moja tt widac w tle radiowoz ktory czekal az przyjde do auta i odpale silnik. wtedy panowie podeszli i sie pytali czy zrywamy czy leci dowod . Widocznie nie mieli co robic i woleli poczekac z godzine na mnie niz zajac sie czyms pozytecznym. Ogolnie juz nawet nie dyskutuje i nie mowie ze "taki kupilem" bo przewaznie trafiam na tych samych wiec dobrze widza ze tak nie jest.
Ja mialem w swoim zyciu kilka folii od 5% czyli beton do ok 40% czyli srednio jasne.
Obecnie mam ok 20% przepuszczalnosci i to prawda ze jak ma sie folie to wnetrze sie duzo duzo mniej nagrzewa
[ Dodano: 2011-06-16, 10:04 ]
dzis odbieram auto
wymienialem docisk
jakby ktos szukal sprzegla do s6 to moge mu to ulatwic:
! NIE MA ZAMIENNIKOW ! JESTESMY SKAZANI NA ASO ! ( silniki AQJ, ANK )
wiec:
tarcza przy oddaniu starej ( jesli jest ori ) kosztuje ok 850zl ( numer #077 141 031 LX ) ( bez oddania starej #077 141 031 L )
docisk sprzegla przy oddaniu starego ( jesli jest ori ) kosztuje ok 750zl ( numer #077 141 177 PX ) ( bez oddania starego #077 141 177P )
ja kupilem tylko docisk oryginalny przy oddaniu starego natomiast tarcza byla w db stanie ale profilaktycznie wyslalem ja do radzikowskiego ( www.sprzegla.com ) na nowe oklejenie. ( smieszny koszt 90zl + wysylka w obie strony )
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
hoopek no strasznie ... daj spokoj. "ambitni" pf. zwlaszcza kilku.
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
nie kupie kola dopoki nie kupie zawieszenia .... bo nie uznaje duzej felgi jesli nie ma odpowiedniej gleby. wtedy to wyglada jak jakis woz drabiniasty.
a w gre wchodzi tylko kw v3 ( ewentualnie v2 ) lub bilstein b14
ceny nowek sa chore a uzywek nie ma ( bo te zawieszenie jest tylko do a6 4.2 / s6 / rs6 )
nie chce kupowac od zwyklej a6 bo nie uznaje takiej sztuki
niby lowtec robi gwint do v8 ( a6 v8 / s6 / rs6 ) h9.2 ale jakos nie mam przekonania do tej firmy
mialem w tt kw v3 i to byl najlepszy zawias na jakim jezdzilem i tutaj tez bym taki chcial.... ale za nowy nie dam 7000zl a uzywek tak jak pisalem wyzej po prostu nie ma.
jakbym dorwal gwint to wtedy kupie kolo takie jak mialem w a4 z rs6 c5 19" 9j et35.
zrobilbym jeszcze body z rs6 ale po 1 nie pojawil sie zderzak tylny do sedana na allegro od pazdziernika 2010 .... ( reszte mam ustrzelona i numery zapisane ) a po 2 jakos tak juz nie chce mi sie wkladac za duzo w upiekszanie ( cale body rs6 wyjdzie ok 8000zl z malowaniem lekko ). Juz dawno pewnie bym kupil a8 d3 gdyby nie to ze s6 jest w takim dobrym stanie ze zal mi jej sie pozbyc.
a w gre wchodzi tylko kw v3 ( ewentualnie v2 ) lub bilstein b14
ceny nowek sa chore a uzywek nie ma ( bo te zawieszenie jest tylko do a6 4.2 / s6 / rs6 )
nie chce kupowac od zwyklej a6 bo nie uznaje takiej sztuki
niby lowtec robi gwint do v8 ( a6 v8 / s6 / rs6 ) h9.2 ale jakos nie mam przekonania do tej firmy
mialem w tt kw v3 i to byl najlepszy zawias na jakim jezdzilem i tutaj tez bym taki chcial.... ale za nowy nie dam 7000zl a uzywek tak jak pisalem wyzej po prostu nie ma.
jakbym dorwal gwint to wtedy kupie kolo takie jak mialem w a4 z rs6 c5 19" 9j et35.
zrobilbym jeszcze body z rs6 ale po 1 nie pojawil sie zderzak tylny do sedana na allegro od pazdziernika 2010 .... ( reszte mam ustrzelona i numery zapisane ) a po 2 jakos tak juz nie chce mi sie wkladac za duzo w upiekszanie ( cale body rs6 wyjdzie ok 8000zl z malowaniem lekko ). Juz dawno pewnie bym kupil a8 d3 gdyby nie to ze s6 jest w takim dobrym stanie ze zal mi jej sie pozbyc.
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
zdrowe podejście ja będę kombinował z dorobieniem gwintu, jak już czytałeś u mnie w temacie. Sprężyny mam Betatec (to podobno Eibach) od zwykłej oczywiście najcięższej quatrro i powiem Ci że podług serii zrobił się bardzo miło sztywniejszy, amory mam bilsteina i dlatego spróbuje dorobić gwint bo się po prostu da, A tak jak Tobie szkoda mi grubej kasy na nowy gwint.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga