Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] jaka instalacja do 2.8

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
sneer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 28 cze 2010, 08:40
Lokalizacja: Pabianice

[ A6 C5] jaka instalacja do 2.8

Post autor: sneer » 03 cze 2011, 10:35

Proszę o podpowiedź czy lepsza do mojego samochodu będzie instalacja:

1. BRC sequent plug&drive
2. LR Omegas

A jeśli padłby wybór na LR to jakie wtryskiwacze (białe, czarne) ? i czy reduktor IG1 podstawowy będzie odpowiedni.

Jeśli możesz, uzasadnij swój wybór.

Instalacje składane nie interesują mnie.

z góry dzięki

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 04 cze 2011, 22:26

lpg-forum.pl

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 05 cze 2011, 03:32

Hana zielone, kme gold i stag 300. Sprawdzone i pewne.

Awatar użytkownika
sneer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 28 cze 2010, 08:40
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: sneer » 05 cze 2011, 07:17

za składaki dziękuję.
lpg-forum znam, ale chodziło mi raczej o doświadczenia z tymi instalacjami w Audi.

toom_ek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2011, 22:48
Lokalizacja: PL

Post autor: toom_ek » 05 cze 2011, 08:54

witam , dużo jeżdziłem na stag 300, kme gold , szre valteki i było <okok> , zero problemów raz na rok przegląd gazu i tyle kompletnie nic sie nie działo, teraz mam stag 300 kme silver i czerwone walteki i jest ok.
toom_ek

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 05 cze 2011, 11:23

to samo co napisal rafal tylko zmiana na - stag 300 + oraz reduktor MIII lub AC R01

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 05 cze 2011, 13:18

jeden reduktor ac to trochę za mało,

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 05 cze 2011, 15:52

sneer pisze:za składaki dziękuję.
lpg-forum znam, ale chodziło mi raczej o doświadczenia z tymi instalacjami w Audi.
Na lpg-forum powinieneś dostać wyczerpującą odpowiedź.
Gazownik będzie miał większe doświadczenie niż użytkownik, a na powyższym forum znajdziesz konkretnych gazowników.
Stag z Haną lub Matrixem będzie chodził jak Landi renzo omegas w twoim aucie.

Awatar użytkownika
sneer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 28 cze 2010, 08:40
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: sneer » 05 cze 2011, 18:04

dzięki wszystkim za odpowiedzi ale moje pytanie brzmiało: landi czy brc ....

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 05 cze 2011, 19:11

landi

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 05 cze 2011, 20:02

Tylko do tego jeszcze odpowiednik gazownik a jak jesteś z ÂŁodzi to ciężko o takiego trzeba kawałek pojechać..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 05 cze 2011, 21:52

sneer, a co żeś się tak uparł na te dwie? O_o

Awatar użytkownika
sneer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 28 cze 2010, 08:40
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: sneer » 05 cze 2011, 22:07

[quote="arkadiuso"]Tylko do tego jeszcze odpowiednik gazownik a jak jesteś z ÂŁodzi to ciężko o takiego trzeba kawałek pojechać..[/quote]

dlaczego ciężko, BRC w ÂŁodzi np. na Rokicińskiej, Landi np. Nagaz z 1 Maja zakłada - podobno dobrze.

Dodano: 2011-06-05, 22:15
[quote="-=Rafal=-"][b]sneer[/b], a co żeś się tak uparł na te dwie? O_o[/quote]

nie chcę mieć problemów z diagnostyką i kręceniem nosem gazownika że podzespoły z różnych firm i wyregulować się nie da. Ja nie z tych co siadają z komputerem w aucie i robią testy, chcę jeździ bezproblemowo tylko.
Wydaje mi się że jak firma produkuje całą instalacje, to zanim ją wypuści na rynek, testuje ją. Tak jak IBM czy HP swoje komputery i one się po prostu nie zawieszają. Oczywiście nie oznacza że produkty każdej firmy są dobre :)

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 05 cze 2011, 22:40

jest racja w tym co piszesz ale... wiekszosc zalezy od gazonika czy ma pojecie o tym co robi, poczytaj forum ktore ci podalem tam masz od groma rozwniec mojej informacji - pozatym badz bardziej otwarty na propozycje - to ze skladany zestaw wcale nie oznacza ze bedzie smiagal gorzej od firmowego ba niektore konfiguracje smigaja nawet lepiej :)
Ale to juz dyskusja na inny temat jest... lpg forum to podstawa w rozwianiu twojego problemu

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 05 cze 2011, 23:01

sneer, źle prawisz kolego. Kupujesz zestaw taki jak Ci napisałem, zostawiasz na 2-3 dni auto u gaziora i on Ci wszystko robi. On je ustawia. Nie znam lepszej kombinacji do regulacji niż Stag 300 + HANA zielone. To się po prostu nie może rozjechać. Kalibrujesz 2 razy i jeździsz. Raz na zakupie i raz po 1000km. Potem już okresowo jak każdą. To jest lepsza instalacja niż te niby SPECJALNE dopasowane :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja