Przeczytalem wiekszosc watkow ale w zadnym nie natrafilem na konkretna odpowiedz.
Mialem problem ze sporadycznie gasnacym autem i musialem odczekac kilka minut aby go znow odpalic.
Oddalem do mechanika,wymienione swiece kable sprawdzil i stwierdzil ze sa w porzadku.
Wymieniony filtr powietrza i kabinowy.
Przez kilka dni auto jezdzilo i odpalalo tak jak powinno.Bledy mi wykasowal.
Wczoraj zgasilem auto doslownie na minute,chcialem zapalic i za cholere nie chcialo odpalic.
Naszczescie stalem na gorce to udalo mi sie je odpalic puszczajac sprzeglo na biegu.
Zaskoczyl po czym wrzucilem 2 bieg i zaczal skakac i szarpac.
Zatrzymalem sie i po paru sekundach postanowilem dalej jechac,w tym momencie zgasl.
Po odczekaniu ok 5minut auto odpalilo z malym oporem ale odpalilo.
Po dluzszym postoju auto odpala bez klopotu.
Dzis podlaczylem VAG-a i to co mi wyskoczylo
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
P0116 - 35-00 - -
17924 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit
P1516 - 35-00 - -
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 820 043 H
Component: A6-Klimavollautomat D64
Note: Excessive Comm Errors
Po skasowaniu bledow wyskoczyli mi one ponownie.Jutro znow sie podepne.
Wczesniej mi wyskakiwal blad :
16814 - Catalyst System: Bank 2: Efficiency Below Threshold
P0430 - 35-10 - - - Intermittent
Po skasowaniu przez mechanika poki co nie powrocil,mechanik obarcza kiepskiej jakosci paliwo za powodowanie tego bledu i zaleca mi tankowanie conajmniej 98 a najlepiej V power.Czy ma racje? Poprzednia A6 2.6ABC zasilalem tylko V power-em i nie mialem z nia zadnych problemow.
Czy ktos ma pomysl co to moze byc?
Czy to filtr paliwa mi tak miesza ?Objawy by na to wskazywaly. Nie wymienialem go od zakupu auta czyli jakies 1.5r a poprzedni wlasciciel nie wiem kiedy to zrobil i czy w ogole.Czasami przy otwartej masce czuc paliwo.
Mechanik niby sie autami VAG zajmuje a jak go pytalem o blad 17924 to nie mial pojecia co to jest.Ja gdzies nawet mam schemat jak do niego sie dobrac i jak wykonac sprawdzenie,ale u mnie teoria jest mocniejsza strona niz praktyka
