[A6 C5] Czy to cewka?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
U mnie było tak samo, a błąd raz się pojawiał raz nie. Wtedy nie wiedziałem jeszcze o tych 6 sekundach kręcenia i wahałem się z wymianą czujnika. Pełno nerwów zjechanych bez sensu.
Tak samo sie sugerowałem opiniami, że błąd tego czujnika może wyskoczyć sam z siebie,mimo, że jest dobry. A to się tyczyło starszych silników do 96r.
PS:
RaDeK, mała prośba, jak nie jesteś pewny to nie podpowiadaj tak stanowczo. Po Twoich postach poleciałbym i kupił cewkę.
Pod twoim linkiem do elektrody koleś miał totalną choinkę i pełno błędów.
Tu wyskoczył tylko jeden, więc nie można porównać, że to cewka, a dwa, że tamten silnik to 2,0 i inna budowa, może podobna do 1,8T gdzie są też cewki z paluchem.
Oczywiście to tylko prośba, ważne, że chcemy tak samo pomóc a to jest najważniejsze:)
Tak samo sie sugerowałem opiniami, że błąd tego czujnika może wyskoczyć sam z siebie,mimo, że jest dobry. A to się tyczyło starszych silników do 96r.
PS:
RaDeK, mała prośba, jak nie jesteś pewny to nie podpowiadaj tak stanowczo. Po Twoich postach poleciałbym i kupił cewkę.
Pod twoim linkiem do elektrody koleś miał totalną choinkę i pełno błędów.
Tu wyskoczył tylko jeden, więc nie można porównać, że to cewka, a dwa, że tamten silnik to 2,0 i inna budowa, może podobna do 1,8T gdzie są też cewki z paluchem.
Oczywiście to tylko prośba, ważne, że chcemy tak samo pomóc a to jest najważniejsze:)
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
Ok, OK. JA cewke kupiłem i zamontowałem. poprawiło się w 50% i w tym momencie tak zostaje.Kaszeszczuk pisze:U mnie było tak samo, a błąd raz się pojawiał raz nie. Wtedy nie wiedziałem jeszcze o tych 6 sekundach kręcenia i wahałem się z wymianą czujnika. Pełno nerwów zjechanych bez sensu.
Tak samo sie sugerowałem opiniami, że błąd tego czujnika może wyskoczyć sam z siebie,mimo, że jest dobry. A to się tyczyło starszych silników do 96r.
PS:
RaDeK, mała prośba, jak nie jesteś pewny to nie podpowiadaj tak stanowczo. Po Twoich postach poleciałbym i kupił cewkę.
Pod twoim linkiem do elektrody koleś miał totalną choinkę i pełno błędów.
Tu wyskoczył tylko jeden, więc nie można porównać, że to cewka, a dwa, że tamten silnik to 2,0 i inna budowa, może podobna do 1,8T gdzie są też cewki z paluchem.
Oczywiście to tylko prośba, ważne, że chcemy tak samo pomóc a to jest najważniejsze:)
Chciałem pomóc, ale tez nie jestem mechanikiem, ani alfa i omega.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Cześć
Ja w IC kupiłem, mieli z dnia na dzień FAE.
Na boscha trzeba było czekać tydzień czasu w Focie, bo musieli ściągnąć z niemiec.
Zadzwoń do nich i się dowiesz.
W IC chyba się to nazywa też nadajnik impulsów czy jakoś tak.
Czujnik wygląda tak jak na twoim zdjęciu, ale bywają różne długości kabla, więc lepiej dobrać.
Ja w IC kupiłem, mieli z dnia na dzień FAE.
Na boscha trzeba było czekać tydzień czasu w Focie, bo musieli ściągnąć z niemiec.
Zadzwoń do nich i się dowiesz.
W IC chyba się to nazywa też nadajnik impulsów czy jakoś tak.
Czujnik wygląda tak jak na twoim zdjęciu, ale bywają różne długości kabla, więc lepiej dobrać.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Czujnik wymieniony, tutorial tutaj 
-a6-c5-wymiana-czujnika-obrotow-silnika ... htm#393715
Teraz pojeździć i wierzyć że to to

-a6-c5-wymiana-czujnika-obrotow-silnika ... htm#393715
Teraz pojeździć i wierzyć że to to

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
panowie w miejscach zaznaczonych na czerwono przeze mnie zauważyłem iskry, czy to oznacza że cewka jest uszkodzona?
http://postimage.org/image/i2au78tqb/
![Obrazek]()
http://postimage.org/image/i2au78tqb/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
z tym to jest roznie
wg niektorych jest ona do wymiany , ja natomiast zmienilem ok. 10 cewek w tym 2 nowe i wszystkie mialy jakies tam delikatne iskierki. Moj mechanik powiedzial ze to normalne i prawda jest ze od roku prawie jezdze na takiej cewce z iskierkami i wszystko jest ok 
Jesli chodzi o drgania to prawde powiedziawszy juz sie przyzwyczailem i nie zwracam na nie uwagi


Jesli chodzi o drgania to prawde powiedziawszy juz sie przyzwyczailem i nie zwracam na nie uwagi

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
tylko u mnie problem jest jedynie na benzynie tak ze się jeździć nie da bo przerywa i drży silnikmatelek pisze:z tym to jest rozniewg niektorych jest ona do wymiany , ja natomiast zmienilem ok. 10 cewek w tym 2 nowe i wszystkie mialy jakies tam delikatne iskierki. Moj mechanik powiedzial ze to normalne i prawda jest ze od roku prawie jezdze na takiej cewce z iskierkami i wszystko jest ok
Jesli chodzi o drgania to prawde powiedziawszy juz sie przyzwyczailem i nie zwracam na nie uwagi