Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C4 Avant 2.8 30v quattro

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krychu30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 15 kwie 2010, 11:07
Lokalizacja: Turek/Wielkopolskie

A6 C4 Avant 2.8 30v quattro

Post autor: krychu30 » 17 kwie 2011, 14:11

Witam wszystkich,

Nadszedł czas abym, to i ja pochwalił się swoim rodzynkiem. Audi jakie posiadam to A6 C4 Avant z silnikiem oryginalnie 2.8 30V ACK (obecnie 2.8 30V APR), oczywiście skrzynia biegów to automat. Zostało one wyprodukowane w 1997 roku i jeżdżone było cały czas przez pracownika z fabryki Audi w Ingolstadt. Mi udało się ją zakupić dokładnie rok temu, z małymi przebojami. Samochód przed sprzedażą dorwał syn właściciela i jeździł tak długo aż zatarł silnik.

Auto posiada takie wyposażenie jak:

albo napisze czego nie posiada :-P :

- brak tempomatu
- brak webasta
- rolet na drzwi i klapę.
- brak ARS



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Będę sukcesywnie dopisywał co zrobiłem, na razie mam nadzieje że to i tak dobry początek.


dodano 30-04-2011

Obrazek


dodano 22-05-2011

wyposażenie jakie mam:

- silnik 2.8 30V (ACK "APR")
- skrzynia automatyczna CYS
- dyfer CKL
- EDL QUATTRO
- Xenony (już przerobiłem na chińskie, bo jeden popsuł mi się w zimę koszt wymiany w serwisie jednego żarnika 2500 PLN (wszystko zintegrowane, zamienników brak)
- spryskiwacze lamp
- wspomaganie kierownicy Servotronic,
- podgrzewane fotele: przód, tył
- elektrycznie regulowane lusterka, podgrzewane (podczas cofania się opuszczają)
- elektryczna regulacja przednich foteli, fotel kierowcy z pamięciami.
- zestaw nagłośnienia BOSE,
- podgrzewane spryski,
- podgrzewane cylinderki zamka
- centralny zamek z pilotem w kluczyku,
- klimatronic,
- komputer, auto-check,
- elektryczne szyby 4x, plus domykanie,
- elektryczny szyber-dach
- oryginalne zawieszenie sportowe ( oooo-eibach)
- oryginalny wydech sportowy, plus chromowane końcówki wydechu
- pełen pakiet drewno z drewnianą gałką zmiany biegów,
- 2 x airbag
- 3 zagłówki z tył,
- otwór na długie przedmioty + worek na narty
- brak oznaczeń na klapie (oryginalnie były)
- parktronik
- felgi aluminiowe:
lato oryginalne Audi S 235/45 r17,
zima oryginalne Audi 205/55 r16,


Co już zrobiłem:

- nawa instalacja gazowa IV-generacji Stag 300-plus (niestety -:( )
- nowe tarcze hamulcowe:
przód tarcze Ferrodo + klocki Textar
tył tarcze ATE + klocki ATE + regeneracja tylnych zacisków ( gumki i itp. ATE)
- wymieniona przepustnica na inną używaną (stara nie chciała się adoptować)
- nowy oryginalny rozrząd:
pasek rozrządu Contitech (jedyny zamiennik, dlatego że w ASO teraz jest DAYCO jako oryg. Bardziej ufam Contitechowi)
pompa wody oryginalna Audi,
rolki oryginalne Audi,
- nowe uszczelnienia dekli, uszczelniacze wałków rozrządu, uszczelniacze zaworów itp. itd. (wszysko Elring)
- nowy inżektor (eżektor) oczywiście oryg.
- nowy przewód wodny pod podgrzewacz przepustnicy (stary pękł) (ASO)
- nowa odma (ASO)
- nowy czujnik ciśnienia oleju (stary dawał co jakiś czas błędne sygnały że nie ma smarowania) (ASO)
- nowy olej (ELFMATIC G3), filtr (mann) i uszczelka (ASO) w automatycznej skrzyni,
- zalewany olej w silniku (mobil 1 5w50) + zawsze filtr (Knecht 0C485 lub ASO) (na 15tyś. muszę dolać 3-4l oleju)
- nowe filtry:
powietrza (Knecht)
przeciw pyłkowy (Filtron z aktywnym węglem)
- płyn chłodnicy obecnie Presone, będzie G12+
- nowe gumy na przeguby zewnętrzne (GKN)
- muszę jeszcze wymienić uszczelkę (harmonijkę) na przekładni kierowniczej (kupione już jest, ale brak czasu i chęci)
- dokupiłem CB-radio :-) , z anterną Sirio Triflex
- zimą kupiłem nowy akumulator Centra Futura 64 Ah

Dodano 21-01-2012

dziś przyszło zamontować wczesnej skradzione w Niemczech na parkingu nagłośnienie BOSE, robię to dla samochodu aby miał dokładnie takie wyposażenie jak wychodził z fabryki, bo wtedy za dużo do pełnej opcji mu nie brakowało.

Obrazek

wstępnie zestaw podłączony w domu za pomocą prostownika w celu sprawdzenia czy w ogóle działa i jak widać działa :-)

Obrazek

bardzo mi się podoba dźwięk, a dokładnie jego czystość. Dlatego właśnie zdecydowałem się na BOSE z powrotem, jednak BOSE to zawodowcy, a nie amatorsko dobrany sprzęt nawet z wysokiej półki do pojazdu.

Obrazek

oprócz dźwięków podoba mi się też kablokologia, normalnie niezły mix mi się zrobił, ale ważne że działa.

Obrazek

Dodatkowo czeka mnie niedługo wymiana silniczka klimatronica, bo obecny lubi się zawiesić i puszczać tylko ciepłe powietrze. Silniczek już zakupiony, teraz tylko chęci pozostały.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 04 maja 2012, 22:48 przez krychu30, łącznie zmieniany 9 razy.
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/Audi80#


(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/AudiA628V630V#

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 17 kwie 2011, 17:59

Nie ma się czego czepnąć. He,he...
Pozazdrościć.
Kiera by się tylko przydała "eskowa" albo i nie.
Pozdro.
<okok>

Bombell
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 02 sie 2010, 19:56
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Bombell » 17 kwie 2011, 19:26

Najlepsze koło do tej fory !
To 17 czy 18? I widać, żeby, że lekko przyglebiony był, prawda to?

Awatar użytkownika
Tomix_2.1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 31 mar 2010, 21:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Tomix_2.1 » 17 kwie 2011, 20:02

ÂŚwietny furacz. Niższa zawiecha z takimi felgami pięknie sie komponuje ;D

Przy okazji powiedz co to za felgi?
Mędrzec nie mówi tego co wie, głupiec nie wie co mówi. TĂźrkçe atasĂśzĂź.

Awatar użytkownika
krychu30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 15 kwie 2010, 11:07
Lokalizacja: Turek/Wielkopolskie

Post autor: krychu30 » 17 kwie 2011, 21:48

Felgi to 17" od S4 do 2001r.
A zawieszenie wg. poprzedniego właściciela jest oryginalnie obniżone przez fabrykę.
Kierownica od S-ki poszukiwana :-)
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/Audi80#


(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/AudiA628V630V#

Awatar użytkownika
kocyk123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 23 gru 2009, 09:58
Lokalizacja: Chicago, IL

Post autor: kocyk123 » 18 kwie 2011, 06:00

przepiękna, zawsze mi się marzyła granatowa na tej feli i z jasnym środkiem... Jest idealna! ÂŻyczę owocnego poszukiwania kiery, zobaczysz jak to odmieni Twoje wnętrze i wrażenia z jazdy :)
usunieto pkt 29 regulaminu

user

Post autor: user » 19 kwie 2011, 19:48

ciasteczko ! :p

fakinek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 10 kwie 2010, 12:13
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: fakinek » 20 kwie 2011, 18:33

ładna sztuka <okok>
mi brakuje na razie tylko kubełków, ale w końcu namierzę :)
i środek będzie ten sam
A6 AEL Q Avant...oczywiście czerwony

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 20 kwie 2011, 23:35

ładnie się prezenci. jakie ET mają te avus'y i jakie masz dystanse?
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

Awatar użytkownika
krychu30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 15 kwie 2010, 11:07
Lokalizacja: Turek/Wielkopolskie

Post autor: krychu30 » 25 kwie 2011, 16:33

hasek pisze:ładnie się prezenci. jakie ET mają te avus'y i jakie masz dystanse?
ET tych felg to 35, jeżeli chodzi o dystanse to nie posiadam.

[ Dodano: 2012-09-24, 23:41 ]
Moja niuńka miała ostatnio małą sesję zdjęć do kalendarza, jestem ciekaw czy wygra ankietę.

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2012-12-26, 18:50 ]
02-11-2012r.

Przyszedł czas na wpis nt. wymiany motorni (zapieczony pierścień olejowy :-(, przez to po dłuższym hamowaniu silnikiem przy zjeździe z góry przydymiał na niebiesko przez chwilę po dodaniu gazu), obecnie w samochodzie siedzi silnik 2.8 30V o oznaczeniu AMX z 2005r. i przebiegu 80 kkm wg. książki serwisowej. Silnik pracuje obecnie na oleju TOTAL 5w-30.

[ Dodano: 2012-12-29, 20:35 ]
29-12-2012r.

Dziś mały serwis auta jeszcze w starym roku:
nowe gumowe listwy dolne drzwi,
nowe przewody WN Beru, stare NGK rozwaliły się przy demontażu <szok>, mam nadzieję że Beru będzie lepsze,
nowe świece NGK,
nowy płyn chłodniczy obecnie G12+,
nowy filtr powietrza Knecht,
nowy filtr kabinowy filtron z aktywnym węglem,
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/Audi80#


(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/AudiA628V630V#

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga