Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c5] nastawy podstawowe klimatronika - stala wartosc

Elektryka
Awatar użytkownika
RafalicaS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 23 mar 2009, 17:23
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: RafalicaS » 29 kwie 2011, 20:14

Pytałem w sklepie proponował mi tego nissensa za 400zł, ale namawiał mnie na no-name za 200zł i jeszcze się zastanawiam

birdman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 201
Rejestracja: 17 lip 2008, 16:53
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: birdman » 30 kwie 2011, 14:43

Biez nissensa. Przygoda z Valeo nauczyla mnie ze nie ma sensu oszczedzac na czesciach...

edgar.d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 17 gru 2008, 10:48
Lokalizacja: słubice

Post autor: edgar.d » 06 maja 2011, 00:24

Z tego co pamiętam to nie odkręcałem tej blachy przy demontażu silniczka od strony kierowcy - ale trzeba bylo sie troche nameczyć i nalezeć na wycieraczce :)

Maksiu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 212
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Maksiu » 01 sty 2012, 22:47

Podbije temat,bo szukam i czytam wszystko na ten temat.
U mnie błędy żadne nie występują ale w ostatnim okienku 10 wyświetla wartość 054 a od 1 do 9 same 000.
Moje spostrzeżenia są takie: Ogrzewanie działa gdy włączam je po nagrzaniu silnika.Gdy zmniejszę temperaturę grzania zaczyna wiać zimnym, również zaczyna wiać zimnym powietrzem samoczynnie mimo ,że żądana temperatura to 23 C.
Zimne powietrze leci z kratki lewej i środkowej po stronie kierowcy. Z kratek po stronie pasażera i nawiewów z tyłu grzeje prawidłowo.
Wyłączanie i włączanie climatronica nic nie daje. Dopiero wyłączenie silnika sprawia,że znów zaczyna grzać jak powinno ale tylko do "widzimisię" climatronica ;-)
Zastanawiam się czy dobrze dedukuję .
Jakiś pomysł co rozebrać ?;-)
https://www.facebook.com/WWWFL340COM
Bylo A6 C4 2.6 V6 SE
A6 C5 2.4 V6 Sline

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 12 cze 2012, 11:47

czy ktoś wie jak wypiąć silniczek 4b1 820 511 od str kierowcy .czy cięgno przy silniczku jest na wcisk czy jest jakaś zapinka .czy wypina się przy silniczku czy przy klapach sterujących czy są tam zapinki uniemożliwiające wypadanie cięgna .prosiłbym o info jak to zrobić .oraz czy można zrobić nastawy podsyawowe nie podłaczająć cięgna tylko samą kostkę elk w celu spr silniczka i potencjometru dodam ż mam błąd 01841 a w nastawy podstawowe -ostatnia wartość stoi na 54

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja