Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 Avant] Audi Air Suspension

Silniki wysokoprężne
cygi-v
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:24
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: cygi-v » 08 lis 2010, 15:29

315 i 600 to ponoc max z seryjnej turbiny.

"sam" czyli doslownie Ty we wlasnej osobie przeprogramowales swoj sterownik?

ile Ci wyszlo Niutow?
282KM 570Nm
I'v got petrol in my veins

Awatar użytkownika
stifii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: stifii » 09 lis 2010, 11:54

W razie co ABT oferuje turbiny do 3.0tdi i pozwalają one na whykrzesanie ciut większej mocy.. ;-)
A te 315km samym programem to wątpie, z tego co wiem to Patrox w swojej A4 zrobił 315km ale po zrobieniu jeszcze wydechu i FMIC'a..

cygi-v
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:24
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: cygi-v » 09 lis 2010, 12:41

Jak ktos bedzie sie chcial bawic w zakladanie innej turbiny to wale nie trzeba kozystac z ABT i mocy mozna z 3.0 wykrzesac sporo wiecej, ale wtedy to juz trzebaby wymieniac cala mase dodatkowych rzeczy, tylko ze RS-a to i tak z tego nie bedzie ... a koszty duze, rzywotnosc mala, komfort i bezawaryjnosc w d....
282KM 570Nm
I'v got petrol in my veins

Awatar użytkownika
stifii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: stifii » 10 lis 2010, 12:11

A mógłbyś powiedzieć skąd można kupić turbine wydajniejszą do 3.0tdi? Bo mi nic innego po za ABT niestety nie udało się znaleźć ;-)

cygi-v
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:24
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: cygi-v » 15 lis 2010, 16:11

Nie bede swirowal pawiana ze wiem co dokładnie można tam wsadzic, bo Audi mam dopiero 1,5 miesiaca i temat jest dla mnie niezbadany, pozatym to pierwszy diesel w moim zyciu. Za to nie pierwsza turbina, wczesniej poprostu turbo benzyna byla. Turbin jest do wyboru naprawde duzo i w zaleznosci co chcialbys osiagnac mozna zaladowac odpowiednio duza turbine, ba jak sie uprzesz to mozesz wsadzic nawet dwie - w koncu to V6 :mrgreen:

Pozatym ABT to tuner a nie producent turbin ...

Jezeli naprawde interesuje sie ten temat na powaznie poszukaj na stronach producentów, albo wczesniej po jakichs forach.

Awatar użytkownika
FanAudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 12 maja 2011, 13:48
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: FanAudi » 08 cze 2011, 12:58

Witam wszystkich..
Mam problem z pneumatycznym zawieszeniem w A6 3.0 TDI Quattro Avant Tiptronic z 2008 roku..
Sprawdzałem w zawieszeniu wszystkie ewentualne luzy.. Byłem wgrać nowe oprogramowanie.. a nadal z zawieszenia dochadzą głuche stuki ! .. Dzieje się to w każdym programie jazdy i przy każdej prędkości ( nawet 10km/h ).. Czy skpotkał się ktoś z Was z tego typu problemem ? .. Jeśli tak, jak temu zaradzić ? .. Gdzie szukać przyczyny i jak usunąć nieprzyjemną dla ucha usterkę ? ..
Dodam, że poza tym zawieszenie zachowuje się poprawnie nie wykazując żadnych innych niedomagań..

cygi-v
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:24
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: cygi-v » 09 cze 2011, 12:17

A na wytrzesarce byles ?
No i tez rodzi sie pytanie kto sprawdzal te luzy i jaki z niego jest mechanik.
Wielowahaczowe zawieszenia w Audi nie jest tak latwo sprawdzic. Podnosili w ogole auto do gory - odkrecali kola? Czy tylko pan ze stacji giagnostycznej polazil pod auem pomacal tu i owdzie i koniec ?
282KM 570Nm
I'v got petrol in my veins

Awatar użytkownika
FanAudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 12 maja 2011, 13:48
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: FanAudi » 09 cze 2011, 13:18

cygi-v pisze:A na wytrzesarce byles ?
No i tez rodzi sie pytanie kto sprawdzal te luzy i jaki z niego jest mechanik.
Wielowahaczowe zawieszenia w Audi nie jest tak latwo sprawdzic. Podnosili w ogole auto do gory - odkrecali kola? Czy tylko pan ze stacji giagnostycznej polazil pod auem pomacal tu i owdzie i koniec ?
Nie róbmy sobie żartów.. Oczywiście, że byłem u mechanika, który prawie całe zawieszenie rozebrał, aby sznaleźć ewentualne luzy. Niczego nie znalazł, stąd moje pytanie do Was.. gdzie jeszcze można szukać przyczyny stuków, o których pisałem poprzednio ? .. Być może przyczyna tkwi we wnętrzu miechów lub w ich górnym mocowaniu, bo tylko one nie były jeszcze rozbierane..

cygi-v
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:24
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: cygi-v » 09 cze 2011, 13:28

FanAudi pisze:
cygi-v pisze:A na wytrzesarce byles ?
No i tez rodzi sie pytanie kto sprawdzal te luzy i jaki z niego jest mechanik.
Wielowahaczowe zawieszenia w Audi nie jest tak latwo sprawdzic. Podnosili w ogole auto do gory - odkrecali kola? Czy tylko pan ze stacji giagnostycznej polazil pod auem pomacal tu i owdzie i koniec ?
Nie róbmy sobie żartów.. Oczywiście, że byłem u mechanika, który prawie całe zawieszenie rozebrał, aby sznaleźć ewentualne luzy. Niczego nie znalazł, stąd moje pytanie do Was.. gdzie jeszcze można szukać przyczyny stuków, o których pisałem poprzednio ? .. Być może przyczyna tkwi we wnętrzu miechów lub w ich górnym mocowaniu, bo tylko one nie były jeszcze rozbierane..
Uwazasz ze to sa zarty ... ?
Skoro wiesz gdzie jeszcze moze tkwic przyczyna to po co pytasz na forum?
Nikt tutaj nie wie co i jak ktoś Ci sprawdzal, a nalezy pewne fakty ustalic zeby bezsensu nie bic piany, ale jesli wiesz lepiej to ja sie juz nie bede wypowiadal :)
282KM 570Nm
I'v got petrol in my veins

Awatar użytkownika
FanAudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 12 maja 2011, 13:48
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: FanAudi » 09 cze 2011, 13:37

cygi-v pisze:
FanAudi pisze:
cygi-v pisze:A na wytrzesarce byles ?
No i tez rodzi sie pytanie kto sprawdzal te luzy i jaki z niego jest mechanik.
Wielowahaczowe zawieszenia w Audi nie jest tak latwo sprawdzic. Podnosili w ogole auto do gory - odkrecali kola? Czy tylko pan ze stacji giagnostycznej polazil pod auem pomacal tu i owdzie i koniec ?
Nie róbmy sobie żartów.. Oczywiście, że byłem u mechanika, który prawie całe zawieszenie rozebrał, aby sznaleźć ewentualne luzy. Niczego nie znalazł, stąd moje pytanie do Was.. gdzie jeszcze można szukać przyczyny stuków, o których pisałem poprzednio ? .. Być może przyczyna tkwi we wnętrzu miechów lub w ich górnym mocowaniu, bo tylko one nie były jeszcze rozbierane..
Uwazasz ze to sa zarty ... ?
Skoro wiesz gdzie jeszcze moze tkwic przyczyna to po co pytasz na forum?
Nikt tutaj nie wie co i jak ktoś Ci sprawdzal, a nalezy pewne fakty ustalic zeby bezsensu nie bic piany, ale jesli wiesz lepiej to ja sie juz nie bede wypowiadal :)
W pierwszym poście napisałem, że sprawdzałem wszystkie luzy, więc ta kwestia nie powinna podlegać rozwadze.. Pytając o inną jeszcze przyczynę chciałem dopytać, czy ktoś z Was spotkał się z tego typu problemem.. ponieważ rozbiórka "miechów" to już ostateczność ! .. Może od razu polecicie mi ich wymianę na nowe.. Jeśli tak, proszę o informację, gdzie je kupić w jak najkorzystniejszej cenie ? ..

cygi-v
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:24
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: cygi-v » 09 cze 2011, 13:44

FanAudi pisze:
cygi-v pisze:
FanAudi pisze: Nie róbmy sobie żartów.. Oczywiście, że byłem u mechanika, który prawie całe zawieszenie rozebrał, aby sznaleźć ewentualne luzy. Niczego nie znalazł, stąd moje pytanie do Was.. gdzie jeszcze można szukać przyczyny stuków, o których pisałem poprzednio ? .. Być może przyczyna tkwi we wnętrzu miechów lub w ich górnym mocowaniu, bo tylko one nie były jeszcze rozbierane..
Uwazasz ze to sa zarty ... ?
Skoro wiesz gdzie jeszcze moze tkwic przyczyna to po co pytasz na forum?
Nikt tutaj nie wie co i jak ktoś Ci sprawdzal, a nalezy pewne fakty ustalic zeby bezsensu nie bic piany, ale jesli wiesz lepiej to ja sie juz nie bede wypowiadal :)
W pierwszym poście napisałem, że sprawdzałem wszystkie luzy, więc ta kwestia nie powinna podlegać rozwadze.
No i tu sie właśnie mylisz bo jakbyś przeczytał uważnie co napisałem to doszedłbyś do wniosku że jest duże prawdopodobieństwo że ktoś to porostu źle sprawdził, stad moje pytanie.
282KM 570Nm
I'v got petrol in my veins

Awatar użytkownika
FanAudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 12 maja 2011, 13:48
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: FanAudi » 09 cze 2011, 14:02

cygi-v pisze:
FanAudi pisze:
cygi-v pisze: Uwazasz ze to sa zarty ... ?
Skoro wiesz gdzie jeszcze moze tkwic przyczyna to po co pytasz na forum?
Nikt tutaj nie wie co i jak ktoś Ci sprawdzal, a nalezy pewne fakty ustalic zeby bezsensu nie bic piany, ale jesli wiesz lepiej to ja sie juz nie bede wypowiadal :)
W pierwszym poście napisałem, że sprawdzałem wszystkie luzy, więc ta kwestia nie powinna podlegać rozwadze.
No i tu sie właśnie mylisz bo jakbyś przeczytał uważnie co napisałem to doszedłbyś do wniosku że jest duże prawdopodobieństwo że ktoś to porostu źle sprawdził, stad moje pytanie.
Chłop swoje - baba swoje ..
1. Najpierw podjechałem na wytrzęsarkę, na której diagnosta nic złego nie stwierdził.
2. Potem podjechałem do zaprzyjaźnionego mechanika, który DOKÂŁADNE sprawdził każdy element zawieszenia poprzez rozkręcenie wahaczy, łączników stabilizatora ( profilaktycznie wymieniłem je na nowe ) itp.. itd..
3. Następnie udałem się do kumpla, który posiada profesjonalny sprzet służacy do ustawiania geometrii.. Swoją drogą, jeśli chcesz podam Ci do niego kontakt, gdyż jeżdżą do niego klienci z Ferrari, Lamborghini, Bentleyami, Porsche.. itp.. wiec pojęcie o tym na pewno ma ! Korzystając z okazji również i on przejrzał zawieszenie nie stwierdzając niczego niepokojącego.
4. Ostatnim "zabiegiem" było sprawdzenie ustawienia zawszeszenia za pomocą urządzenia diagnostycznego oraz wgranie nowych nastawów.
Jeśli nadal wątpisz, że poza miechami czegoś nie dopatrzyłem - proszę napisz !
W żadnym zdaniu nie stwierdziłem, że wiem, gdzie tkwi przyczyna.. a jedynie próbowałem dowiedzieć się, czy ktoś spotkał się z tego typu problemem ! .. Dopytuję, by uniknąć niepotrzebnego rozbierania miechów, skoro, ktoś, kto miał identyczny probrem odpowie, że jedynym rozwiązaniem pozostaje ich wymiana na nowe !

cygi-v
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:24
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: cygi-v » 09 cze 2011, 14:23

Fakt Chłop to z Ciebie jest i to niereformowalny
...a i jest jedno sprawdzone miejsce na zakup miechów - ASO Audi.
Radzilbym jednak wymienic lacznik pomiedzy kierownica a pedalami - na 100% pomoze.
Ja skonczylem wypowiedzi w Twoim temacie - wybacz ze w ogole sie odezwalem :)
282KM 570Nm
I'v got petrol in my veins

Awatar użytkownika
FanAudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 12 maja 2011, 13:48
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: FanAudi » 09 cze 2011, 14:27

Wybaczam ;).. pozdrawiam oraz dziękuję..

jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 20 cze 2011, 20:02

a czy koledze wyjmował mechanik miechy z przodu? jeśli nie to mogą to być efekty stukania górnych wachaczy przy miechu mogą być już wydarte, choć nie koniecznie może być to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja