Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[usluga] CHIP TUNING WROCÂŁAW

Awatar użytkownika
Wilq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 23 cze 2008, 19:52
Lokalizacja: Częstochowa

[usluga] CHIP TUNING WROCÂŁAW

Post autor: Wilq » 18 wrz 2008, 20:29

Polecam warsztat AUTOSEBA Chiptuning, ktory znajduje sie w Wilczycach zaraz za Wrocławem Gosc naprawde zna sie na robocie... Rozmawialem z nim i zalatwilem znizke dla Klubu Audi. Chips z hamownia za 500PLN :mrgreen: na zdjeciu jest wykres z mojego Audi 110KM
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2011, 14:01 przez Wilq, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie jeździj szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać :-P

Awatar użytkownika
martino
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 05 maja 2008, 22:35
Lokalizacja: Góra Śląska

Post autor: martino » 18 wrz 2008, 21:32

Jak dla mnie ten wykres cos nie hallo...góry i doliny...niech ktoś bardziej obeznany się wypowie.
Audi A6 2.5 TDI AEL Avant Proline z przebiegiem ponad pół mln km



Vorsprung durch Technik

"Ropa daje kopa:-)"

Qris

Post autor: Qris » 18 wrz 2008, 23:57

Ile koni zyskałeś? Gwarancje daje? Czas realizacji? Napisz coś więcej bo 500 kuuuuuusi!

Awatar użytkownika
Wilq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 23 cze 2008, 19:52
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Wilq » 23 wrz 2008, 15:30

Daje gwarancje mialem 107KM i 250NM a mam 125KM i 340NM.. A wykres Góry i doliny, bo podniesli go od samego dolu..
Nie jeździj szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać :-P

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 26 wrz 2008, 15:07

jak dla mnie kompletna porazka na calej lini
widze ze mas oske z silnikiem AFN w nim turbo daje kopa od 1800obr ty przy 2,2 juz masz max kopa wiec z tego co sie domyslam masz jeden wielki pisk do 2,5tys obr :) auto dalej stoi w miejscu i juz musisz wbijac 2 itd ... sprzeglo zaniedlugo do wymiany bo napewno tego nie zniesie pozatym auto bedzie ciaglo do 2500obr a co dalej ?? przy 3 tys/obr bedziesz musial zmienic bieg bo juz nie bedzie ciaglo auto

podstawowe pytanie:
doprowadziles auto do perfekcyjnego stanu przed czipem ??

ja w tym autku widze czipa ze ok moze ciagnac mozniej na poczatku al nie az tak !!
max moment dopiero przy 2500tys/obr i trzymac sie by mialo do 3500 pozniej delikatnie spadac i przy 4200 - 4400 spadek kompletny mocy

taki wykres moze tez byc spowodowany padajaca pompa paliwa

Ps.
teraz wiesz czemu piszemy ze czips kosztuje od 1500 zl w gore :)

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2705
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 27 wrz 2008, 01:18

Polecanie Autoseby to jak strzelanie sobie w stopę.
Wykres mówi wszystko. Kolejny program z torrentów lub emula. Takie programy ma autoseba. Człowiek ten jej znany w sieci ze złej strony. Potrafił badać hamownią zakładaną na kółko auta z triptronicami.
Polecam lekturę z google po wpisaniu Autoseba lub ( od jakiegoś czasu ) autotronica.

To podwórkowy pseudo tuner. Potwierdzi to każdy człowiek siedzący głębiej w tym zagadnieniu i nie mówię tu o konkurencji tylko ludziach, maniakach tuningu.

Wykres pokazuje, że masz nagły strzał niutonów po czym nic więcej się nie dzieje. Charakterystyka przyrostu powinna być mniej garbata i bardziej rozłożona.
Radzę Ci nie ciskać ostro, bo:

a) rozwalisz turbawkę.
b) przeciążasz układ przeniesienia - skrzynia, przeguby.
c) obserwuj ile oleju Ci ubywać będzie.

Wybacz kolego, że tak opisuję tę sprawę. Nie po to, aby robić Ci na złość.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl

Awatar użytkownika
martino
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 05 maja 2008, 22:35
Lokalizacja: Góra Śląska

Post autor: martino » 27 wrz 2008, 19:31

Zatem teraz tylko współczuć kolegom :-( :-( :-( :-( Juz sam wykres mówi, że nie jest ciekawie-nie trzeba w tym siedzieć, ale to zauważyć. Pozdrawiam
Audi A6 2.5 TDI AEL Avant Proline z przebiegiem ponad pół mln km



Vorsprung durch Technik

"Ropa daje kopa:-)"

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 28 wrz 2008, 13:57

Wilq pisze:Daje gwarancje mialem 107KM i 250NM a mam 125KM i 340NM.. A wykres Góry i doliny, bo podniesli go od samego dolu..
Jeśli bywasz we wrocku, to zapraszam Cie do siebie na diagnostyke, bo jest tu problem, który może zaszkodzic motorowni, a raczej osprzętowi.
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

Awatar użytkownika
Wilq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 23 cze 2008, 19:52
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Wilq » 07 paź 2008, 17:29

nie wiem naraziue nic sie nie dzieje jezdzi dobrze, ale czasami cos wlasnie kilka razy mi zapiszczalo przy jakis 3500obr. we wrocku nie bywam, ale moge przeciez sie przejechac...
Nie jeździj szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać :-P

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 12 paź 2008, 20:45

jak koles by mi takie cos zrobil to napewno bym mu nie zaplacil
masz przynjmniej ori soft ??
jedz do rogola zeby ci to zrobil jak bog przykazal

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 14 paź 2008, 16:38

Alukard - nie gloryfikujmy jednego klienta.
To bardzo rozreklamowany człowiek aczkolwiek jest wiele firm co robią to tez dobrze za mniejsza kase :-)
Poz
no to zobacz na to co ma kolega z forum
http://img296.imageshack.us/my.php?image=a65tu6rd0.jpg

to sie nazywa czip

MISIEK_A6

Post autor: MISIEK_A6 » 14 paź 2008, 20:51

Koledzy Zobaczcie... Ostatnio przegladałem Allegro... I zobaczyłem ten Warsztat AUTOSEBA... Ogłaszają sie na allegro... Ja juz nie wiem czy to dobry pomysł robić tam CHIPA... Cena jest super, ale czy warta swojej usługi?

http://moto.allegro.pl/item451610444_ch ... ownia.html

Awatar użytkownika
Sleepknot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 08 paź 2008, 14:45
Lokalizacja: Brzeg Dolny

Post autor: Sleepknot » 14 paź 2008, 21:49

Witam wszystkich.
Zrobiłem u nich dwa autka: swoja A6 2.5 TDI i służbową Skode Octavie 1.9. Jeżeli chodzi o Audi to jestem średnio zadowolony. Autko oczywiście jest mocniejsze, ale nie az tak jak oczekiwałem, chociaz to akurat może byc wina skrzyni biegów, która jest do naprawy. Jeżeli chodzi o skode to jestem w ciężkim szoku. Autko fabrycznie miało 110 koni i poprosiłem o wykręcenie go na 150. Nie wiem co oni z nim zrobili ale teraz to prawdziwy diabeł na drodze, a do tego spalanie spadło o pnad 1 litr na 100 km!!!! Przy spokojnej jeździe gdy nie przekraczam 120km/h autko spala 4,8 litra na 100 km. Ostatnio jechałem na oparach 20 km do najbliższej stacji benzynowej... :-) i ostatnie 5 km komputer pokazywał 0 km do przejechania ;-) także musiałem jechac naprawdę delikatnie. Wiecie jaka była średnia? 3,6 litra na 100 km tyle, że nie przekraczałem 80 km/h. Dodam, że obydwa auta robiłem z opcją bez "hamowni". Poprosiłem poprostu o wgranie standardowego softu od mocniejszych wersji tych silników.
Sleepknot

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2705
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 19 paź 2008, 22:49

Panowie, troszkę wyobraźni. Naprawdę to wystarczy...

Jest sobie auto, każde jest inne. Ma inny przebieg, inaczej było eksploatowane, ma ładnych kilka latek, nie jest nowe, różni się wieloma kwestiami, podzespołami, wyposażeniem, stopniem zużycia, etc, etc, etc.

Auto przed czipowaniem musi byc dokładnie zbadane pod względem żywotności, zdrowia, wyposażenia. ( choćby skrzynie biegów ).

Na podstawie takich oględzin, a nie jest to tylko hamownia i na podstawie oryginalnego programu, odpowiednio modyfikuje się go. Program powinien być dedykowanym softem do Twojego, każdego z osobna auta.

Następnie najczęściej wymaga on poprawek, co jest nieodpłatne już.

Chcecie wierzcie, chcecie nie wierzcie, ale taki Autoseba jak kilku innych domorosłych tunerów z Allegro daje Wam jeden i ten sam soft który być może ( choć niekoniecznie ) byłby dobry do auta z takim silnikiem, ale nowego.

Skąd bierze taki program taki człowiek ? Są fora - celowo nie wskażę ich - gdzie tacy spece się wymieniają tzw wsadami. Kilku domorosłych tunerów zmienia charakterystiki na pałę i udostępnia innemu taki program.

Efekty są takie, że auto dostaje strzał mocy, wykres jest idiotyczny, ewidentnie skraca się żywotność wszelkich podzespołów w aucie.

W skrajnych przypadkach, a znam takie, po wgranie softu, auto zupełnie nie reaguje, niszczy się sterownik, robi się masa kłopotu.


Nie tędy droga. Pamiętajcie o tym. Poprawne czipowanie auta, to nie jest koszt rzędu 300 zł. Nikt poważny za tyle tego nie zrobi, bo kosztuje go to dużo pracy, a i odpowiedzialność ciąży na nim duża.


Ja mam w posiadaniu dwa czipy do AEB 1.8T, który strzela tak samo mocą. Jest wgrany w kostkę, wystarczy wymienić go w sterowniku. Leży sobie u mnie w gratach i nie zamierzam nikomu go ani dać, ani sprzedać, bo nie chce robisz krzywdy i mieć jakieś auto na sumieniu.

W swoim aucie mam podstawkę, mogę włożyć w 10 minut każdą kość, ale jeżdzę na oryginalnym programie bo szkoda mi auta.

Jak działają w skrócie ?
Auto dostaje strzała zwłaszcza na 2 biegu, zwija się jak głupie spod tyłka.
Na 3, 4 biegu dając ognia zaczyna grać klawiatura, bo zapłon przyśpiesza się nieadekwatnie. Ponad to, na 5 biegu dając ognia, turbina przeładowuje jakby. Auto wyrywa, przestaje, wyrywa, przestaje.

To krótki opis. Są to programy od autosebopodobnych gości, których on doskonale zna i z którymi wspołpracuje.

W dieslach tego typu fajerwerków może być znacznie więcej.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 96
Rejestracja: 23 paź 2008, 19:34
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 24 paź 2008, 15:40

To co zobaczyłem na pierwszym wykresie nie jest warte nawet złego komentarza, totalna porażka ktoś kto zna się na robocie nie wali takich byków w przebiegu momentu i mocy. Generalnie osoba tworząca - modyfikująca mapę musi wiedzieć co można a czego nie, a tak dla końca dodam iż mój 1.9 TDI 90PS seria po modach ma obecnie 150/350nM wykres można powiedzieć idealnie prosty, ale to zasługa wielu godzin pracy i co najmniej 50dziesieciu poprawek programu. <ok> Jak ktoś chce porad na temat TDI to chętnie udzielę na benzynach się nie znam wiec nawet nie pytajcie ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Polecam (spoza Forum)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga