[ A6 C5+Lpg] Czasem zgaśnie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
[ A6 C5+Lpg] Czasem zgaśnie
Mam taki problem, że czasem jak wrzuce na luz i ostro zahamuje to autko mi gaśnie. Dzieję się to bardzo sporadycznie i na gazie.
Co może być przyczyną?
Co może być przyczyną?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Zanim cokolwiek zaczniesz robić przy mechanice, pojeździj trochę na benzynie i zobacz czy na PB też się pojawiają te przypadłości.. Jeśli nie to będzie wina instalacji LPG i przyczyna może być prozaiczna np zapchane filterki gazu..
Oczywiście zakładamy, że nie ma błędów w programie (chociaż podejrzewam, że błędy bogatych mieszanek powinny wyskoczyć) i że filtr powietrza masz czysty.. Przepustnica jest trudno dostępna więc zanim ją wyciągniesz spróbuj zrobić samą adaptację w VAGu.. jeśli to nic nie pomoże spróbuj ją wydrzeć i przeczyścić.. Możesz też przy okazji sprawdzić czy nie masz pękniętego węża od przepływomierza do przepustnicy.. Z własnego doświadczenia powiem Ci, że jeśli sobie to zaniedbasz to silnik będzie gasł Ci coraz częściej.. Po jakimś czasie zacznie też podszarpywać przy przyśpieszaniu..
Oczywiście zakładamy, że nie ma błędów w programie (chociaż podejrzewam, że błędy bogatych mieszanek powinny wyskoczyć) i że filtr powietrza masz czysty.. Przepustnica jest trudno dostępna więc zanim ją wyciągniesz spróbuj zrobić samą adaptację w VAGu.. jeśli to nic nie pomoże spróbuj ją wydrzeć i przeczyścić.. Możesz też przy okazji sprawdzić czy nie masz pękniętego węża od przepływomierza do przepustnicy.. Z własnego doświadczenia powiem Ci, że jeśli sobie to zaniedbasz to silnik będzie gasł Ci coraz częściej.. Po jakimś czasie zacznie też podszarpywać przy przyśpieszaniu..
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Po odłączeniu aku może być taka sytuacja, że nie będziesz mógł odpalić bez trzymania gazu. Bo się zaadoptuje źle. I będziesz musiał się najeździć aby w ogóle było cokolwiek ok. Co do czyszczenia przepustnicy, byłem ostatnio w ASO i facet powiedział, jak go spytałem o czyszczenie że w 2.8 nie ma takiej potrzeby, Przepustnica jest za duża by się mogła pobrudzić <myśli> Taką odpowiedź mi dał na to, jaki jest koszt czyszczenia. Co Wy na to? Powiem szczerze że mnie trochę zbił z tropu. Nie chciał wyciągać kasy na czyszczenie tylko mi powiedział że tego się nie robi w 2,8. 1.9 1.8 tak, ale nie tu...
diabeelek, bez vaga u Ciebie się nie obejdzie. Nie kombinuj w ciemno bo się tylko nadenerwujesz..
Ona się adoptuje w taki sposób. Wsiadasz do auta, otwarte drzwi, nie dotykasz gazu, przekręcasz na zapłon, czekasz aż zgasną kontrolki, czekasz 30sek i przepustnica się zaadaptowała.
diabeelek, bez vaga u Ciebie się nie obejdzie. Nie kombinuj w ciemno bo się tylko nadenerwujesz..
Ona się adoptuje w taki sposób. Wsiadasz do auta, otwarte drzwi, nie dotykasz gazu, przekręcasz na zapłon, czekasz aż zgasną kontrolki, czekasz 30sek i przepustnica się zaadaptowała.