Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] Problemy z zapaleniem:/

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
gosc1114
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 21 lis 2010, 21:04
Lokalizacja: Bełchatów

[ A6 C5 2.5 Tdi] Problemy z zapaleniem:/

Post autor: gosc1114 » 06 kwie 2011, 17:15

Witam serdecznie wszystkich. Rozglądam sie juz na tym forum od kilku dni i nie zauważyłem podobnego tematu który dotyczy mnie.
Mianowicie mam taki spory problem z moja audiczka nie chce odpalać tak jak sie należy:/ silnik zimny (świece grzeją ) pali za 2 przegrzaniem na dotyk. silnik gorący tez pali na dotyk. natomiast jest straszny problem gdy jest ni zimna ni ciepła:/ widziałem podobny temat ale kolega rozwiązał go ustawieniem kąta wtrysku.
Ale w moim przypadku chyba to nie jest to:/ zrobiłem logi (myślę ze dobrze). Jeśli chodzi o osiągi to jest wszystko raczej ok. w sumie nie mam długo tego ale wujek mówił ze jest mocniejsza niż jego. Spalanie raczej zadowalające przy mojej jeździe tak 6+ litra. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam wszystkich. Jeśli chodzi jeszcze o termostat to temperatura 85.8 . Jeszcze co zauważyłem to na monitorze kont wtrysku zmieniał swoja wartość, leciał raczej w dół, na tych moich logach jest to raczej nie widoczne.
Swiece tez sprawdzilem, nie wykrecalem ich ale wzialem zbadalem miernikiem. wygldaja dobrze:/ z tego co czytalem to kat wlasnie powinien byc na okolo 1 ATDC. wiec sadze ze wartosc 0,4 mozna uznac za poprawna. troszke boje sie o ta zasrana pape bo kilka razy slyszalem ze lubi sie sypac, ale to bylo w silnikach 150kM. Dlatego napisalem tutaj moze ktos mial cos takiego. Widze tez ze silnik jest ulany kolo wezykow od wtryskow, ale sadze ze to nie rozwarze mojego problemu:/
Obrazek
Obrazek
Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2011, 20:24 przez gosc1114, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 06 kwie 2011, 19:30

Zrób logi poprawnie tu wrzuciłeś tylko grupę 004 a masz zrobić 000,001,003,004,007,011,013,014 ,018
i grupy BS.
A temperatura logowania powyżej 85* najlepiej 90* ale termostat musi być kosa :]

gosc1114
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 21 lis 2010, 21:04
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: gosc1114 » 07 kwie 2011, 20:29

Zrobilem tylko statyczne ale bez BS bo program nie ogarnal tego tematu, wstawilem je na poczatku:) Postaram sie jutro zrobic reszte. Z gory dziekuje za pomoc:) bo troszke mnie ten temat drazni :/

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 08 kwie 2011, 08:26

gosc1114 pisze:Widze tez ze silnik jest ulany kolo wezykow od wtryskow, ale sadze ze to nie rozwarze mojego problemu:/
to jest pierwszą rzeczą którą powinieneś zlikwidować, bo przez to może cofać się paliwo.
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 08 kwie 2011, 08:50

gosc1114- zacznij od ustawienia kąta wtrysku- jest strasznie opóźniony, co powoduje problem z odpalaniem.

gosc1114
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 21 lis 2010, 21:04
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: gosc1114 » 08 kwie 2011, 15:38

no ok. wezme sie za to w weekend i wszystk bede zglaszal:) przepraszam za ten ostani moj wyskok z termostatem:) teraz auto bylo dokladnie zagrzane wiec to jest prawdziwa wartosc temperatury. A mozecie mi powiedziec cos wiecej z tych logow? interesuje mnie wszystko, chce wiedziec dla siebie jak sie to wszystko kreci:)

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 09 kwie 2011, 13:33

A mozecie mi powiedziec cos wiecej z tych logow?
Uporaj się z tym kątem i zrób logi od początku.
Analiza starych logów z takim kątem jest mało wiarygodna (delikatnie mówiąc) <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja