witam kolegów z forum od 2 tygodni jestem szczęśliwy posiadaczem A6 C5 2.4 98r
i mam niestety 1/2 FIS chciałbym go zamienić na pełny FIS i do tego tempomat jakie elementy muszę zebrać aby to wszystko działało i czy ja jako laik jestem w ogóle w stanie sam to zrobić
pozdr
[A6 C5 2.4] Wymiana 1/2 fis na pełny
z wymianą zegarów i manetki pewnie nie byłoby problemu gorzej właśnie z zaprogramowaniem wszystkiegorafal100 pisze:Ciekawe czy poradzi sobie z przedodowaniem kluczyków , zciągniecie PIN z zegarów , IMMO , przekodowanie zegarów .vectra007 pisze:pewnie ze da rade ale musisz miec schemat podlaczenia do twego auta i odpowiednie zegary i manetka od pelnego fisa:)
Może się mylę, ale jeżeli w C4 jest tak jak w A4 B5, to w tych licznikach nie ma immo. Przekładasz zegary, podpinasz kostki i odpowiednie piny, ewentualnie ciągniesz brakujące przewody i musi działać. W A4 dopiero od 98 roku był IMMO w zegarach, więc zakładam, że w A6 dopiero w modelu C5 wrzucili IMMO do zegarów.rafal100 pisze:Ciekawe czy poradzi sobie z przedodowaniem kluczyków , zciągniecie PIN z zegarów , IMMO , przekodowanie zegarów .vectra007 pisze:pewnie ze da rade ale musisz miec schemat podlaczenia do twego auta i odpowiednie zegary i manetka od pelnego fisa:)
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga