
[ A6 C6 Tdi] Kilka pytań na temat chip tuningu
Witam wszystkich. Panowie problem z autem rozwiazany juz jakis czas temu... słowo sprostowania.
Problemem nie była wina wtryskiwaczy ani modyfikacji.
W aucie po kradzieży halogenów zawitały kratki od wersji bez halogenów oraz z wersji silnik wolnossacy benzynowy wiec intercooler nie miał kompletnie chłodzenia.
Natomiast żeby nie było łatwo drugi problem lezał w układzie podciśnieniowym, przewody... jeden idacy do zaworu sterujacego EGR oraz drugi od zaworu EGR idacy w stronę N75 dotykały do siebie przez co przetarł się jeden z nich. W układzie o dziwo zostało jeszcze połowa żądanego podciśnienia (bo były blisko siebie).
Podciśnienie ok 0,3-0,4 bara oraz kompletnie zatkany chwyt powietrza na intercooler, wóz nie mial prawa jezdzic poprawnie.
Mam fotki obu czesci w wolnej chwili zainteresowanym moge podesłac zdjecia newralgicznych miejsc.
Pozdrawiam.
Ps. zrobilismy takze korekte programu ale na wiecej
(doszły wtryski 0,216).
Problemem nie była wina wtryskiwaczy ani modyfikacji.
W aucie po kradzieży halogenów zawitały kratki od wersji bez halogenów oraz z wersji silnik wolnossacy benzynowy wiec intercooler nie miał kompletnie chłodzenia.
Natomiast żeby nie było łatwo drugi problem lezał w układzie podciśnieniowym, przewody... jeden idacy do zaworu sterujacego EGR oraz drugi od zaworu EGR idacy w stronę N75 dotykały do siebie przez co przetarł się jeden z nich. W układzie o dziwo zostało jeszcze połowa żądanego podciśnienia (bo były blisko siebie).
Podciśnienie ok 0,3-0,4 bara oraz kompletnie zatkany chwyt powietrza na intercooler, wóz nie mial prawa jezdzic poprawnie.
Mam fotki obu czesci w wolnej chwili zainteresowanym moge podesłac zdjecia newralgicznych miejsc.
Pozdrawiam.
Ps. zrobilismy takze korekte programu ale na wiecej

MR-MOTORS czas na 3.2BITURBO 
