Post
autor: rafal100 » 05 lut 2011, 08:26
mako1231, postaram ci sie opisac jak to zrobiłem . Zciągamy kierownice zeby wymienic manetke . W tej co jest przycisk od przełączania komunikatów na fisie miałem tez wtyczke ze trerczącymi przewodami . Do tej wtyczki własnie przekłdamy przewody ze starej wtyczki . Kolorami , wyciągamy np, uciety niebieski i w to miesjce wkladamy niebieski ze starej itd , ( wtyczka fajnie sie rozkłada ) . jezeli luz przełozymy przewody ze starej do wtyczki nowej tej z przyciskiem powinno nam zostac chyba 3 alo 4 przewody wolne ( sterczące ) . Jestesmy na etapie podłączonej manetki . te własnie pozostałe przewody łączymy z przewodami wtyczki w zegarach - kolorami oczywiscie . i to cała filozofia łączenia manetki z zegarami . tymi własnie przewodami idzie sygnał SPALANIA i sygnał przełączania komunikatów na FISIE . u mnie na zegarach pokazały sie komunikaty po polączeniu kabli ( test hamulców , spalona żarówka , brak płynu spryskiwaczy ) . musiałem z pozostałych kabli z wtyczki znalezc odpowiedni przewód i połączyc go z masa . do kabla masy po kolei dotykałem pojedynczo przewody z kostki i obserwowałem wskazanie FISA . Znalazłem te trzy przewody ( odpowiedni przewód z masą i komunikat gasł ) , połączyłem na stałe z masa i zaizolowałem . Pozostałe przewody są od MENU , navi , RDS itd itp . ja kazdy osobno zaizolowałem zeby nie robiły spiącia i potem wszystkie związałem do kupy . Oczywiscie na samym początku pracy musiałem przekodowac zegary ( PIN ) i zakodowac kluczyki do nowych zegarów ( immo ) . Jak wszystkie kabelki pochowałem i poskręcałem kiere , osłony , zegary - test jazdy . po około 50 m włączył sie FIS . wskazania wszystkie - spalanie srednie i chwilowe , dystans kilometrów do przejechania na posiadnym paliwie , czas jazdy , srednia prędkosc . Zalałem ON do pełna i po 100 kilometrach zalałem sprawdzając ze wskazaniem na FISIE . Było ok . to własciwie wszystko . W razie pytan pisz .