Nie chcę zakładać osobnego wątku, więc podłączę się pod ten.
Wczoraj pojawił się u mnie problem ze wskaźnikiem poziomu paliwa i zasięgiem na FISie, ale odwrotny niż tu opisywane. Mianowicie wskazania mam zawyżone o ok 50% - czyli jak mam 1/4 baku to pokazuje 1/2 a jak mam 1/2 to pokazuje mi, że jest pełen.
Macie jakiś pomysł co to może być?
[A6 C6]Czujnik poziomu paliwa
fabricjo, mozesz miec rację, bo okazało się, że jak byłem w pracy to mój chrześniak się chciał pobawić i podpiął auto pod kompa. Problem tylko mam taki, że on uparcie twierdzi, ze nic nie zmieniał - w co oczywiście nie wierzę...
Jak mogę to samemu zweryfikować i poprawić? Mam tylko VAG K+Can, niestety nie mam VCDSa
Please o pomoc bo tak sie nie da jeździć - wczoraj trochę pojeździłem i w trakcie smigania zasięg maleje i wskazówka opada, ale po postoju wsiadam i znów mam bak na full i zasięg większy.
Jak mogę to samemu zweryfikować i poprawić? Mam tylko VAG K+Can, niestety nie mam VCDSa
![:( :(](https://a6klub.pl/images/smilies/smutny.gif)
Please o pomoc bo tak sie nie da jeździć - wczoraj trochę pojeździłem i w trakcie smigania zasięg maleje i wskazówka opada, ale po postoju wsiadam i znów mam bak na full i zasięg większy.
Pozdrawiam.
Voron
Voron
- fabricjo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
- Imię: Mario
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość
voron, w VCDS jest to kanał 17 Instrument Cluster, należy sprawdzić kodowanie.
Natomiast jeśli chodzi o VAG K+Can to również kanał 17 Kombiinstrument, jednak niestety nie wiem jak się poruszać po VAG K+can.
Może z forum jest ktoś z VCDS w pobliżu?
Powiem szczerze, że kiedyś próbowałem zabawy z VAG K+can 1.4 i szybko potem zdecydowałem się na VCDS
17 Instrument Cluster
Natomiast jeśli chodzi o VAG K+Can to również kanał 17 Kombiinstrument, jednak niestety nie wiem jak się poruszać po VAG K+can.
Może z forum jest ktoś z VCDS w pobliżu?
Powiem szczerze, że kiedyś próbowałem zabawy z VAG K+can 1.4 i szybko potem zdecydowałem się na VCDS
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
17 Instrument Cluster
- gregor100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 150
- Rejestracja: 02 lis 2011, 21:21
- Lokalizacja: dublin/irlandia
Witam podepne sie pod temat.
Auto bylo zaparkowane glowa w dol na sporym wzniesieniu po 10 minutach wskazowka opadla o jedna kreske w dol sadzilem ze na plaskiej plaszczyznie wszystko wroci do normy.Okazuje sie jednak ze nie
Teraz wzkazowka standardowo leci w dol fis krzyczy refuel 30km zostalo gdzie powinno byc conajmniej ponad 100km.Zakladam ze zawiesil sie plywak, kilka gwaltownych hamowan itp nie pomoglo.
Co robic koledzy? Moze zalac do pelna i sie odblokuje?
Auto bylo zaparkowane glowa w dol na sporym wzniesieniu po 10 minutach wskazowka opadla o jedna kreske w dol sadzilem ze na plaskiej plaszczyznie wszystko wroci do normy.Okazuje sie jednak ze nie
![:( :(](https://a6klub.pl/images/smilies/smutny.gif)
Co robic koledzy? Moze zalac do pelna i sie odblokuje?
Witam
Dziś mój mechanik uporał się z problemem nie działającego wskaźnika paliwa.
Wykonał to zgodnie z instrukcją jaka jest zawarta w tym wątku używając polecanego zestawu naprawczego.
DZIAÂŁA!!!
Problem w tym że na FIS nie pokazuje mi opcji komputera pokładowego.
Dokładnie wyświetla się jedna funkcja zasięg i nie da się nic zmienić.
Nawet nie da się przełączyć z komputera 1 na 2.
W ustawieniach na MMI wszystkie funkcja jakie chce żeby mi wyświetlało są zaznaczone i widać że są 2 komputery pokładowe.
On twierdzi że coś tam grzebał w kodach ale że wrócił do tego co tam było początkowo.
Czy ktoś może wie jak to zakodować i jakie kod temu odpowiada?
Dziś mój mechanik uporał się z problemem nie działającego wskaźnika paliwa.
Wykonał to zgodnie z instrukcją jaka jest zawarta w tym wątku używając polecanego zestawu naprawczego.
DZIAÂŁA!!!
Problem w tym że na FIS nie pokazuje mi opcji komputera pokładowego.
Dokładnie wyświetla się jedna funkcja zasięg i nie da się nic zmienić.
Nawet nie da się przełączyć z komputera 1 na 2.
W ustawieniach na MMI wszystkie funkcja jakie chce żeby mi wyświetlało są zaznaczone i widać że są 2 komputery pokładowe.
On twierdzi że coś tam grzebał w kodach ale że wrócił do tego co tam było początkowo.
Czy ktoś może wie jak to zakodować i jakie kod temu odpowiada?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 86
- Rejestracja: 20 lip 2009, 21:47
- Imię: Wojciech
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
Ponawiam temat bo u mnie wiesza się wskazówka paliwa na 1/4 zbiornika, do tego czasu starałem się tankować tak aby nie brakło mi paliwa, ale to jest A6 więc chcę żeby mi działał podstawowy wskaźnik, rozebrałem jeszcze raz pierwszy i drugi wlot do baku. Wtyczki poprawne, wskazania na omomierzu prawidłowe na dwóch pływakach. Nie wiem czego się czepić. Oglądałem na allegro kupić cały na wymianę, tknęło mnie zdjęcie dołączam go. Powiedzcie mi czy na tym zdjęciu ułożenie góry z dołem jest poprawne. Ja zawsze skręcam go jeden pod drugim, a na zdjęciu góra jest usytuowana niesymetrycznie z dołem i może dlatego jest błąd z mojej strony, a pływak wiesza się bo blokuje go np. ściana baku. Panowie potwierdźcie moje podejrzenie. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Wojtek![Obrazek]()
Pozdrawiam
Wojtek
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga