Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] powyżej 3000 obr/min turbo siada

Silniki wysokoprężne
Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

[A6 C4] powyżej 3000 obr/min turbo siada

Post autor: Adam_Łódź » 29 maja 2011, 19:28

witam, dzis podczas powrotu z trasy jadąc autostradą nagle turbina przestała ciągnąc. Auto ciągnie normalnie do 3000 obr i przestaje na kazdym biegu. byłem na kompie i niby jest słabe doładowanie, ale auto jezdzi jak jezdziło i nie chce mi się wieżyc ze nagle padło turbo. Na co zerknąc samemu zeby wyeliminować jakieś węże czy coś.

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 29 maja 2011, 19:38

sprawdz weze dolotowe do turbo.. czesciowo widac od gory a druga czesc musisz sie polozyc pod auto. taki gruby waz wzmacniany dodatkowo..

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 29 maja 2011, 19:54

są dobre, odrazu je sprawdziłem.

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 29 maja 2011, 20:00

turbo zaczyna dmuchac od 1800 rpm..
wiec juz wtedy powinienes czuc ze cos jest nie tak

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 29 maja 2011, 21:34

Auto postało i ostygło i na 3 biegu turbo ciągnęło oporowo, może jest jakiś czujnik albo coś?? komp niby nie wykazał błędów. W tygodniu zaślepiam EGR i wywale Katy bo juz pewnie ich nie ma bądź są zapchane.

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 30 maja 2011, 11:17

Lechu, moja pomyłka, rzeczywiscie od 2 tysiecy.

ja mialem podobnie ze powyzej 3000 nie bylo mocy.. wywalilem katalizator i wszystko wrocilo do normy..

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 30 maja 2011, 14:02

tez wlasnie zbieram sie do wycięcia katów jak w poprzedniej, i EGR zaslepie dla swietego spokoju. Jade dziś do innych speców zrobimy moze jakieś logi itp i zobaczymy co z tego wyjdzie. mam na dzieje ze turbo ok bo sie załame <wnerw>

szuszlik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 14 kwie 2011, 22:23
Lokalizacja: hengelo holandia

Post autor: szuszlik » 30 maja 2011, 22:28

turbo działa od odpalenia silnika tylko moc jest zauwazalna przy ok 2000tys obrotów sprawdź intelculer moze slyszysz jakies syczenie ktorego nie bylo?

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 31 maja 2011, 12:42

żadnych syków nie ma. byłem u speców od Audi i VW przejchał się z kompem itp, turbo ok. w Czwartek katalizatory OUT a dzis moze zaslepie EGR, jak nie pomoże to bede sie martwił.

[ Dodano: 2011-05-31, 20:33 ]
Egr zaślepiony, bez zmian nadal odcina turbo powyżej 3000 <wnerw> może ktoś ma inny pomysł na co jeszcze zerknąc??

Awatar użytkownika
mati_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 21 lis 2009, 00:47
Lokalizacja: Żary

Post autor: mati_A6 » 02 cze 2011, 13:23

A może zawór N75 coś szwankuje... <mysli>

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 02 cze 2011, 18:10

katy wyciete i nadal bez zmian, a gdzie jest ten zawór i jak go sprawdzić mniej więcej.

Awatar użytkownika
mati_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 21 lis 2009, 00:47
Lokalizacja: Żary

Post autor: mati_A6 » 02 cze 2011, 20:22

tutaj masz jak to wygląda http://www.iparts.pl/czesc/konwerter-ci ... 03170.html
Jest zamontowany koło przepływomierza ale jak się go sprawdza to już niech mądrzejsi się wypowiedzą ;-)

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 02 cze 2011, 21:28

Obrazek

u mnie wygląda to tak że z jednej strony jest zaślepiony i luźny przewód który powinien tam dochodzić tez jest zaślepiony. Nie mam juz nerwów na to :/ a cena widze ze nie jest mała. nie chce zeby doszło do sytuacji ze bede wymieniał co chwile coś innego a to nie bedzie to.

Awatar użytkownika
mati_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 21 lis 2009, 00:47
Lokalizacja: Żary

Post autor: mati_A6 » 02 cze 2011, 21:33

Nie chce Cie martwić ale u mnie są dwa wężyki założone, nie ma nic zaślepionego...

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 02 cze 2011, 21:38

to teraz ciekawe dlaczego u mnie jest zaślepiony ten n75:/ jutro go podłącze i sprawdze jak jeździ auto.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga