Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All V6] nie mozna dodac rano gazu po zapaleniu bo gasnie

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
djmatys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 03 mar 2010, 10:00
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: djmatys » 05 maja 2011, 12:44

a jednak nie do końca... Sprawdziłem dzisiaj pompę dokładniejszym manometrem i podaje ledwo 0.9 - 1 bar... Zabieram sie za demontaż pompy...

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 05 maja 2011, 20:15

djmatys, mechanicy stwierdzili, że moja pompa to też trup. I to był powód złego odpalania. Może Twoja pompa też jest walnięta. Ale byłoby tak, jakby w każdych warunkach się tak zachowywała. Jeśli auto "dławi" się tylko rano po dodaniu gazu - pompe możesz wykluczyć.

Awatar użytkownika
djmatys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 03 mar 2010, 10:00
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: djmatys » 06 maja 2011, 21:12

ciepły czy zimny dalej nie odpalał..

A więc - wymieniłem pompę paliwa (605zł), czujnik temperatury 078919501 (130zł), kilka innych dupereli i dalej nie jest idealnie...

Teraz jest tak że : jak przekręcę kluczyć, pompa chodzi 2s, gasną kontrolki i kręcę rozrusznikiem i nic... Jak przekręcę kluczyk dosłownie zaraz po włączeniu się pompy (gdy wszystkie lapmki się jeszcze świecą) to pali na dotyk!!! <stres> Tak jak w starych autach na gaźniku - przekręcam kluczyk o 2 pozycje od razu na rozrusznik i pali na dotyk.. normalnie szok.. Ktoś ma pomysł co jest nie tak??

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 06 maja 2011, 22:44

Regulator ciśnienia listwy?

Awatar użytkownika
djmatys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 03 mar 2010, 10:00
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: djmatys » 07 maja 2011, 08:04

odpalałem z wyciągniętym wężykiem i z założonym i tak samo. Jakoś inaczej da się go sprawdzić??

Na razie muszę opanować to ładowanie żeby nie ugotowało akumulatora :[

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 02 mar 2012, 19:50

panowie, jeśli czujnik g62 zaniża w vagu o jakieś 8 stopni może to być przyczyna złej pracy silnika?

kazio234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 190
Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
Imię: Kazimierz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: kazio234 » 28 maja 2012, 18:51

U mnie nie pali za pierwszym razem jak w nocy było poniżej 15*C. Jak kręcę długo to nic nie daje bo zapali ale nie na wszystkie cylindry i tak zgaśnie. Za drugim razem pali na dotyk, ale i tak jak dodam gazu to się dławi (jak chcę ruszyć). Chwile pochodzi i jest ok. W ciągu dnia zimny pali bez problemu, na przykład po 12 godzinach stania. Już przeczytałem cały wątek, chyba wszystko sprawdziłem. W vagu nic nie ma, czujnik temp. przekłamuje chyba o 3*C, więc to nie to. Na początku miałem kompletnie źle podłączone/niepodłączone wężyki od podciśnienia. Po naprawie nic się nie zmieniło. Już wymiękłem :|

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 28 maja 2012, 19:33

Na próbę wyłącz lpg, skasuj korekty vagiem lub odłącz akumulator i pojeździj na pb i sprawdź czy pomogło.

kazio234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 190
Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
Imię: Kazimierz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: kazio234 » 28 maja 2012, 19:56

grzemo pisze:Na próbę wyłącz lpg, skasuj korekty vagiem lub odłącz akumulator i pojeździj na pb i sprawdź czy pomogło.
Zaraz skasuje korekty i zobaczymy jak jutro będzie. Kasując błędy korekty usuną się?

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 28 maja 2012, 20:14

Tak
Pozdrawiam,
Krisker

kazio234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 190
Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
Imię: Kazimierz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: kazio234 » 30 maja 2012, 10:08

Usunąłem korekty, odpaliłem i poczekałem aż się nagrzeje do 90*C. Zobaczymy jak będzie jutro, ale nie wydaje mi się żeby tu był problem, korekty były do 10%. Już długo walczyłem z tym ale niewielka zmiana powoduje zmianę korekt +10 na -10.

[ Dodano: 2012-05-30, 08:20 ]
Nic to nie dało. Dzisiaj rano było 9*C, w vagu pokazywał 10,5*C, i nie chciał odpalić. Dopiero za 3 razem zapalił. Wczoraj cały dzieĂą jeździłem na benzynie, korekty rano były bliskie 0%. Czym zimniej tym gorzej pali.

A może winny jest akumulator, bo napięcie spada po nocy poniżej 12V (w vagu)?

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 30 maja 2012, 13:54

EVAP zaślepiony? LPG wykluczone (nie przełączenie na benzynę, a zakręcenie zaworu przy butli i wypalenie gazu)?
Pozdrawiam,
Krisker

kazio234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 190
Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
Imię: Kazimierz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: kazio234 » 30 maja 2012, 14:15

krisker pisze:EVAP zaślepiony? LPG wykluczone (nie przełączenie na benzynę, a zakręcenie zaworu przy butli i wypalenie gazu)?
Tak zaślepiony. Z lpg zdjąłem wężyk zęby spuścić ciśnienie z wtrysków.
Wczoraj po deszczu jak spadła temp. to tez miał problem z odpaleniem (było poniżej 15*C).
I tez jest tak, bo testowałem, jak zapali przejadę 100-200 [m] zgarze i odczekam z 5 min. to tez ma problem z odpaleniem. Więc to raczej nie zalewanie się.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 30 maja 2012, 20:10

To może awaryjnie spróbuj odpalić na lpg, może będzie jakaś podpowiedź. Ciekawe czy silnik lepiej zareaguje. Bo może pompa paliwa nie domaga.
Filtr paliwa wymieniony? Regulator ciśnienia sprawdzony?

kazio234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 190
Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
Imię: Kazimierz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: kazio234 » 30 maja 2012, 21:18

grzemo pisze:To może awaryjnie spróbuj odpalić na lpg, może będzie jakaś podpowiedź. Ciekawe czy silnik lepiej zareaguje. Bo może pompa paliwa nie domaga.
Filtr paliwa wymieniony? Regulator ciśnienia sprawdzony?
Filtr był wymieniany przez poprzedniego właściciela (4 lata temu, 60kkm), jest filtron. Musze właśnie jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa, ale raczej to nie to. Bo ciepły pali, nie muli przy pełnym obciążeniu. Jak kiedyś padła mi pompa to przy większym gazie muliło po odjęciu gazu zaczynał jechać. Co do regulatora to sprawdzałem jedynie czy paliwa nie puszcza w dolot. I jest coś takiego właśnie że zimny do 2000[obr/min] muli. Trzymam tak samo gaz i od 2000[obr/min] obrotów dostaje kopa.
Jutro właśnie spróbuje odpalić na gazie....

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga