[All V6] nie mozna dodac rano gazu po zapaleniu bo gasnie
ciepły czy zimny dalej nie odpalał..
A więc - wymieniłem pompę paliwa (605zł), czujnik temperatury 078919501 (130zł), kilka innych dupereli i dalej nie jest idealnie...
Teraz jest tak że : jak przekręcę kluczyć, pompa chodzi 2s, gasną kontrolki i kręcę rozrusznikiem i nic... Jak przekręcę kluczyk dosłownie zaraz po włączeniu się pompy (gdy wszystkie lapmki się jeszcze świecą) to pali na dotyk!!! Tak jak w starych autach na gaźniku - przekręcam kluczyk o 2 pozycje od razu na rozrusznik i pali na dotyk.. normalnie szok.. Ktoś ma pomysł co jest nie tak??
A więc - wymieniłem pompę paliwa (605zł), czujnik temperatury 078919501 (130zł), kilka innych dupereli i dalej nie jest idealnie...
Teraz jest tak że : jak przekręcę kluczyć, pompa chodzi 2s, gasną kontrolki i kręcę rozrusznikiem i nic... Jak przekręcę kluczyk dosłownie zaraz po włączeniu się pompy (gdy wszystkie lapmki się jeszcze świecą) to pali na dotyk!!! Tak jak w starych autach na gaźniku - przekręcam kluczyk o 2 pozycje od razu na rozrusznik i pali na dotyk.. normalnie szok.. Ktoś ma pomysł co jest nie tak??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 190
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Olsztyn
U mnie nie pali za pierwszym razem jak w nocy było poniżej 15*C. Jak kręcę długo to nic nie daje bo zapali ale nie na wszystkie cylindry i tak zgaśnie. Za drugim razem pali na dotyk, ale i tak jak dodam gazu to się dławi (jak chcę ruszyć). Chwile pochodzi i jest ok. W ciągu dnia zimny pali bez problemu, na przykład po 12 godzinach stania. Już przeczytałem cały wątek, chyba wszystko sprawdziłem. W vagu nic nie ma, czujnik temp. przekłamuje chyba o 3*C, więc to nie to. Na początku miałem kompletnie źle podłączone/niepodłączone wężyki od podciśnienia. Po naprawie nic się nie zmieniło. Już wymiękłem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 190
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Olsztyn
Usunąłem korekty, odpaliłem i poczekałem aż się nagrzeje do 90*C. Zobaczymy jak będzie jutro, ale nie wydaje mi się żeby tu był problem, korekty były do 10%. Już długo walczyłem z tym ale niewielka zmiana powoduje zmianę korekt +10 na -10.
[ Dodano: 2012-05-30, 08:20 ]
Nic to nie dało. Dzisiaj rano było 9*C, w vagu pokazywał 10,5*C, i nie chciał odpalić. Dopiero za 3 razem zapalił. Wczoraj cały dzieĂą jeździłem na benzynie, korekty rano były bliskie 0%. Czym zimniej tym gorzej pali.
A może winny jest akumulator, bo napięcie spada po nocy poniżej 12V (w vagu)?
[ Dodano: 2012-05-30, 08:20 ]
Nic to nie dało. Dzisiaj rano było 9*C, w vagu pokazywał 10,5*C, i nie chciał odpalić. Dopiero za 3 razem zapalił. Wczoraj cały dzieĂą jeździłem na benzynie, korekty rano były bliskie 0%. Czym zimniej tym gorzej pali.
A może winny jest akumulator, bo napięcie spada po nocy poniżej 12V (w vagu)?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 190
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Olsztyn
Tak zaślepiony. Z lpg zdjąłem wężyk zęby spuścić ciśnienie z wtrysków.krisker pisze:EVAP zaślepiony? LPG wykluczone (nie przełączenie na benzynę, a zakręcenie zaworu przy butli i wypalenie gazu)?
Wczoraj po deszczu jak spadła temp. to tez miał problem z odpaleniem (było poniżej 15*C).
I tez jest tak, bo testowałem, jak zapali przejadę 100-200 [m] zgarze i odczekam z 5 min. to tez ma problem z odpaleniem. Więc to raczej nie zalewanie się.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 190
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Olsztyn
Filtr był wymieniany przez poprzedniego właściciela (4 lata temu, 60kkm), jest filtron. Musze właśnie jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa, ale raczej to nie to. Bo ciepły pali, nie muli przy pełnym obciążeniu. Jak kiedyś padła mi pompa to przy większym gazie muliło po odjęciu gazu zaczynał jechać. Co do regulatora to sprawdzałem jedynie czy paliwa nie puszcza w dolot. I jest coś takiego właśnie że zimny do 2000[obr/min] muli. Trzymam tak samo gaz i od 2000[obr/min] obrotów dostaje kopa.grzemo pisze:To może awaryjnie spróbuj odpalić na lpg, może będzie jakaś podpowiedź. Ciekawe czy silnik lepiej zareaguje. Bo może pompa paliwa nie domaga.
Filtr paliwa wymieniony? Regulator ciśnienia sprawdzony?
Jutro właśnie spróbuje odpalić na gazie....
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga