Hej chłopaki, mam pytanie, kolega kupil a6 2.5 avanta i popatrzylismy na stan wałeczków, stan BDB tylko są wżery na krzywkach.. Co to moze oznaczac?
Mogą się pogłębiac ?
Jakos to mozna zabezpieczyc ?
[ A6 C5 2.5 Tdi] Wżery na krzywce wałka 2.5 tdi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 03 maja 2010, 17:23
- Lokalizacja: Hajnówka
może to świątkowe
ob lukaj zdjęcia też były wżery
https://a6klub.pl/lech-edmund-swiatek-ul-zyw-iecka-3-85-378-bydgoszcz-vt33392.htm
ob lukaj zdjęcia też były wżery
https://a6klub.pl/lech-edmund-swiatek-ul-zyw-iecka-3-85-378-bydgoszcz-vt33392.htm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 03 maja 2010, 17:23
- Lokalizacja: Hajnówka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Zachodzi tzw zjawisko "piting".....odrywanie się płatów metalu na skutek cyklicznych zmian obciążeń.
Czy się tego bać?
Z praktycznego punktu widzenia jest to szybko postępująca zmiana własności warstwy wierzchniej. Co za tym idzie powierzchnia styku elementów współpracujących zmniejsza się..co za tym idzie siła nacisku w tym przypadku krzywek na powierzchnię zwiększa się..... co w konsekwencji może doprowadzić do przyspieszonego zużycia się.
To tak trochę z teorii.
Czy się tego bać?
Z praktycznego punktu widzenia jest to szybko postępująca zmiana własności warstwy wierzchniej. Co za tym idzie powierzchnia styku elementów współpracujących zmniejsza się..co za tym idzie siła nacisku w tym przypadku krzywek na powierzchnię zwiększa się..... co w konsekwencji może doprowadzić do przyspieszonego zużycia się.
To tak trochę z teorii.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 20:35
- Lokalizacja: Podlasie