[A6 C4] Pękł pasek rorzadu AEL co dalej
[A6 C4] Pękł pasek rorzadu AEL co dalej
Witam! kupiłem 2 miesiące temu audi a 6 c4 z silnikiem ael w quattro . Nie było żadnych objawów ze auto ma się zepsuć. Jadąc pod górkę auto zgasło i coś szczelilo próbowałem go odpalić i nie chcialem tego robic ale potem sprawdziłem pasek rzeczywsice urwany. sprzedający gwarantował ze 4 tysiace temu zmienial rorzad . Udalem sie do mechanika i stwierdzil ze niekoniecznie moga byc pokrzywione zawory . załozyl caly nowy rorzad ale autko kreci strasznie powoli tak jak by byl slaby akmulator . nie podjol sie rozebrania silnika. jeszcze go probowal odpalic na pych no i lecial dym ale autko nie chcialo zapalic . Co o tym wszytskim myslicie bo ja juz nie wiem co zrobic:( autko jak kreci nie ma rzadnych stukow
Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 22:18 przez Dziergus, łącznie zmieniany 1 raz.
Było :
audi 90 coupe 2.3NG
audi 90 sedan quattro
Jest
A6 c4 2.5TDI quattro:)
audi 90 coupe 2.3NG
audi 90 sedan quattro
Jest
A6 c4 2.5TDI quattro:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
Kolego Dziergus,
- szukasz dobrego mechanika co nie boi się roboty
- mechanik zdejmuje głowicę, aby sprawdzić zawory (podstawowe sprawdzenie, daje najlepszą skuteczność)
- wymienia schylone zawory
- przy okazji sprawdza czy nie rozwaliło niczego przy okazji
- składa wszystko do kupy
- ustawiasz fazy i zapłon (vagiem, czy mechanicznie)
i cieszysz się z jazdy.
- szukasz dobrego mechanika co nie boi się roboty
- mechanik zdejmuje głowicę, aby sprawdzić zawory (podstawowe sprawdzenie, daje najlepszą skuteczność)
- wymienia schylone zawory
- przy okazji sprawdza czy nie rozwaliło niczego przy okazji
- składa wszystko do kupy
- ustawiasz fazy i zapłon (vagiem, czy mechanicznie)
i cieszysz się z jazdy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 28 sie 2009, 10:20
- Lokalizacja: Szczytno
A czemu by nie było można?? Sama pokrywa zaworów w niczym nie przeszkadza przy wymianie paska...krzysiekjx1 pisze:a można założyć pasek bez ściągania pokrywy bo ja nie ogarniam jak to jest możliweadamze27 pisze: jak wywali pasek to trzeba pokrywe zaworową sciągnąc i sprawdzic czy przy otwartej krzywce jakaś szklanka czasami nie leży
A swoją drogą, to ten mechanik to magik chyba jakiś . Bij do sprzedającego niech szuka rachunki, faktury itp że zmieniał rozrząd, jeśli faktycznie było zmienione to niech beknie za to mechanik że coś spierniczył... Bądź może zdarzyło się że pękł pasek bo był wadliwy i w takiej sytuacji raczej jakaś gwarancja na pasek była tylko czy obejmie naprawę silnika?
reaktywacja nastała wszystkie zawory zmienione splanowana glowica kompletny rozrzad . Jezdzi lepiej niz jezdzil cale koszty sprzedajacy mi zwraca. Podpisal pisemko w ktorym deklaruje sie na zaplate tych pieniedzy do konca czerwca. TYlko mam jeden problem chlopaki mechanik mi powiedzial ze w wezach od turbo znajdowal sie olej trzeba regenerowac? aa i jeszcze wyskoczylo mi do wymiany napinacz paska klinowego:( strasznie to drogie;/
Było :
audi 90 coupe 2.3NG
audi 90 sedan quattro
Jest
A6 c4 2.5TDI quattro:)
audi 90 coupe 2.3NG
audi 90 sedan quattro
Jest
A6 c4 2.5TDI quattro:)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga