Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ RS? 4.2 V8 ] By Seba;-)

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 14 kwie 2011, 17:23

Mlodyrzeszow, narazie mam jeden reduktor, bo do seryjnej mocy wystarczał jeden.
Teraz po programie czeka mnie dołożenie drugiego,bo na jednym przy ostrej jeździe nie daje rady.
4.2 BT też bez problemu idzie zagazować,tylko dobrego fachowca trzeba mieć. ;)
Spalanie to rzecz względna, idzie w trasie spalić 13 a idzie i 20, więc jak kto lubi <lol>

Awatar użytkownika
Mlodyrzeszow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 530
Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
Imię: Henryk
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Mlodyrzeszow » 14 kwie 2011, 19:57

podziekowal zycze milej jazdy tym cudenkiem <okok>

Awatar użytkownika
Seweryn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 12 maja 2008, 23:33
Lokalizacja: WGM

Post autor: Seweryn » 14 kwie 2011, 21:08

w trasie 20 <szok> ! Mlodyrzeszow, ja wiem do czego pijesz... ale zagazowane rs6 nie wyglądało by dziwnie ;p ?
Vorsprung durch Technik.

Awatar użytkownika
Mlodyrzeszow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 530
Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
Imię: Henryk
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Mlodyrzeszow » 14 kwie 2011, 21:15

hmm ja tylko tak pytam <haha>

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 14 kwie 2011, 21:15

w tych czasach nic niejest dziwne
20 LITRÓW SEBEK to ja sie nie dziwie wiem jak jezdzisz i tam to ponizej 18 nie schodzi :) choć twoja żona tez ma mega ciezką noge :)
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

Awatar użytkownika
Seweryn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 12 maja 2008, 23:33
Lokalizacja: WGM

Post autor: Seweryn » 14 kwie 2011, 21:18

Mimo to, że sam mam gaz to uważam, że takie auta nigdy nie powinny być nim spaczone, jednakże ceny paliw są chore i zmusza to człowieka do takich działań. Szczerze myślałem, że takie 2.7bt jest bardziej ekonomiczne niż 4.2 <rotfl>
Vorsprung durch Technik.

Awatar użytkownika
Mlodyrzeszow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 530
Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
Imię: Henryk
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Mlodyrzeszow » 14 kwie 2011, 21:24

ja wlasnie myslalem ze turbo wiecej moze lyknac niz wolnossak i sie zgadza nie mylilem sie a szkoda bo troszke mi brakuje turbawki ten dzwiek cos pieknego

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 14 kwie 2011, 21:25

twoj silnik wydobywa lepszy dzwiek niz 2,7 nawet seba to potwierdzi
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

Awatar użytkownika
Mlodyrzeszow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 530
Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
Imię: Henryk
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Mlodyrzeszow » 14 kwie 2011, 21:29

wiem ze 4.2 ma piekny dzwiek jeszcze w poloczeniu z wydechem MTM ktorego posiadam to cos pieknego ale mi chodzi o dzwiek turbawki jak jest upust psssssssss to mi sie tez strasznie podoba

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 14 kwie 2011, 21:30

to jest fajne ale z tego co wiem to cza miec jakis zawor zwrotny zeby bylo psy upsssss a tak w seri tego niema
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

Arokuch111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 17 cze 2010, 11:18
Lokalizacja: Wolbrom/Olkusz

Post autor: Arokuch111 » 14 kwie 2011, 23:52

Blow off to coś, co powinien mieć każdy przy Turbo. Pogłoski chodzą, że on wydłuża żywotność turbiny i ona tak nie dostaje w dupę. (Ile w tym prawdy to nie wiem), a do tego ten dźwięęękkk.... BAJKA.

Furacz kozak.
Masz foty z gwintem,jak to teraz wygląda.? :D

Pzdr.
KOŁO, GLEBA I NIC WIęCEJ NIE POTRZEBA.!

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 15 kwie 2011, 07:00

Dzwięk V8 to bajka dla uszu, a uturbionego to już wogóle rewelacja <lol>
Dźwięk 2.7 z przerobionym wydechem też brzmi łudząco podobnie do v8,
ale tylko na wolnych obrotach, bo jak turbinki wystartują to już trochę inna bajka.
gembas, Co do blow-off to 2.7 posiada już fabrycznie 2,
tyle tylko że w obiegu zamkniętym i niestety tego psss nie słychać,
bo powietrze nie oddawane jest do atmosfery, tylko z powrotem na wirnik turbinek.
Zeby założyć blow off taki żeby było pssss to konieczna jest modyfikacja ECU,
bo innaczej będzie przy zmianie biegu łapał muła i błędy.
Arokuch111, fotek z gwintem jeszcze nie mam, bo nie udało sie dzisiaj założyć :|
Może w poniedziałek założę to fotki wrzucę <rotfl>
Co do spalania to chyba nie ma się co dziwić,
nie po to kupuje się mocne auto żeby nim jechać 90km/h. :)

The Rock

Post autor: The Rock » 15 kwie 2011, 16:27

2,7t Pięknie brzmi <okok>

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 15 kwie 2011, 20:10

The Rock, postaram się jutro w końcu zrobić filmik z moim wydechem,
to posłuchacie mojego :)

DJabeł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
Imię: Jarek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DJabeł » 15 kwie 2011, 20:43

Siemanko i jak jestes w krakowie na zlocie vag'a w niedziele? <okok>
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja