Witam.
Mam problem z wyborem typu polerki. Mam ogólnie dwóch lakierników. Jeden proponuje polerke auta z matowieniem a potem polerowaniem - redukuje to wszystkie troche głębsze ryski. Koszt całego autka 300zł
Drugi proponuje polerke 3 rodzajami past polerskich i mówi ,że małe ryski znikną. Dodatkowo twierdzi ,że nie robi się matowienia lakieru a potem polerki. Cena za całe autko 180zł
Pytanie teraz kto ma rację i która polerkę wybrać? Jakoś bardziej jestem za tą opcją za 300zł.
[ All ] Jakiego typu polerke wybrać?
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 936
- Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
- Kontakt:
Jak juz to druga opcja z zastosowaniem profesjonalnego systemu np.3M lub RIWAX ktory bardzo polecam
Pamiętaj ze każde polerowanie tak naprawde sciera powłoke lakieru i nie powinno się zbyt często tego robic tym bardziej z matowaniem papierem
Po takiej polerce to tylko myc dobrze auto i dobry wosk co jakis czas
Za 300zł to bardzo tanio..u nas w firmie dwóm osobom zajmuje cały dzień takie zadanie
Pamiętaj ze każde polerowanie tak naprawde sciera powłoke lakieru i nie powinno się zbyt często tego robic tym bardziej z matowaniem papierem
Po takiej polerce to tylko myc dobrze auto i dobry wosk co jakis czas
Za 300zł to bardzo tanio..u nas w firmie dwóm osobom zajmuje cały dzień takie zadanie
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 20 lis 2010, 08:40
- Lokalizacja: Brodnica
Prawdziwe polerowanie lakieru właśnie polega na zmatowaniu[nie zdarciu lakieru] a póżniej odpowiednia pasta i polerowanie składające się z wielu etapów.Widziałem na własne oczy efekt .To jest polerowanie a nie napastowanie którego za jakiś czas efekt zginie.Tak również robią lakiernicy gdy jakieś zacieki porobią albo jakieś niedoskonałości.
CICHY
- Masta
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 352
- Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
- Kontakt:
tylko potem kolego zmierz sobie ile miałeś lakieru przed i po. Lakiernicy to popaprańcy! Jadą po lakierze bez zastanowienia.MARCINcichocki pisze:Prawdziwe polerowanie lakieru właśnie polega na zmatowaniu[nie zdarciu lakieru] a póżniej odpowiednia pasta i polerowanie składające się z wielu etapów.Widziałem na własne oczy efekt .To jest polerowanie a nie napastowanie którego za jakiś czas efekt zginie.Tak również robią lakiernicy gdy jakieś zacieki porobią albo jakieś niedoskonałości.
Auto poleruje się pastą, bez żadnych tam matowień! I trzeba odróżnić pasty polerskie od takich co tylko zakrywają rysy, na jakiś czas.
Luknij sobie tutaj. Korekta robiona pastami.
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=5650
Przyjrzyj się na fotki 50/50, a zobaczysz różnicę.
Jest - Volvo C70 II 2.5T
- yukon
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 369
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódź
błagam nie róbcie polerek u lakierników . jest tyle osób, które mogą to zrobić profesjonalnie, za niewiele większą kasę dla amatora na początek najlepszy będzie system 3M + pady ABW. próbki na jedno auto z padami to koszt około 90zł
Społeczność forum Audi A6 i Audi A7 - https://a7klub.pl