Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6] 5.2 FSI czyli s6

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
firewire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 10 sie 2008, 23:18
Lokalizacja: Luxembourg

[ A6 C6] 5.2 FSI czyli s6

Post autor: firewire » 11 cze 2011, 19:25

Witam!

mam 3.0 TDI C6 quattro
trochę brakuje mi juz mocy - z chipsem koło 300KM
4.2 FSi to "tylko" 35KM więcej
więc zacząłem przymierzać się do S6 5.2
jest w moim zasięgu - ale cena paliwa vs spalanie trochę mnie przeraża - zwłaszcza przy mojej ciężkiej nodze...
czy ktoś ma coś takiego ?
jaka instalacja ?
gdzie ?
Ile ?
To Dobrze Idzie
Kiedyś było mocno modzone 4F/3.0 BMK
Teraz jest 4G/3.0 CVUA
Nie wchodzę w dyskusje "Nie znam się, ale się wypowiem", proszę o uszanowanie tego jeśli ignoruję odpowiedzi nie poparte faktami, dowodami lub doświadczeniem.

Ssmile
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 24 sty 2011, 10:00
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ssmile » 11 cze 2011, 19:45

Jeśli dobrze rozumiem, kolega chce zagazować 5.2 V10 ? Myślę że koszty instalacji będą niewspółmierne do oszczędności, kłopotów od cholery bo to FSI, a poza tym jeśli naszemu znajomkowi Altium z forum, esa spala na spokojnym stylu około 14L to 20L gazu trzeba by liczyć tak na luzach. Podobny temat był już poruszany, wtryski FSI są smarowane i chłodzone paliwem więc nie możesz podac samego gazu tylko mieszankę więc oszczędność idzie w ... krzaki. Tak czy siak albo się dostawiasz do esy i bierzesz na klatę spalanie, albo niestety chyba trzeba odpuścić, półśrodków w tej sytuacji nie widzę

tutaj link do esy z forum s6-c6-kolejna-esa-vt30902,30.htm
Ostatnio zmieniony 11 cze 2011, 19:50 przez Ssmile, łącznie zmieniany 1 raz.