Witam.
Mam problem z wyborem typu polerki. Mam ogólnie dwóch lakierników. Jeden proponuje polerke auta z matowieniem a potem polerowaniem - redukuje to wszystkie troche głębsze ryski. Koszt całego autka 300zł
Drugi proponuje polerke 3 rodzajami past polerskich i mówi ,że małe ryski znikną. Dodatkowo twierdzi ,że nie robi się matowienia lakieru a potem polerki. Cena za całe autko 180zł
Pytanie teraz kto ma rację i która polerkę wybrać? Jakoś bardziej jestem za tą opcją za 300zł.
			
			
									
									
						[ All ] Jakiego typu polerke wybrać?
- Wujek-West
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 711
 - Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
 - Imię: Krzysztof
 - Rocznik: 1997
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.3 133KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: Katowice/Łaziska
 - Kontakt:
 
- 
				
				Voytec
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 936
 - Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
 - Imię: Wojtek
 - Rocznik: 2014
 - Moje auto: A6 C7
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 3.0 CDUD 245KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: S-tronic
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
 - Kontakt:
 
Jak juz to druga opcja z zastosowaniem profesjonalnego systemu np.3M lub RIWAX ktory bardzo polecam 
 
Pamiętaj ze każde polerowanie tak naprawde sciera powłoke lakieru i nie powinno się zbyt często tego robic tym bardziej z matowaniem papierem
 
Po takiej polerce to tylko myc dobrze auto i dobry wosk co jakis czas
 
Za 300zł to bardzo tanio..u nas w firmie dwóm osobom zajmuje cały dzień takie zadanie
			
			
									
									
						Pamiętaj ze każde polerowanie tak naprawde sciera powłoke lakieru i nie powinno się zbyt często tego robic tym bardziej z matowaniem papierem
Po takiej polerce to tylko myc dobrze auto i dobry wosk co jakis czas
Za 300zł to bardzo tanio..u nas w firmie dwóm osobom zajmuje cały dzień takie zadanie
- Wujek-West
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 711
 - Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
 - Imię: Krzysztof
 - Rocznik: 1997
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.3 133KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: Katowice/Łaziska
 - Kontakt:
 
- 
				
				MARCINcichocki
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 95
 - Rejestracja: 20 lis 2010, 08:40
 - Lokalizacja: Brodnica
 
Prawdziwe polerowanie lakieru właśnie polega na zmatowaniu[nie zdarciu lakieru]  a póżniej odpowiednia pasta i polerowanie składające się z wielu etapów.Widziałem na własne oczy efekt .To jest polerowanie a nie napastowanie którego za jakiś czas efekt zginie.Tak również robią lakiernicy gdy jakieś zacieki porobią albo jakieś niedoskonałości.
			
			
									
									CICHY
						- Masta
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 352
 - Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
 - Imię: Marcin
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 3.0 CDUD 245KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: S-tronic
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
 - Kontakt:
 
tylko potem kolego zmierz sobie ile miałeś lakieru przed i po. Lakiernicy to popaprańcy! Jadą po lakierze bez zastanowienia.MARCINcichocki pisze:Prawdziwe polerowanie lakieru właśnie polega na zmatowaniu[nie zdarciu lakieru] a póżniej odpowiednia pasta i polerowanie składające się z wielu etapów.Widziałem na własne oczy efekt .To jest polerowanie a nie napastowanie którego za jakiś czas efekt zginie.Tak również robią lakiernicy gdy jakieś zacieki porobią albo jakieś niedoskonałości.
Auto poleruje się pastą, bez żadnych tam matowień! I trzeba odróżnić pasty polerskie od takich co tylko zakrywają rysy, na jakiś czas.
Luknij sobie tutaj. Korekta robiona pastami.
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=5650
Przyjrzyj się na fotki 50/50, a zobaczysz różnicę.
Jest - Volvo C70 II 2.5T
						- yukon
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 369
 - Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
 - Imię: Grzegorz
 - Rocznik: 2000
 - Moje auto: Allroad C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Łódź
 
błagam nie róbcie polerek u lakierników 
 . jest tyle osób, które mogą to zrobić profesjonalnie, za niewiele większą kasę 
 dla amatora na początek najlepszy będzie system 3M + pady ABW. próbki na jedno auto z padami to koszt około 90zł 
			
			
									
									Społeczność forum Audi A6 i Audi A7 - https://a7klub.pl
						
							







