[ A6 C5] jaka instalacja do 2.8
[ A6 C5] jaka instalacja do 2.8
Proszę o podpowiedź czy lepsza do mojego samochodu będzie instalacja:
1. BRC sequent plug&drive
2. LR Omegas
A jeśli padłby wybór na LR to jakie wtryskiwacze (białe, czarne) ? i czy reduktor IG1 podstawowy będzie odpowiedni.
Jeśli możesz, uzasadnij swój wybór.
Instalacje składane nie interesują mnie.
z góry dzięki
1. BRC sequent plug&drive
2. LR Omegas
A jeśli padłby wybór na LR to jakie wtryskiwacze (białe, czarne) ? i czy reduktor IG1 podstawowy będzie odpowiedni.
Jeśli możesz, uzasadnij swój wybór.
Instalacje składane nie interesują mnie.
z góry dzięki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Na lpg-forum powinieneś dostać wyczerpującą odpowiedź.sneer pisze:za składaki dziękuję.
lpg-forum znam, ale chodziło mi raczej o doświadczenia z tymi instalacjami w Audi.
Gazownik będzie miał większe doświadczenie niż użytkownik, a na powyższym forum znajdziesz konkretnych gazowników.
Stag z Haną lub Matrixem będzie chodził jak Landi renzo omegas w twoim aucie.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
[quote="arkadiuso"]Tylko do tego jeszcze odpowiednik gazownik a jak jesteś z ÂŁodzi to ciężko o takiego trzeba kawałek pojechać..[/quote]
dlaczego ciężko, BRC w ÂŁodzi np. na Rokicińskiej, Landi np. Nagaz z 1 Maja zakłada - podobno dobrze.
Dodano: 2011-06-05, 22:15
[quote="-=Rafal=-"][b]sneer[/b], a co żeś się tak uparł na te dwie? O_o[/quote]
nie chcę mieć problemów z diagnostyką i kręceniem nosem gazownika że podzespoły z różnych firm i wyregulować się nie da. Ja nie z tych co siadają z komputerem w aucie i robią testy, chcę jeździ bezproblemowo tylko.
Wydaje mi się że jak firma produkuje całą instalacje, to zanim ją wypuści na rynek, testuje ją. Tak jak IBM czy HP swoje komputery i one się po prostu nie zawieszają. Oczywiście nie oznacza że produkty każdej firmy są dobre
dlaczego ciężko, BRC w ÂŁodzi np. na Rokicińskiej, Landi np. Nagaz z 1 Maja zakłada - podobno dobrze.
Dodano: 2011-06-05, 22:15
[quote="-=Rafal=-"][b]sneer[/b], a co żeś się tak uparł na te dwie? O_o[/quote]
nie chcę mieć problemów z diagnostyką i kręceniem nosem gazownika że podzespoły z różnych firm i wyregulować się nie da. Ja nie z tych co siadają z komputerem w aucie i robią testy, chcę jeździ bezproblemowo tylko.
Wydaje mi się że jak firma produkuje całą instalacje, to zanim ją wypuści na rynek, testuje ją. Tak jak IBM czy HP swoje komputery i one się po prostu nie zawieszają. Oczywiście nie oznacza że produkty każdej firmy są dobre

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
jest racja w tym co piszesz ale... wiekszosc zalezy od gazonika czy ma pojecie o tym co robi, poczytaj forum ktore ci podalem tam masz od groma rozwniec mojej informacji - pozatym badz bardziej otwarty na propozycje - to ze skladany zestaw wcale nie oznacza ze bedzie smiagal gorzej od firmowego ba niektore konfiguracje smigaja nawet lepiej 
Ale to juz dyskusja na inny temat jest... lpg forum to podstawa w rozwianiu twojego problemu

Ale to juz dyskusja na inny temat jest... lpg forum to podstawa w rozwianiu twojego problemu
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
sneer, źle prawisz kolego. Kupujesz zestaw taki jak Ci napisałem, zostawiasz na 2-3 dni auto u gaziora i on Ci wszystko robi. On je ustawia. Nie znam lepszej kombinacji do regulacji niż Stag 300 + HANA zielone. To się po prostu nie może rozjechać. Kalibrujesz 2 razy i jeździsz. Raz na zakupie i raz po 1000km. Potem już okresowo jak każdą. To jest lepsza instalacja niż te niby SPECJALNE dopasowane 
