[A6 C5] ASR domyślnie wyłączony
[A6 C5] ASR domyślnie wyłączony
Witam,
Wyczytałem na forum, że ASR jest domyślnie włączony po odpaleniu samochodu. W mojej Audicy jest jakby na odwrót - odpalam i ASR jest po prostu wyłączony Dopiero kiedy nacisnę (włączę ASR) zaczyna działać. Co może być tego przyczyną?
Przy okazji - mam wersję tylko z ASR (są trzy przyciski: wolny - ASR - wolny) po lewej stronie konsoli nad radiem i nie wiem do czego służy zwykła dioda zamontowana w wolnym pierwszym (od lewej) przycisku? Czy poprzedni właściciel zamontował sobie tam coś, czy jest to seryjnie montowane i do czego w ogóle służy, bo ani nie świeci
Dziękuję za odpowiedź!
Pozdrawiam!
Wyczytałem na forum, że ASR jest domyślnie włączony po odpaleniu samochodu. W mojej Audicy jest jakby na odwrót - odpalam i ASR jest po prostu wyłączony Dopiero kiedy nacisnę (włączę ASR) zaczyna działać. Co może być tego przyczyną?
Przy okazji - mam wersję tylko z ASR (są trzy przyciski: wolny - ASR - wolny) po lewej stronie konsoli nad radiem i nie wiem do czego służy zwykła dioda zamontowana w wolnym pierwszym (od lewej) przycisku? Czy poprzedni właściciel zamontował sobie tam coś, czy jest to seryjnie montowane i do czego w ogóle służy, bo ani nie świeci
Dziękuję za odpowiedź!
Pozdrawiam!
Czy możesz napisać w jaki sposób stwierdzasz, że ASR jest włączony/wyłączony?! Jeśli świeci się żółta kontrolka (trójkąt z wykrzyknikiem "otoczony" strzałką) na tablicy rozdzielczej - układ nie działa/jest wyłączony.
Dioda to najprawdopodobniej jakiś sygnlizator dodatkowo zamontowanego zabezpieczenia - alarm, imobilaizer, antynapad, itp.
Dioda to najprawdopodobniej jakiś sygnlizator dodatkowo zamontowanego zabezpieczenia - alarm, imobilaizer, antynapad, itp.
Stwierdzam na podstawie "samego działania", chodzi o to, że wyjeżdżam np. rano z garażu i jak ruszam koła buksują (ostatnio trochę śniegu spadło), jak dopiero włączę ASR - zaczyna działać i koła nie buksują
Jeśli chodzi o samą kontrolkę to po prostu nie dopatrzyłem, czy coś się wyświetla, ale postaram się o to oraz dopiszę do tematu
[ Dodano: Pon Gru 15, 2008 20:33 ]
Odświeżam temat, otóż jeśli chodzi i kontrolkę ASR, to podczas przekręcania stacyjki i odpalania samochodu nic się nie pokazuje - żadna kontrolka ASR'u, nawet jak przyciskam tzn. włączam i wyłączam ASR przyciskiem nic się nie pokazuje, czy się włączył, czy wyłączył
Jakieś pomysły oprócz jednego co może być - spalona dioda?
Jeśli chodzi o samą kontrolkę to po prostu nie dopatrzyłem, czy coś się wyświetla, ale postaram się o to oraz dopiszę do tematu
[ Dodano: Pon Gru 15, 2008 20:33 ]
Odświeżam temat, otóż jeśli chodzi i kontrolkę ASR, to podczas przekręcania stacyjki i odpalania samochodu nic się nie pokazuje - żadna kontrolka ASR'u, nawet jak przyciskam tzn. włączam i wyłączam ASR przyciskiem nic się nie pokazuje, czy się włączył, czy wyłączył
Jakieś pomysły oprócz jednego co może być - spalona dioda?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 sty 2009, 19:57
- Lokalizacja: Płock
Odświeżam temat. Przeszukałem już całego VAG-COM'a i nic nie znalazłem, jak sprawdzić, czy dioda jest przepalona. Probowałem robić "Outputs test", czyli test wyjść tablicy rozdzielczej - jednak nie wszystko mogę sprawdzić, tylko: zegary, kilka przekaźników, dwie kontrolki.
Tymczasem teraz ASR przestał już mi chyba całkiem działać, bo koła buksują podczas przyspieszania na śniegu oraz jak ruszam z miejsca - przycisk jakby zepsuty, w dodatku brak diody. Przekopując internet natknąłem się kiedyś na taki oto screen z VAG-COM'a [ http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/7 ... gging_.png ] - widzę, że w 120 grupie bloków mierzących w silniku można sprawdzić, czy ASR jest ON/OFF, jednak dzisiaj podłączyłem VAG'a, ustawiam na 120 grupę i? Group is NOT Available
Proszę o pomoc!
Tymczasem teraz ASR przestał już mi chyba całkiem działać, bo koła buksują podczas przyspieszania na śniegu oraz jak ruszam z miejsca - przycisk jakby zepsuty, w dodatku brak diody. Przekopując internet natknąłem się kiedyś na taki oto screen z VAG-COM'a [ http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/7 ... gging_.png ] - widzę, że w 120 grupie bloków mierzących w silniku można sprawdzić, czy ASR jest ON/OFF, jednak dzisiaj podłączyłem VAG'a, ustawiam na 120 grupę i? Group is NOT Available
Proszę o pomoc!
- Wawryn
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 28 cze 2009, 12:02
- Lokalizacja: Biała Podlaska/Kraków
Umnie wyskoczyło po kręceniu bączów(asr wyłączony )
18057 Magistrala CAN ABS - brak sygnału
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Poszedł chyba sterownik.Na vag nie mogę sie z nim połączyć pokazuje mi to w silniku i miga kontrolka na 1/2 fis-ie
[ Dodano: 2010-12-15, 01:14 ]
wina opornika,podobno wadliwa seria.Już śmiga koszt 30 zeta.
18057 Magistrala CAN ABS - brak sygnału
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Poszedł chyba sterownik.Na vag nie mogę sie z nim połączyć pokazuje mi to w silniku i miga kontrolka na 1/2 fis-ie
[ Dodano: 2010-12-15, 01:14 ]
wina opornika,podobno wadliwa seria.Już śmiga koszt 30 zeta.
A6 C5 2.4 Benz+LPG Autom
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Panowie przepraszam, że odkopuję temat, ale wolę napisać tutaj ja zakładać nowy. Mam bardzo podobny problem jak autor tematu. Od początku jak mamy autko to jak się nadusi przycisk ASR to nic się nie zmienia, czyli autem jest ciężko zapiszczeć, zabuksować czyli taj jakby ASR był cały czas włączony a na desce nie podświetla mi się ikona ASR
VAG po wejściu do układu ABS nie pokazuje błędów, a w nagłówku odczytać można, że auto ma układ ABS/ASR. Najprościej mówiąc nie wyświetla mi się ikona ASR na cyferblacie, wciskanie przycisku nic nie daje a auto sprawia wrażenia jakby ASR był cały czas włączony. Co się dzieje?
EDIT przypomniałem sobie, że kiedyś miałem problem z ABS i wag wywalał błędy z przekaźnikami:
ABS-J185
EDS-J263
Wiem, że wtedy akurat przepalił mi się bezpiecznik. ABS zaczął działać, ale może trzeba wymienić te przekaźniki bo one są przyczyną moich problemów? tylko pytanie gdzie ona są
Jak myślicie chodzi o przekaźniki oznaczone nr 11 i 24?
VAG po wejściu do układu ABS nie pokazuje błędów, a w nagłówku odczytać można, że auto ma układ ABS/ASR. Najprościej mówiąc nie wyświetla mi się ikona ASR na cyferblacie, wciskanie przycisku nic nie daje a auto sprawia wrażenia jakby ASR był cały czas włączony. Co się dzieje?
EDIT przypomniałem sobie, że kiedyś miałem problem z ABS i wag wywalał błędy z przekaźnikami:
ABS-J185
EDS-J263
Wiem, że wtedy akurat przepalił mi się bezpiecznik. ABS zaczął działać, ale może trzeba wymienić te przekaźniki bo one są przyczyną moich problemów? tylko pytanie gdzie ona są
Jak myślicie chodzi o przekaźniki oznaczone nr 11 i 24?
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
No a sprawdź, czy w ogóle żaróweczka jest w tablicy zegarów, bo u mnie akurat tak było, że ktoś po prostu ją wyjął Rozebrać wskaźniki tzn. wyjąć je z deski rozdzielczej (kokpitu) i po odwróceniu sprawdzisz, być może się przepaliła.
Nie wiadomo mi czemu, cała reszta kontrolek jest na diodach, tylko ASR i światła drogowe są na żarówkach - ktoś podpowie skąd akurat taki durny pomysł ze strony projektantów?
Nie wiadomo mi czemu, cała reszta kontrolek jest na diodach, tylko ASR i światła drogowe są na żarówkach - ktoś podpowie skąd akurat taki durny pomysł ze strony projektantów?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga