ale co robi C6 3.0 TDI to glowa mala, prawda MONEER?M0NEER pisze:2.5TDi mocniej wciska w fotel od 3.0 wolnossaka benzynowego
[ A6 C5] probowal ktos tych kodowan tiptronica ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
od rana bawilem sie kodowaniem skrzyni - sorawdzalem wszystkie kody z linku ktory podalem do FWD i skrzynia przyjmowala tylko kodowanie 00010 - pojezdzilem troche i wrocilem do starego.
przy kodowanu 00010 Szybciej reagowala na dodanie gazu oraz szybciej zmieniala biegi ale zapinala biegi bardzo sztywno a ja cenie w aucie jazde bez odczywalnych szrpan
Pozatym jezeli bede chcial poszalec badz przeciagnac dalej na biegu to pozostaje TIP
przy kodowanu 00010 Szybciej reagowala na dodanie gazu oraz szybciej zmieniala biegi ale zapinala biegi bardzo sztywno a ja cenie w aucie jazde bez odczywalnych szrpan
Pozatym jezeli bede chcial poszalec badz przeciagnac dalej na biegu to pozostaje TIP
- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
yyhyyyy <szok> 3 byczków siedziało w C6 kolegi mysza i ten samochód ma ciągle max moment obr! Nawet nie czuć zmian biegów, wystrzela jak z procy i ciągnie (i wciska w fotele) przez 4 biegi jednakowo (pow.120 nie jechaliśmy).ma_pok pisze:ale co robi C6 3.0 TDI to glowa mala, prawda MONEER?M0NEER pisze:2.5TDi mocniej wciska w fotel od 3.0 wolnossaka benzynowego
Chciałbym żeby moje auto też jak zasuwało...
U mnie kodowanie jest chyba na 8 albo 7 cyfr. (juz nie pamiętam dokładnie, ale na pewno więcej niż 4)
Fabrycznie mam coś takiego: 0000010 i nie szło VCDSem tego zmienić.
[ Dodano: 2011-05-07, 16:21 ]
Po własnych odczuciach śmiem twierdzić, że są porównywalne!Camel- pisze:Ale czy jest szybsze?
Kolegi carlos lala 2,5TDi 155KM FWD w manualu też się dobrze zbiera, także myślę że Tip i Quattro konkretnie zamulają jesli chodzi o osiągi 0-100 na suchym (!) Przepaść między FWD i Quattro zaczyna się zimą!
- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
Legalne wyścigi -jestem jak najbardziej za!ma_pok pisze:trzeba by bylo kiedys sprawdzic jak to wyglada w praktyce
moze w lato jakis spocik weekendowy zrobic i sprawdzic na 1/4 mili pod nadzorem policji, z pomiarem predkosci. Co Wy na to??
Aron, nie chodzi o to, że piszemy z Maćkiem aby C6 3.0TDi był jakąś rakietą, a o tym, że wrażenia z jazdy (obładowanym wozem) są pozytywną niespodzianką
Wracając do tematu kodowania skrzyni -chyba lepiej nie grzebać i jeśli skrzynia pracuje prawidłowo to lepiej nie majstrować bo może się to źle skończyć...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 522
- Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
- Imię: Kamel
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Leszno
Właśnie doczytałem, że zakodowałem skrzynię jako New-Strategy. Szczerze powiedziawszy to to chyba u mnie nie działa :D Ciekaw jestem tego Sport Mode + Old Strategy, ale chyba nie można tego u mnie uruchomić Bo to pewnie ta generacja skrzyń, która posiada Zamiast 4-3-2-1 tryb S - który jest normalnie osiągalny z pozycji drążka - czego w Passacie B5FL nie ma. Wtedy można D zakodować jako S. O to w tym chodzi.
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Old i new strategy dotyczy wyłącznie tego jak skrzynia zachowuje się w trybie tiptronic.
W starej strategii nie reaguje na wciśnięcie guzika kick-down pod pedałem i pozwala wyżej kręcić silnik.
Nowa strategia delikatniej traktuje silnik - sama zmienia na wyższy bieg gdy poszalejesz i reaguje na kick-down.
W starej strategii nie reaguje na wciśnięcie guzika kick-down pod pedałem i pozwala wyżej kręcić silnik.
Nowa strategia delikatniej traktuje silnik - sama zmienia na wyższy bieg gdy poszalejesz i reaguje na kick-down.
- ma_pok
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lębork / Gdynia
ja cos tam dzisiaj probowalem zdzialac ale nic nie poszlo. nie moglem nic zrobic.
mam 00001 i za zadne skarby nie chcial sie przestawic. nie wyswietlal zadnego komunikatu tylko pozostawal bez zmian. moze kabelek nie ten - mam VIAKEN KKL i VAG COM 311.2 a pewnie dopiero jakims VCDSem bedzie cos mozna zrobic
mam 00001 i za zadne skarby nie chcial sie przestawic. nie wyswietlal zadnego komunikatu tylko pozostawal bez zmian. moze kabelek nie ten - mam VIAKEN KKL i VAG COM 311.2 a pewnie dopiero jakims VCDSem bedzie cos mozna zrobic
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga