Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] probowal ktos tych kodowan tiptronica ?

Układ napędowy i skrzynie biegów
Awatar użytkownika
ma_pok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lębork / Gdynia

Post autor: ma_pok » 07 maja 2011, 07:45

M0NEER pisze:2.5TDi mocniej wciska w fotel od 3.0 wolnossaka benzynowego
ale co robi C6 3.0 TDI to glowa mala, prawda MONEER? <lol>

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 07 maja 2011, 10:09

M0NEER pisze:2.5TDi mocniej wciska w fotel od 3.0 wolnossaka benzynowego
Ale czy jest szybsze? ;)
Skrzynia mogła by działać szybciej. To fakt :)

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 07 maja 2011, 15:19

od rana bawilem sie kodowaniem skrzyni - sorawdzalem wszystkie kody z linku ktory podalem do FWD i skrzynia przyjmowala tylko kodowanie 00010 - pojezdzilem troche i wrocilem do starego.
przy kodowanu 00010 Szybciej reagowala na dodanie gazu oraz szybciej zmieniala biegi ale zapinala biegi bardzo sztywno a ja cenie w aucie jazde bez odczywalnych szrpan :)
Pozatym jezeli bede chcial poszalec badz przeciagnac dalej na biegu to pozostaje TIP :)

Awatar użytkownika
M0NEER
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 648
Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dubai

Post autor: M0NEER » 07 maja 2011, 16:12

ma_pok pisze:
M0NEER pisze:2.5TDi mocniej wciska w fotel od 3.0 wolnossaka benzynowego
ale co robi C6 3.0 TDI to glowa mala, prawda MONEER? <lol>
yyhyyyy !! <szok> <brawo> 3 byczków siedziało w C6 kolegi mysza i ten samochód ma ciągle max moment obr! Nawet nie czuć zmian biegów, wystrzela jak z procy i ciągnie (i wciska w fotele) przez 4 biegi jednakowo (pow.120 nie jechaliśmy).
Chciałbym żeby moje auto też jak zasuwało... <buja w oblokach>

U mnie kodowanie jest chyba na 8 albo 7 cyfr. (juz nie pamiętam dokładnie, ale na pewno więcej niż 4)
Fabrycznie mam coś takiego: 0000010 i nie szło VCDSem tego zmienić.

[ Dodano: 2011-05-07, 16:21 ]
Camel- pisze:Ale czy jest szybsze?
Po własnych odczuciach śmiem twierdzić, że są porównywalne!

Kolegi carlos lala 2,5TDi 155KM FWD w manualu też się dobrze zbiera, także myślę że Tip i Quattro konkretnie zamulają jesli chodzi o osiągi 0-100 na suchym (!) Przepaść między FWD i Quattro zaczyna się zimą! <lol>

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 08 maja 2011, 13:17

M0NEER pisze:także myślę że Tip i Quattro konkretnie zamulają jesli chodzi o osiągi 0-100 na suchym
Zgadza się...
Ale taka sama konfiguracja w 2,5TDI nawet 180KM będzie po prostu słabsza od ASNa...

Awatar użytkownika
ma_pok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lębork / Gdynia

Post autor: ma_pok » 08 maja 2011, 13:21

trzeba by bylo kiedys sprawdzic jak to wyglada w praktyce <lol>

moze w lato jakis spocik weekendowy zrobic i sprawdzic na 1/4 mili pod nadzorem policji, z pomiarem predkosci. Co Wy na to??

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 08 maja 2011, 13:34

ma_pok pisze: ale co robi C6 3.0 TDI to glowa mala, prawda MONEER? <lol>
Bez przesady...
0-100km/h
0-160km/h

Awatar użytkownika
M0NEER
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 648
Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dubai

Post autor: M0NEER » 08 maja 2011, 14:21

ma_pok pisze:trzeba by bylo kiedys sprawdzic jak to wyglada w praktyce <lol>

moze w lato jakis spocik weekendowy zrobic i sprawdzic na 1/4 mili pod nadzorem policji, z pomiarem predkosci. Co Wy na to??
Legalne wyścigi -jestem jak najbardziej za! :) <okok>

Aron, nie chodzi o to, że piszemy z Maćkiem aby C6 3.0TDi był jakąś rakietą, a o tym, że wrażenia z jazdy (obładowanym wozem) są pozytywną niespodzianką ;)

Wracając do tematu kodowania skrzyni -chyba lepiej nie grzebać i jeśli skrzynia pracuje prawidłowo to lepiej nie majstrować bo może się to źle skończyć... <mysli>

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 08 maja 2011, 16:29

Właśnie doczytałem, że zakodowałem skrzynię jako New-Strategy. Szczerze powiedziawszy to to chyba u mnie nie działa :D Ciekaw jestem tego Sport Mode + Old Strategy, ale chyba nie można tego u mnie uruchomić :( Bo to pewnie ta generacja skrzyń, która posiada Zamiast 4-3-2-1 tryb S - który jest normalnie osiągalny z pozycji drążka - czego w Passacie B5FL nie ma. :) Wtedy można D zakodować jako S. O to w tym chodzi.

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 08 maja 2011, 23:17

Old i new strategy dotyczy wyłącznie tego jak skrzynia zachowuje się w trybie tiptronic.
W starej strategii nie reaguje na wciśnięcie guzika kick-down pod pedałem i pozwala wyżej kręcić silnik.
Nowa strategia delikatniej traktuje silnik - sama zmienia na wyższy bieg gdy poszalejesz i reaguje na kick-down.

Awatar użytkownika
ma_pok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lębork / Gdynia

Post autor: ma_pok » 09 maja 2011, 22:32

ja cos tam dzisiaj probowalem zdzialac ale nic nie poszlo. nie moglem nic zrobic.
mam 00001 i za zadne skarby nie chcial sie przestawic. nie wyswietlal zadnego komunikatu tylko pozostawal bez zmian. moze kabelek nie ten - mam VIAKEN KKL i VAG COM 311.2 a pewnie dopiero jakims VCDSem bedzie cos mozna zrobic

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 10 maja 2011, 02:04

ma_pok pisze:ja cos tam dzisiaj probowalem zdzialac ale nic nie poszlo. nie moglem nic zrobic.
mam 00001 i za zadne skarby nie chcial sie przestawic.
próbowałeś 00031 ?

Awatar użytkownika
ma_pok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lębork / Gdynia

Post autor: ma_pok » 10 maja 2011, 07:14

chyba wszystkie kombinacje probowalem. bedzie trzeba VCDSa sprawdzic

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 10 maja 2011, 11:48

wpisz do tego co masz + wartosc jaka chcesz dodac - tak jak kolega mwx pisze .
Takiego typu wpisywanie stosuje sie w kodowaniu licznika.
Ale tez nie wiem dlaczego nie chce ci przyjac kodowania - wpisujesz zw software codind i klikasz do it ? a moze nie masz pelnego vaga ?

arek502
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 17 kwie 2019, 11:03
Lokalizacja: warszawa

Post autor: arek502 » 13 sty 2020, 19:02

Witam. A czy dało by się zrobić żeby zmieniają tak na 2500 obr i trzymała 1800-2000 bo na S za ostro a na D muli

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga