[ A6 C5+Lpg] Analiza spalin, dziwne wyniki.
Przed zmianą cewki, FIS podczas jazdy na benzynie pokazywał około 17, podczas jazdy na gazie około 19-20. Po zmianie cewki, FIS podczas jazdy na benzynie i gazie pokazuje w zasadzie to samo czyli około 15. Oczywiście we wszystkich przypadkach mówię o spalaniu w mieście.arkadiuso pisze:ale mówisz, że mniej niż wcześniej czy może mniej jak na PB??pancurski pisze:FIS pokazuje o wiele mniej
Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, 21:11 przez pancurski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Cześć Chłopaki.
Napiszcie dokładnie jak sprawdzacie korekty.
Tzn. u mnie długie ustawiły się na poziomie +11 i +10 ( czyli za ubogo), jak przełączyłem na PB to zaczęły powoli spadać czyli się normować.
Tylko dziwie się, bo w instalacji LPG z map wynika że dalej jest za bogato bo mapa gazu jest poniżej mapy PB czyli skraca czasy na lpg bo ma za bogato, a z korekt wynika ze za ubogo.
I teraz główne pytanie.
Po czym poznajecie ( po korektach) przy jakich czasach ms jest za ubogo itd?
Powinienem sprawdzać po kolei każde warunki obciążenia?
Napiszcie dokładnie jak sprawdzacie korekty.
Tzn. u mnie długie ustawiły się na poziomie +11 i +10 ( czyli za ubogo), jak przełączyłem na PB to zaczęły powoli spadać czyli się normować.
Tylko dziwie się, bo w instalacji LPG z map wynika że dalej jest za bogato bo mapa gazu jest poniżej mapy PB czyli skraca czasy na lpg bo ma za bogato, a z korekt wynika ze za ubogo.
I teraz główne pytanie.
Po czym poznajecie ( po korektach) przy jakich czasach ms jest za ubogo itd?
Powinienem sprawdzać po kolei każde warunki obciążenia?
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
- arkadiuso
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
- Imię: Arkadiusz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
Zaraz znajdę bo już kilka razy wyjaśniałem..
proszę..
Wejdź w silnik później bloki pomiarowe kanał 33 to krótkoterminowe natomiast 32 to długoterminowe spisz wartości z 32 albo zapamiętaj powinny być w przedziale -5 do +5..
podczas jazdy obserwuj korekty krótkie czyli 33 powinny falować w przedziale -10 do +10 z lekką odchyłką..
kliknij w kasuj błędy nawet jak ich nie będzie wyzerują się korekty wtedy masz czysto przełączasz na PB i tak przejedz z 30-40km zapamiętaj później jazda na LPG korekty muszą być takie same..
[ Dodano: 2011-06-11, 13:28 ]
stronę wcześniej też pisałem czasem warto trochę poszukać..
jak korekty na + to ubogo jak na - to bogato i to wszystko.. jeśli masz +11 to jedź do gazownika bo długa jazda na złych korektach będzie miała przykre konsekwencję.. ecu PB będzie w końcu korygował dobrą mapę PB..
[ Dodano: 2011-06-11, 13:33 ]
proszę..
Wejdź w silnik później bloki pomiarowe kanał 33 to krótkoterminowe natomiast 32 to długoterminowe spisz wartości z 32 albo zapamiętaj powinny być w przedziale -5 do +5..
podczas jazdy obserwuj korekty krótkie czyli 33 powinny falować w przedziale -10 do +10 z lekką odchyłką..
kliknij w kasuj błędy nawet jak ich nie będzie wyzerują się korekty wtedy masz czysto przełączasz na PB i tak przejedz z 30-40km zapamiętaj później jazda na LPG korekty muszą być takie same..
[ Dodano: 2011-06-11, 13:28 ]
stronę wcześniej też pisałem czasem warto trochę poszukać..
jak korekty na + to ubogo jak na - to bogato i to wszystko.. jeśli masz +11 to jedź do gazownika bo długa jazda na złych korektach będzie miała przykre konsekwencję.. ecu PB będzie w końcu korygował dobrą mapę PB..
[ Dodano: 2011-06-11, 13:33 ]
..możesz i obserwuj wtedy krótkie zobaczysz jak się zachowują tzn. jakie są wartości..Kaszeszczuk pisze:Powinienem sprawdzać po kolei każde warunki obciążenia?
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Czytałem Twoje posty i ten również.
Po "wyczyszczeniu korekt" pojeździć na benzynie i tylko wtedy będę miał czas na sprawdzanie lpg. Bo po czasie już złapie złe korekty długie. Dlatego chciałem się dopytać.
Temat chciałbym sam ogarnąć bo poszarpuje mi w przedziale 1900-2100.
Reasumując musze doprowadzić korekty długie do blisko zera na benzynie, aby móc patrzeć na krótkie, które wtedy będą miarodajne.
Po przełączneniu na gaz przez chwile wyniki są zniekształcane prawda? Dopiero po pełnym przełączeniu obserwować?
Po "wyczyszczeniu korekt" pojeździć na benzynie i tylko wtedy będę miał czas na sprawdzanie lpg. Bo po czasie już złapie złe korekty długie. Dlatego chciałem się dopytać.
Temat chciałbym sam ogarnąć bo poszarpuje mi w przedziale 1900-2100.
Reasumując musze doprowadzić korekty długie do blisko zera na benzynie, aby móc patrzeć na krótkie, które wtedy będą miarodajne.
Po przełączneniu na gaz przez chwile wyniki są zniekształcane prawda? Dopiero po pełnym przełączeniu obserwować?
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
- arkadiuso
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
- Imię: Arkadiusz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
Jak klikniesz w kasuj błędy.. nawet jak ich nie będzie to wyzerują się korekty wtedy masz czysto czyli zero pojeździj tak tylko na PB nie przełączając na LPG będziesz wiedział czy na PB wszystko ok później zrób tak samo i jazda na LPG.. jak coś jeszcze to pisz.. pozdrawiam
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice