[A6 C6]Czujnik poziomu paliwa
Matys
ja to czytałem, ale teoria co innego a co innego praktyka, na rysunkach w elsie jest pokazane jak rozebrać cały samochód, ale to nie znaczy że należy go rozebrać. Po prostu wychodzę z założenia "nie umiesz to nie ruszaj". Zabrałbym się za to, zepsułbym coś jeszcze innego i koszt jeszcze większy. Gdybyś mieszkał bliżej i miał chęci pomóc to na pewno bym się zgłosił, szanuję rady i zdanie innych dlatego napisałem na forum. Może następnym razem coś uda mi się zrobić samemu
ja to czytałem, ale teoria co innego a co innego praktyka, na rysunkach w elsie jest pokazane jak rozebrać cały samochód, ale to nie znaczy że należy go rozebrać. Po prostu wychodzę z założenia "nie umiesz to nie ruszaj". Zabrałbym się za to, zepsułbym coś jeszcze innego i koszt jeszcze większy. Gdybyś mieszkał bliżej i miał chęci pomóc to na pewno bym się zgłosił, szanuję rady i zdanie innych dlatego napisałem na forum. Może następnym razem coś uda mi się zrobić samemu
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
Może to nieodpowiedni temat. Prosze podaj mi stronke gdzie można pobrac elsę?mest1987 pisze:Matys
ja to czytałem, ale teoria co innego a co innego praktyka, na rysunkach w elsie jest pokazane jak rozebrać cały samochód, ale to nie znaczy że należy go rozebrać. Po prostu wychodzę z założenia "nie umiesz to nie ruszaj". Zabrałbym się za to, zepsułbym coś jeszcze innego i koszt jeszcze większy. Gdybyś mieszkał bliżej i miał chęci pomóc to na pewno bym się zgłosił, szanuję rady i zdanie innych dlatego napisałem na forum. Może następnym razem coś uda mi się zrobić samemu
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi
Jest O1 1,9tdi
Bylem w ASO z tym problemem wskazan paliwa, okazuje sie ze ze modele rocznikowe <2009 mialy luzny przewod w baku miedzy pompa a drugim czujnikiem i od drgan nadwozia wtyka czesto sie luzowala i generowala tzw blad statyczny czyli ciagly brak sygnalu z czujnika lub przerywany czyli od czasu do czasu <szok>ZelvaBOi pisze:Ja mialem ten problem przy duzych morzach na poczatku miesiaca i zauwazylem teraz jedna zaleznosc, ze problem wraca (po wyzerowaniu bledu) jezeli wsiadajac do auta od razu odpalam. Jezeli poczekam az wskaznik wskoczy gdzie ma byc to dziala ok. Obstawiam, ze tam sie cos zasyfia (pewnie od paliwa) i podaje niewlasciwa rezystancje (na podstawie ktorej dziala wskaznik w zegarach) - zjawisko zapewne postepuje wiec na wiosne wymienie. Prawdopodobnie danie mu czasu na pelne przetestowanie systemu (te kilka sekund przed uruchomieniem silnika, pompy, etc) powoduje, ze jeszcze gdzies na granicy wlasciwych parametrow sygnal idzie a jak od razu "kopne" to nie ma czasu na przetestowanie i sygnal jest zaslaby z powodu zlej rezystancji. Teorie opieram na tym, ze zawsze po zawieszeniu czujnika mielam komunikat na FISie - Fuel tank system malfunction! a w VCDS zegar zwracal nieprawidlowy poziom sygnalu a czujnik zwracal przerwe w obwozie z powodu nie osiagniecia dostatecznego poziomu sygnalu.
Wniosek jest taki, ze to przypadlosc czujnika i pewnie mieszanie w kablach jest przypadkiem odosobnionym a czujniki padac beda wszystkim zaleznie od paliwa i przebiegu.
Audi ma specjalny repair Kit cena 90 pln + robocizna wg ELSY ok 3h pracy (Trzeba wyjac pompe), lacznie srednia cena za naprawe okolo 700 pln w ASO.
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Pieski nie powinni tego robić w ramach akcji serwisowej ?777equity pisze:...
Bylem w ASO z tym problemem wskazan paliwa, okazuje sie ze ze modele rocznikowe <2009 mialy luzny przewod w baku miedzy pompa a drugim czujnikiem i od drgan nadwozia wtyka czesto sie luzowala i generowala tzw blad statyczny czyli ciagly brak sygnalu z czujnika lub przerywany czyli od czasu do czasu <szok>
Audi ma specjalny repair Kit cena 90 pln + robocizna wg ELSY ok 3h pracy (Trzeba wyjac pompe), lacznie srednia cena za naprawe okolo 700 pln w ASO.
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...
daje się boleśnie odczuć...
Mam zamiar zapytac szefa serwisu we czwartekmaxon pisze:Pieski nie powinni tego robić w ramach akcji serwisowej ?777equity pisze:...
Bylem w ASO z tym problemem wskazan paliwa, okazuje sie ze ze modele rocznikowe <2009 mialy luzny przewod w baku miedzy pompa a drugim czujnikiem i od drgan nadwozia wtyka czesto sie luzowala i generowala tzw blad statyczny czyli ciagly brak sygnalu z czujnika lub przerywany czyli od czasu do czasu <szok>
Audi ma specjalny repair Kit cena 90 pln + robocizna wg ELSY ok 3h pracy (Trzeba wyjac pompe), lacznie srednia cena za naprawe okolo 700 pln w ASO.
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
może ktoś poradzić jak domowym sposobem poradził sobie z nakrętką ?
wymienialiście ta nakrętkę i uszczelkę na nowe ? tak zaleca instrukcja z elsy . nie da rady użyć tych samych ?
tez mieliście pod czarnymi pokrywkami pełno kurzu ?
mnie właśnie dopadła na święta ta przypadłość, co za samochód to C6 , cały czas coś , a najbardziej zabawne jest to ze nie sa to odosobnione i rożne przypadki , a przypadłości jak widać dotykające wszystkich powinny być na to wszystko serwisowki , ale jak widać AUDI ma klienta w d... za dobrze im się powodzi
wymienialiście ta nakrętkę i uszczelkę na nowe ? tak zaleca instrukcja z elsy . nie da rady użyć tych samych ?
tez mieliście pod czarnymi pokrywkami pełno kurzu ?
mnie właśnie dopadła na święta ta przypadłość, co za samochód to C6 , cały czas coś , a najbardziej zabawne jest to ze nie sa to odosobnione i rożne przypadki , a przypadłości jak widać dotykające wszystkich powinny być na to wszystko serwisowki , ale jak widać AUDI ma klienta w d... za dobrze im się powodzi
Do naktętki dorobiłem sobie klucz z płaskownika, w elsie jest taki czteroramienny, wystarczy dwa, zrobiłem coś podobnego i dospawałem do niego nakrętkę na zwykły klucz, chyba 22. Uszczelka i nakrętka została stara, tylko przy pompie trzeba uważać bo może się nie docisnąć i paliwo wycieka. Kurz ma prawo tam być.
Własnymi rencyma:
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ja miałem taki problem ze wskaźnikiem
jak był pełny bak to było oki
jednak od około połowy wskaźnik spadał na zero w ciągu paru minut...
za radą kolegi maxona sprawdziłem kostkę pod kanapą z prawej strony
kostka wyglądała jak nowa jednak popryskałem ją sprayem do elektryki i problem znikł :-D
jeżdżę już tak od chyba dwóch miesięcy i jest oki
w Aso powiedzieli że czujnik i naprawa około 7 ~8 paczek bo trzeba bąk wyciągnąć... tak że polecam sprawdzenie kostki...
najpierw
jak był pełny bak to było oki
jednak od około połowy wskaźnik spadał na zero w ciągu paru minut...
za radą kolegi maxona sprawdziłem kostkę pod kanapą z prawej strony
kostka wyglądała jak nowa jednak popryskałem ją sprayem do elektryki i problem znikł :-D
jeżdżę już tak od chyba dwóch miesięcy i jest oki
w Aso powiedzieli że czujnik i naprawa około 7 ~8 paczek bo trzeba bąk wyciągnąć... tak że polecam sprawdzenie kostki...
najpierw
-a6-c6-problem-z-elektryka-vt33979.htm mialem podobny problem i go rozwiazalem w skrocie wiazki paliwa (2 sztuki) wymienili mi w serwisie na swiatlowody i wszystko gra, przy takim problemie producent wskazuje na wiazki paliwa (podopbno czesty problem)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
ZelvaBoiZelvaBOi pisze:...Tak na prawde to u mnie problem rozwiazal sie po wymianie tylko tego jednego kabelka (ten zwiniety) z dwoma wtyczkami - to wlasnie ta wredota laczy czujniki po obu stronach. Po wymianie od razu problem z glowy i jak widze wskazania baku poprawne.
Wybacz, że ja dalej z uporem maniaka dalej twierdze, że wystarczyło by tylko wyjęcie i wciśnięcie wtyczki przy G2, bez zbędnych zestawów naprawczych (choć by taki zestaw kosztował 5 zł). Bo u mnie wystarczyło, czy próbowałeś, czy od razu wymieniłeś ...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga