[A6 C5 2.4] Wymiana 1/2 fis na pełny
[A6 C5 2.4] Wymiana 1/2 fis na pełny
Proszę o pomoc w zamontowaniu pełnego fis ja posiadam 1/2 fis i zieloną i niebieską kostkę w aucie brak tej szarej. Nie wiem skąd dociągnąć sygnały do szarej kostki.
Pozdrawiam Macie posiadam C5 99r 2.4 Benz
1. Licznik Kupiony
2. Manetka Jest
Co do kodowania to nie powinno być problemu.
Pozdrawiam Maciek !
Pozdrawiam Macie posiadam C5 99r 2.4 Benz
1. Licznik Kupiony
2. Manetka Jest
Co do kodowania to nie powinno być problemu.
Pozdrawiam Maciek !
Maciek
Wyprowadzenia szarej kostki:
Przyporządkowanie styków na złączach wielostykowych - samochody od modelu roku 2000
Złącze wielostykowe, 32-stykowe, szare
1 - Przełącznik menu
2 - Przełącznik menu (out A)
3 - Przełącznik menu (out B)
4 - Przełącznik menu (Enter)
5 - Magistrala CAN High (wyświetlacz)
6 - Magistrala CAN Low (wyświetlacz)
7 - Niewykorzystane
8 - Niewykorzystane
9 - Niewykorzystane
10 - Niewykorzystane
11 - Uaktywnienie
12 - Clock
13 - Data
14 - ÂŚwiatło hamowania
15 - Poziom płynu do mycia
16 - Tylne światło / światła mijania (kontrola żarówek)
17 - Komputer samochodowy z lewej strony
18 - System informowania kierowcy z prawej strony
19 - System informowania kierowcy - Reset
20 - Zdalne wejście ogrzewania postojowego
21 - Przełączanie lato / zima
22 - Ogrzewanie postojowe włączone
23 - Gałąź przycisków 1 nawigacji
24 - Gałąź przycisków 2 nawigacji
25 - Gałąź przycisków systemu Telematik
26 - Niewykorzystane
27 - Niewykorzystane
28 - Niewykorzystane
29 - Niewykorzystane
30 - Niewykorzystane
31 - Niewykorzystane
32 - Niewykorzystane
Przyporządkowanie styków na złączach wielostykowych - samochody od modelu roku 2000
Złącze wielostykowe, 32-stykowe, szare
1 - Przełącznik menu
2 - Przełącznik menu (out A)
3 - Przełącznik menu (out B)
4 - Przełącznik menu (Enter)
5 - Magistrala CAN High (wyświetlacz)
6 - Magistrala CAN Low (wyświetlacz)
7 - Niewykorzystane
8 - Niewykorzystane
9 - Niewykorzystane
10 - Niewykorzystane
11 - Uaktywnienie
12 - Clock
13 - Data
14 - ÂŚwiatło hamowania
15 - Poziom płynu do mycia
16 - Tylne światło / światła mijania (kontrola żarówek)
17 - Komputer samochodowy z lewej strony
18 - System informowania kierowcy z prawej strony
19 - System informowania kierowcy - Reset
20 - Zdalne wejście ogrzewania postojowego
21 - Przełączanie lato / zima
22 - Ogrzewanie postojowe włączone
23 - Gałąź przycisków 1 nawigacji
24 - Gałąź przycisków 2 nawigacji
25 - Gałąź przycisków systemu Telematik
26 - Niewykorzystane
27 - Niewykorzystane
28 - Niewykorzystane
29 - Niewykorzystane
30 - Niewykorzystane
31 - Niewykorzystane
32 - Niewykorzystane
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
mako1231, postaram ci sie opisac jak to zrobiłem . Zciągamy kierownice zeby wymienic manetke . W tej co jest przycisk od przełączania komunikatów na fisie miałem tez wtyczke ze trerczącymi przewodami . Do tej wtyczki własnie przekłdamy przewody ze starej wtyczki . Kolorami , wyciągamy np, uciety niebieski i w to miesjce wkladamy niebieski ze starej itd , ( wtyczka fajnie sie rozkłada ) . jezeli luz przełozymy przewody ze starej do wtyczki nowej tej z przyciskiem powinno nam zostac chyba 3 alo 4 przewody wolne ( sterczące ) . Jestesmy na etapie podłączonej manetki . te własnie pozostałe przewody łączymy z przewodami wtyczki w zegarach - kolorami oczywiscie . i to cała filozofia łączenia manetki z zegarami . tymi własnie przewodami idzie sygnał SPALANIA i sygnał przełączania komunikatów na FISIE . u mnie na zegarach pokazały sie komunikaty po polączeniu kabli ( test hamulców , spalona żarówka , brak płynu spryskiwaczy ) . musiałem z pozostałych kabli z wtyczki znalezc odpowiedni przewód i połączyc go z masa . do kabla masy po kolei dotykałem pojedynczo przewody z kostki i obserwowałem wskazanie FISA . Znalazłem te trzy przewody ( odpowiedni przewód z masą i komunikat gasł ) , połączyłem na stałe z masa i zaizolowałem . Pozostałe przewody są od MENU , navi , RDS itd itp . ja kazdy osobno zaizolowałem zeby nie robiły spiącia i potem wszystkie związałem do kupy . Oczywiscie na samym początku pracy musiałem przekodowac zegary ( PIN ) i zakodowac kluczyki do nowych zegarów ( immo ) . Jak wszystkie kabelki pochowałem i poskręcałem kiere , osłony , zegary - test jazdy . po około 50 m włączył sie FIS . wskazania wszystkie - spalanie srednie i chwilowe , dystans kilometrów do przejechania na posiadnym paliwie , czas jazdy , srednia prędkosc . Zalałem ON do pełna i po 100 kilometrach zalałem sprawdzając ze wskazaniem na FISIE . Było ok . to własciwie wszystko . W razie pytan pisz .
No u mnie takrafal100 pisze:mako1231,
zrobione ?
Jeszcze nie wiem czy wszystko śmiga, ale licznik przekodowany, klucze wczytane, dociągnięte nowe przewody te co się dało bo na dworze -22 stopnie to się nie da pracować, brakuje kontroli płynu spryskiwacza i kontroli świateł ale tymczasowo zwarłem do masy.
Czekam na pompę paliwa to będę mógł wyjechać aby ABS zgasł.
Dostawiłem jeszcze tempomat ale coś nie działa. To muszę sprawdzić bo nie wiem czemu
Pozdrawiam
Maciek
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga