[A6 C6 Avant] Audi Air Suspension
Jak ktos bedzie sie chcial bawic w zakladanie innej turbiny to wale nie trzeba kozystac z ABT i mocy mozna z 3.0 wykrzesac sporo wiecej, ale wtedy to juz trzebaby wymieniac cala mase dodatkowych rzeczy, tylko ze RS-a to i tak z tego nie bedzie ... a koszty duze, rzywotnosc mala, komfort i bezawaryjnosc w d....
282KM 570Nm
I'v got petrol in my veins
I'v got petrol in my veins
Nie bede swirowal pawiana ze wiem co dokładnie można tam wsadzic, bo Audi mam dopiero 1,5 miesiaca i temat jest dla mnie niezbadany, pozatym to pierwszy diesel w moim zyciu. Za to nie pierwsza turbina, wczesniej poprostu turbo benzyna byla. Turbin jest do wyboru naprawde duzo i w zaleznosci co chcialbys osiagnac mozna zaladowac odpowiednio duza turbine, ba jak sie uprzesz to mozesz wsadzic nawet dwie - w koncu to V6 :mrgreen:
Pozatym ABT to tuner a nie producent turbin ...
Jezeli naprawde interesuje sie ten temat na powaznie poszukaj na stronach producentów, albo wczesniej po jakichs forach.
Pozatym ABT to tuner a nie producent turbin ...
Jezeli naprawde interesuje sie ten temat na powaznie poszukaj na stronach producentów, albo wczesniej po jakichs forach.
Witam wszystkich..
Mam problem z pneumatycznym zawieszeniem w A6 3.0 TDI Quattro Avant Tiptronic z 2008 roku..
Sprawdzałem w zawieszeniu wszystkie ewentualne luzy.. Byłem wgrać nowe oprogramowanie.. a nadal z zawieszenia dochadzą głuche stuki ! .. Dzieje się to w każdym programie jazdy i przy każdej prędkości ( nawet 10km/h ).. Czy skpotkał się ktoś z Was z tego typu problemem ? .. Jeśli tak, jak temu zaradzić ? .. Gdzie szukać przyczyny i jak usunąć nieprzyjemną dla ucha usterkę ? ..
Dodam, że poza tym zawieszenie zachowuje się poprawnie nie wykazując żadnych innych niedomagań..
Mam problem z pneumatycznym zawieszeniem w A6 3.0 TDI Quattro Avant Tiptronic z 2008 roku..
Sprawdzałem w zawieszeniu wszystkie ewentualne luzy.. Byłem wgrać nowe oprogramowanie.. a nadal z zawieszenia dochadzą głuche stuki ! .. Dzieje się to w każdym programie jazdy i przy każdej prędkości ( nawet 10km/h ).. Czy skpotkał się ktoś z Was z tego typu problemem ? .. Jeśli tak, jak temu zaradzić ? .. Gdzie szukać przyczyny i jak usunąć nieprzyjemną dla ucha usterkę ? ..
Dodam, że poza tym zawieszenie zachowuje się poprawnie nie wykazując żadnych innych niedomagań..
A na wytrzesarce byles ?
No i tez rodzi sie pytanie kto sprawdzal te luzy i jaki z niego jest mechanik.
Wielowahaczowe zawieszenia w Audi nie jest tak latwo sprawdzic. Podnosili w ogole auto do gory - odkrecali kola? Czy tylko pan ze stacji giagnostycznej polazil pod auem pomacal tu i owdzie i koniec ?
No i tez rodzi sie pytanie kto sprawdzal te luzy i jaki z niego jest mechanik.
Wielowahaczowe zawieszenia w Audi nie jest tak latwo sprawdzic. Podnosili w ogole auto do gory - odkrecali kola? Czy tylko pan ze stacji giagnostycznej polazil pod auem pomacal tu i owdzie i koniec ?
282KM 570Nm
I'v got petrol in my veins
I'v got petrol in my veins
Nie róbmy sobie żartów.. Oczywiście, że byłem u mechanika, który prawie całe zawieszenie rozebrał, aby sznaleźć ewentualne luzy. Niczego nie znalazł, stąd moje pytanie do Was.. gdzie jeszcze można szukać przyczyny stuków, o których pisałem poprzednio ? .. Być może przyczyna tkwi we wnętrzu miechów lub w ich górnym mocowaniu, bo tylko one nie były jeszcze rozbierane..cygi-v pisze:A na wytrzesarce byles ?
No i tez rodzi sie pytanie kto sprawdzal te luzy i jaki z niego jest mechanik.
Wielowahaczowe zawieszenia w Audi nie jest tak latwo sprawdzic. Podnosili w ogole auto do gory - odkrecali kola? Czy tylko pan ze stacji giagnostycznej polazil pod auem pomacal tu i owdzie i koniec ?
Uwazasz ze to sa zarty ... ?FanAudi pisze:Nie róbmy sobie żartów.. Oczywiście, że byłem u mechanika, który prawie całe zawieszenie rozebrał, aby sznaleźć ewentualne luzy. Niczego nie znalazł, stąd moje pytanie do Was.. gdzie jeszcze można szukać przyczyny stuków, o których pisałem poprzednio ? .. Być może przyczyna tkwi we wnętrzu miechów lub w ich górnym mocowaniu, bo tylko one nie były jeszcze rozbierane..cygi-v pisze:A na wytrzesarce byles ?
No i tez rodzi sie pytanie kto sprawdzal te luzy i jaki z niego jest mechanik.
Wielowahaczowe zawieszenia w Audi nie jest tak latwo sprawdzic. Podnosili w ogole auto do gory - odkrecali kola? Czy tylko pan ze stacji giagnostycznej polazil pod auem pomacal tu i owdzie i koniec ?
Skoro wiesz gdzie jeszcze moze tkwic przyczyna to po co pytasz na forum?
Nikt tutaj nie wie co i jak ktoś Ci sprawdzal, a nalezy pewne fakty ustalic zeby bezsensu nie bic piany, ale jesli wiesz lepiej to ja sie juz nie bede wypowiadal

282KM 570Nm
I'v got petrol in my veins
I'v got petrol in my veins
W pierwszym poście napisałem, że sprawdzałem wszystkie luzy, więc ta kwestia nie powinna podlegać rozwadze.. Pytając o inną jeszcze przyczynę chciałem dopytać, czy ktoś z Was spotkał się z tego typu problemem.. ponieważ rozbiórka "miechów" to już ostateczność ! .. Może od razu polecicie mi ich wymianę na nowe.. Jeśli tak, proszę o informację, gdzie je kupić w jak najkorzystniejszej cenie ? ..cygi-v pisze:Uwazasz ze to sa zarty ... ?FanAudi pisze:Nie róbmy sobie żartów.. Oczywiście, że byłem u mechanika, który prawie całe zawieszenie rozebrał, aby sznaleźć ewentualne luzy. Niczego nie znalazł, stąd moje pytanie do Was.. gdzie jeszcze można szukać przyczyny stuków, o których pisałem poprzednio ? .. Być może przyczyna tkwi we wnętrzu miechów lub w ich górnym mocowaniu, bo tylko one nie były jeszcze rozbierane..cygi-v pisze:A na wytrzesarce byles ?
No i tez rodzi sie pytanie kto sprawdzal te luzy i jaki z niego jest mechanik.
Wielowahaczowe zawieszenia w Audi nie jest tak latwo sprawdzic. Podnosili w ogole auto do gory - odkrecali kola? Czy tylko pan ze stacji giagnostycznej polazil pod auem pomacal tu i owdzie i koniec ?
Skoro wiesz gdzie jeszcze moze tkwic przyczyna to po co pytasz na forum?
Nikt tutaj nie wie co i jak ktoś Ci sprawdzal, a nalezy pewne fakty ustalic zeby bezsensu nie bic piany, ale jesli wiesz lepiej to ja sie juz nie bede wypowiadal
No i tu sie właśnie mylisz bo jakbyś przeczytał uważnie co napisałem to doszedłbyś do wniosku że jest duże prawdopodobieństwo że ktoś to porostu źle sprawdził, stad moje pytanie.FanAudi pisze:W pierwszym poście napisałem, że sprawdzałem wszystkie luzy, więc ta kwestia nie powinna podlegać rozwadze.cygi-v pisze:Uwazasz ze to sa zarty ... ?FanAudi pisze: Nie róbmy sobie żartów.. Oczywiście, że byłem u mechanika, który prawie całe zawieszenie rozebrał, aby sznaleźć ewentualne luzy. Niczego nie znalazł, stąd moje pytanie do Was.. gdzie jeszcze można szukać przyczyny stuków, o których pisałem poprzednio ? .. Być może przyczyna tkwi we wnętrzu miechów lub w ich górnym mocowaniu, bo tylko one nie były jeszcze rozbierane..
Skoro wiesz gdzie jeszcze moze tkwic przyczyna to po co pytasz na forum?
Nikt tutaj nie wie co i jak ktoś Ci sprawdzal, a nalezy pewne fakty ustalic zeby bezsensu nie bic piany, ale jesli wiesz lepiej to ja sie juz nie bede wypowiadal
282KM 570Nm
I'v got petrol in my veins
I'v got petrol in my veins
Chłop swoje - baba swoje ..cygi-v pisze:No i tu sie właśnie mylisz bo jakbyś przeczytał uważnie co napisałem to doszedłbyś do wniosku że jest duże prawdopodobieństwo że ktoś to porostu źle sprawdził, stad moje pytanie.FanAudi pisze:W pierwszym poście napisałem, że sprawdzałem wszystkie luzy, więc ta kwestia nie powinna podlegać rozwadze.cygi-v pisze: Uwazasz ze to sa zarty ... ?
Skoro wiesz gdzie jeszcze moze tkwic przyczyna to po co pytasz na forum?
Nikt tutaj nie wie co i jak ktoś Ci sprawdzal, a nalezy pewne fakty ustalic zeby bezsensu nie bic piany, ale jesli wiesz lepiej to ja sie juz nie bede wypowiadal
1. Najpierw podjechałem na wytrzęsarkę, na której diagnosta nic złego nie stwierdził.
2. Potem podjechałem do zaprzyjaźnionego mechanika, który DOKÂŁADNE sprawdził każdy element zawieszenia poprzez rozkręcenie wahaczy, łączników stabilizatora ( profilaktycznie wymieniłem je na nowe ) itp.. itd..
3. Następnie udałem się do kumpla, który posiada profesjonalny sprzet służacy do ustawiania geometrii.. Swoją drogą, jeśli chcesz podam Ci do niego kontakt, gdyż jeżdżą do niego klienci z Ferrari, Lamborghini, Bentleyami, Porsche.. itp.. wiec pojęcie o tym na pewno ma ! Korzystając z okazji również i on przejrzał zawieszenie nie stwierdzając niczego niepokojącego.
4. Ostatnim "zabiegiem" było sprawdzenie ustawienia zawszeszenia za pomocą urządzenia diagnostycznego oraz wgranie nowych nastawów.
Jeśli nadal wątpisz, że poza miechami czegoś nie dopatrzyłem - proszę napisz !
W żadnym zdaniu nie stwierdziłem, że wiem, gdzie tkwi przyczyna.. a jedynie próbowałem dowiedzieć się, czy ktoś spotkał się z tego typu problemem ! .. Dopytuję, by uniknąć niepotrzebnego rozbierania miechów, skoro, ktoś, kto miał identyczny probrem odpowie, że jedynym rozwiązaniem pozostaje ich wymiana na nowe !
Fakt Chłop to z Ciebie jest i to niereformowalny
...a i jest jedno sprawdzone miejsce na zakup miechów - ASO Audi.
Radzilbym jednak wymienic lacznik pomiedzy kierownica a pedalami - na 100% pomoze.
Ja skonczylem wypowiedzi w Twoim temacie - wybacz ze w ogole sie odezwalem
...a i jest jedno sprawdzone miejsce na zakup miechów - ASO Audi.
Radzilbym jednak wymienic lacznik pomiedzy kierownica a pedalami - na 100% pomoze.
Ja skonczylem wypowiedzi w Twoim temacie - wybacz ze w ogole sie odezwalem

282KM 570Nm
I'v got petrol in my veins
I'v got petrol in my veins