Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] 2.5 TDI V6 nie odpala :/

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
maki84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 05 kwie 2011, 00:13
Lokalizacja: Piła

[ A6 C5 2.5 Tdi] 2.5 TDI V6 nie odpala :/

Post autor: maki84 » 13 kwie 2011, 17:39

Witam,

Pewnego dnia :) auto zaczęło nie równo chodzić na biegu jałowym, nie przyspieszało jak powinno(przyspieszało jak wchodził na 2000 i turbina się załączała). Auto stanęło mi jak by nie było paliwa, po czym nie mogłem już go odpalić, przyjechałem na lawecie do domu, Launch pokazał błędy: 00575, 01441, 01268. Co proponujecie?? Pompę dałem do sprawdzenia koleś do którego wysłałem sterownik powiedział mi że wygląda na sprawny :/, a pompa też podobno jest ok. Może macie jakieś pomysły..

Pozdrawiam,

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 13 kwie 2011, 21:59

maki84 pisze:Może macie jakieś pomysły..
No pewnie....
maki84 pisze:01441
Masz paliwa poniżej 1/2 zbiornika, pompka w baku się nie załączyła i samochód zgasł.Pierwsze wskazanie to strzeliła lub szwankuje pompka paliwa w baku.
Jeśli chcesz być tego pewien na 100% zatankuj do pełna, skasuj błąd i jeśli będzie ok to masz odpowiedz.
maki84 pisze:01268.
jeśli ten błąd powróci po skasowaniu to już inna bajka....
maki84 pisze:00575
Ten jest związany z sterowaniem podciśnienia. Różne przyczyny ale najpierw auto musi chodzić a później można zająć się tym problemem jeżeli autko będzie zamulać.

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 13 kwie 2011, 22:46

auto zaczęło nierówno chodzić na biegu jałowym, nie przyspieszało jak powinno(przyspieszało jak wchodził na 2000 i turbina się załączała
oj, czy aby pompa na pewno sprawna? (cała poszła na stół?) <mysli>

maki84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 05 kwie 2011, 00:13
Lokalizacja: Piła

Post autor: maki84 » 20 kwie 2011, 22:34

Auto odpaliło po dolaniu paliwa i użyciu samostartu, ale praca silnika nie jest zadowalająca długo trzeba kręcić żeby zapalił, wtryski chce dać do sprawdzenia, mam pytanie jeszcze do krzywek na wałku jaka po winna być długość w najwyższym punkcie żeby sprawdzić czy nie są zużyte..

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 22 kwie 2011, 11:48

maki84 pisze:długość w najwyższym punkcie żeby sprawdzić czy nie są zużyte..
długość <mysli>
Głębokość zużycia mierzona od powierzchni nominalnej.Literatura podaje ok 0,5mm. Doświadczenie kolegów z forum to ok 1mm,przy takim zużyciu trza się już zastanawiać nad kontynuacją jeżdżenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja